Kohtje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Bedankt allemaal, hoor. Maar van een prestatie wil ik niet spreken. Ook hier geldt: gewoon dag voor dag. Dan rijgt 't zich vanzelf. Ik ben er, sinds ik 'droog' sta, niet mooier op geworden. Nog steeds wallen onder m'n ogen, wat grauwige huid, rimpels zijn niet tegen te houden, net als 'verzakkingen'. Nou ben ik ook niet ineens supergezond gaan eten en ook absoluut niet gaan sporten, dus het is allemaal verklaarbaar en ik neem het allemaal voor lief. Het was nooit m'n bedoeling om een soort van Superman te worden, mijn enige motief om me hier aan te melden was niet meer drinken. Dat is in het begin niet helemaal gelukt, een fikse terugval gehad in zowel drinken als in 'dronkemansgedrag en -denken'.. maar na een geheel andere aanpak in de vorm van een 12-stappen behandeling en de daar logischerwijs bijbehorende meetingbezoeken heb ik het droog weten te houden, en eigenlijk heb ik al die tijd dit forum als 'kletsmaatje' gehad en gehouden. Juist door de verscheidenheid aan deelnemers en tevens de makkelijke bereikbaarheid via de computer heb ik altijd m'n "spiegels" binnen handbereik. Verschillende keren heb ik op het punt gestaan om er hier de brui aan te geven, maar evenzovele keren deed ik dat dan toch maar weer niet. Waarom niet?? Tja... jullie zijn me te dierbaar. Zowel persoonlijk alsook als 'groep'.. Hoe klierig 't soms ook is.. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 @Kohtje... je vraagt erom!! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Goedemiddag! Dagpact: Antoinnette Nietmeer BeamMeUpJim Een fijne dag toegewenst allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Met stille trom, inderdaad Bor. Dat mis je dus makkelijk. Ze is niet helemaal weg, alleen haar avatar en naam. Maar de berichtjes staan er nog. Ik vind het steeds weer triest als mensen op die manier verdwijnen en/of vervagen. Ik hoop voor haar dat ze de moed (weer) weet op te brengen om terug te komen hier. De momenten dat ik er hier wel eens de brui aan wilde geven hadden verschillende gronden. Eén van die gronden was dat ik me niet (meer) serieus genomen voelde en daardoor niet gewenst. Maar ik bedenk me dan dat ik hier niet ben omdat ik gewenst wordt of moet worden maar omdat ik hier zelf wens te schrijven en dat ik het niet iedereen naar de zin kan 'maken'. Ik op mijn beurt hoef niet iedereen hier leuk of aardig te vinden maar vind het reuze fijn dat het 'gezelschap' zo gemêleerd is omdat er niets 'op maat' wordt aangeleverd en ik zelf moet zoeken, puzzelen, schiften om de voor mij nuttige antwoorden van dit forum te 'plukken'. Zo werk ik blijvend aan m'n herstel en daar heb ik jullie voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ze is niet weg gegaan door mijn opmerking @Cleo66 bovendien was dat weer een reactie op haar reactie waar ik mijn excuses voor heb aan geboden. Ze heeft mij nog wel een pb gestuurd waarom ze weg ging. Ik verwacht dat ze binnenkort wel terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Brrrrr.... ik voel al dagen tranen zitten. Bleh-gevoel is dat. Zal hormonaal zijn. Een gevoel van naderend onheil ook. De kudde kinderen is weg. Het is stil, donker en nat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 12 minuten geleden zei Lika: Brrrrr.... ik voel al dagen tranen zitten. Bleh-gevoel is dat. Zal hormonaal zijn. Een gevoel van naderend onheil ook. De kudde kinderen is weg. Het is stil, donker en nat hier. Ik voel me net zo Liefka. Kom dan gaan we samen onder n dekentje op de bank met allebei n kruik op schoot voor ons uit staren. Netflix aan. Kopje thee erbij.. en dan om n aflevering van Gilmore Girls lekker huilen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Jaaaaaa....dat wil ik! @reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 En stapels bonbons willen we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Zit net aan een reep chocola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ieder de helft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 En allebei een snorrende filosoof op schoot. Jij mag Socrates wel, die is half kussen half plaid Ik voel me weer n beetje mens worden, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 (bewerkt) Het helpt heel erg. Gezellig eigenlijk die stilte, dat donker en die regen... 29 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Wel zelf, niet alleen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Fijne dag gehad dolfijnen gezien zo mooi gezicht nog bij zwembad gezeten nu nog even wat drinken mijn dochter met alcohol ik zonder alcohol een coctail ik geniet hier en geen regen Jannigje, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Klinkt goed Lars, geniet er maar van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ik ga slapen. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 op NPO2 is net een goede docu gestart over een vrouw die mensen helpt afkicken vd herione o.a. door ze werk te geven in haar restaurant, maar het principe zal ook alco-geralateerd kunnen zijn. ik ga gauw verder kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 @Lika en @Reacher, ik zag jullie voor me, samen, knus, warm Welterusten allemaal Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden