Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Bewolking, windstil en lekker koel buiten. Binnen staan koffie en thee klaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen Yvonne Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen Reacher. Heeft het slapen je goed gedaan? Weer wat beter in je vel?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik heb nauwelijks geslapen Yvonne. Deze week een grote verandering in het leven van mijn dierbaarste persoontje. En ik maak me vreselijke zorgen. Maar het gaat goed. Dat soort liefde dat vóór gaat op alles, ook op jezelf, Dat is toch een wonder op zich. Wat ouders moeten voelen, steeds als zich een mijlpaal voltrekt in het leven van hun kinderen... Ik heb er ontzag voor, voor dat gevoel. Wat is dat groot zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 En deze is voor jou, voor bij je koffie of thee, Yvonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Oei Reacher. En ja... kinderen en wat dat voor uitwerking op een ouder heeft... breek me de bek niet open. Maar het gaat goed dus met jouw kind? Of blijven de zorgen op dat gebied voorlopig nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik ga naar het werk! Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Oei, ziet er heerlijk uit.... voor bij mijn bakje thee dan dus.... dankjewel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Zojuist zei Yvonne: Oei Reacher. En ja... kinderen en wat dat voor uitwerking op een ouder heeft... breek me de bek niet open. Maar het gaat goed dus met jouw kind? Of blijven de zorgen op dat gebied voorlopig nog? Mijn karakter zorgt ervoor dat de zorgen voorlopig nog blijven, zijn karakter zorgt ervoor dat die zorgen nergens voor nodig zijn En nu zwiep! Supervrouw mantel om en naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Hhi... goed dat je het ziet... nu nog even middelen dus... Werkze Reacher, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen Etty, ai, op vakantie zijn tijdens het werk.... Heb je geen gelegenheid om vakantie op te nemen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Mooi, het zonnetje schijnt inmiddels. Stilletjes hier ... Ik ga in beweging komen, kom straks nog wel even kijken hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen zo allen met elkaar. Pfffff.... en dan zit ik nu heel hard te bedenken wat ik nog meer zal schrijven maar 'k weet echt even helemaal niks. Dus dan maar niks. En zelfs dán weet ik nog weer twee regels vol te typen.. wat ben ik toch een O.H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Slapen, goed slapen... héérlijk. Daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken. Beterschap, jopie.. of geldt dat niet voor snotkop en -longen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Oja...een zegen..goeie nachtrust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik las pas: zorgen maken helpt, want alles waar ik me zorgen om maakt gebeurt niet. Kon er wel om lachen...mijn brein is op dat gebied ook nogal actief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Reacher Antoinnette Het gaat hier nog altijd niet zoals ik wil, maar ik richt me maar op de toekomst. Zo meteen gesprek over mezelf met mijn zorgcoordinator over de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goeiemorgen frummers. Maak er maar weer een mooie dag van als dat haalbaar is en anders het beste eruit halen wat er in zit. De zon schijnt alweer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemoegen allemaal. @iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Dagpact Reacher Antoinnette Nietmeer Goedemorgen allemaal Ja die zorgen he.... en dan ook nog dat slapen, dingen die mij ook bezig houden. Maar vandaag mag ik fijn naar de Chinese Accupressuur massage, ik zeg altijd maar “ je gunt iedereen een Chinees” En daarna broodje falafel maken voor vrienden, dus Knakker pas op he ik ben gewapend vandaag! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen ontbijt op zo naar strand. Na de lunch zwembad. Vanavond gaan we winkelen. Het is goed samen met dochter. We lachen en praten. Ze is streng dat wel. Vind dat ik te snel zeg dat ik iets niet kan. Maar ze zorgt goed voor me kan iemand mij op dagpact zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 10 minuten geleden zei Lars: [...] Ze is streng dat wel. Vind dat ik te snel zeg dat ik iets niet kan. [...] ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Precies zoals ik het zeg @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Precies zoals ik het zeg @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden