Spring naar bijdragen

Donderdag 30 augustus2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik heb nauwelijks geslapen Yvonne. Deze week een grote verandering in het leven van mijn dierbaarste persoontje. En ik maak me vreselijke zorgen. Maar het gaat goed. 

Dat soort liefde dat vóór gaat op alles, ook op jezelf,  Dat is toch een wonder op zich. Wat ouders moeten voelen, steeds als zich een mijlpaal voltrekt in het leven van hun kinderen...

Ik heb er ontzag voor, voor dat gevoel. Wat is dat groot zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Oei Reacher. 
En ja... kinderen en wat dat voor uitwerking op een ouder heeft... breek me de bek niet open. 
Maar het gaat goed dus met jouw kind? 
Of blijven de zorgen op dat gebied voorlopig nog? 

Mijn karakter zorgt ervoor dat de zorgen voorlopig nog blijven, zijn karakter zorgt ervoor dat die zorgen nergens voor nodig zijn :D

En nu zwiep! Supervrouw mantel om en naar het werk. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Reacher

Antoinnette

Nietmeer

Goedemorgen allemaal

Ja die zorgen he.... en dan ook nog dat slapen, dingen die mij ook bezig houden.

Maar vandaag mag ik fijn naar de Chinese Accupressuur massage, ik zeg altijd maar “ je gunt iedereen een Chinees”

En daarna broodje falafel maken voor vrienden, dus Knakker pas op he ik ben gewapend vandaag!

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ontbijt op zo naar strand. Na de lunch zwembad. Vanavond gaan we winkelen. Het is goed samen met dochter. We lachen en praten. Ze is streng dat wel. Vind dat ik te snel zeg dat ik iets niet kan. Maar ze zorgt goed voor me kan iemand mij op dagpact zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...