Spring naar bijdragen

Zondag 26-08-2018


BeamMeUpJim

Aanbevolen berichten

Getver Jane, wat ellendig. 
Echt bij jouw gegevens kunnen ze geloof ik niet, ze hebben de boel op slot gegooid dus, 
dat kan dan weer wel. 
Maar Ohohoh, wat een pc-ellende dan. 

Jopie meis, wat gun ik je de rust en de balans weer. 
Knuffel ((:heart:))  en een extra bakje voor jou post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen . Ik kon totaal niet slapen. Het werd drie uur voordat ik sliep. Nou ja 

Maar overgegeven aan het even niet kunnen slapen. Het is wat het is. 

Vandaag komt er een hele zooi kinderen logeren voor een paar dagen. Gezellig en druk. 

De stress die ik daarbij een paar jaar geleden ervoer is weg. Ik kan dit gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst met onze nog  niet zo lang geleden aangeschafte Acadiane een puzzelrit gereden in Duitsland. Fikse regenbuien onderweg en ik moet
zeggen: hij is behoorlijk waterdicht. Best apart. Alleen op een gegeven moment PLOEP>>> M'n vrouw zegt: "Ik zie niks meer"... rechter ruitenwisser compleet weg.
Meteen vol in de remmen (klein boerenweggetje waar geen kip te bekennen was), in de stromende regen stukje teruggerend (ja, ja, @jopie, dat kan ik best..;))
en hoeraaaa.... daar lag ie. Teruggeplaatst, ferme duw erop, en hij zit nog steeds. Goh...
Niks gewonnen, zoals gebruikelijk, maar leuk dagje gehad.
Ik ga Duitsland een steeds leuker/mooier land vinden. Ook best apart. Normaal altijd Frankrijk en/of Zweden. Maar emigreren doen we niet, ook geen
wilde fantasieën in die richting meer...

Zo, m'n zegje weer gezegd. Fijne dag allemaal.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sandro:

Zoals mensen die geen rekening houden met mensen die graag buiten naar wat muziek willen luisteren op een mooie avond? ;)

Leven en laten leven....

Ik zeg Bluetooth hoofdtelefoons of oordopjes voor de feestganger èn voor de slapers, dan heeft iedereen het naar zijn zin. 

Ik zou bij de UN moeten gaan werken B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Reacher:

Ik zeg Bluetooth hoofdtelefoons of oordopjes voor de feestganger èn voor de slapers, dan heeft iedereen het naar zijn zin. 

Ik zou bij de UN moeten gaan werken B)

Je zou ook alle lucht van de aarde weg kunnen pompen en naar de maan transporteren. Geluid kan zich hier dan niet meer 'voortplanten' en wie
adem wil halen kan naar de maan lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...