Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Getver Jane, wat ellendig. Echt bij jouw gegevens kunnen ze geloof ik niet, ze hebben de boel op slot gegooid dus, dat kan dan weer wel. Maar Ohohoh, wat een pc-ellende dan. Jopie meis, wat gun ik je de rust en de balans weer. Knuffel (()) en een extra bakje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 2 minuten geleden zei jopie: Veganistische katten? Eerder uitgehongerd zou ik denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen . Ik kon totaal niet slapen. Het werd drie uur voordat ik sliep. Nou ja Maar overgegeven aan het even niet kunnen slapen. Het is wat het is. Vandaag komt er een hele zooi kinderen logeren voor een paar dagen. Gezellig en druk. De stress die ik daarbij een paar jaar geleden ervoer is weg. Ik kan dit gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goedemorgen Lika. Jeetje, alweer een drukke dag dus. Ik hoop dat je weer maximaal kunt genieten... Zou dat niet-slapen dan toch met de stand van de maan te maken kunnen hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Eerder kieskeurig. De brokjes en het natvoer staan nog praktisch onaangeroerd in de keuken. Toch maar eens een ander merk kopen Sterkte Lika, zo'n stoet kinderen vereist engelengeduld. Maar vooral veel plezier gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Misschien die maan ja. Ik geloof er nooit zo in, maar het kan. Ja. Drukke afsluiting van de vakantie. Goede oefening in loslaten en grenzen stellen :-) En in kijken naar ze. Toffe types Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 13 minuten geleden zei NickyLJ80: Eerder kieskeurig. De brokjes en het natvoer staan nog praktisch onaangeroerd in de keuken. Toch maar eens een ander merk kopen Komt me heeeel bekend voor. Wat kunnen het draakjes zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 1 uur geleden zei IJsvogel: Dagpact: Lars Nietmeer IJsvogel Antoinnette Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 JIj ook een goedemorgen Antoinnette.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 4 uur geleden zei Gypsy: Maar ja niet iedereen is zo inderdaad en sommige mensen houden nergens rekening mee helaas Zoals mensen die geen rekening houden met mensen die graag buiten naar wat muziek willen luisteren op een mooie avond? Leven en laten leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Gisteren voor het eerst met onze nog niet zo lang geleden aangeschafte Acadiane een puzzelrit gereden in Duitsland. Fikse regenbuien onderweg en ik moet zeggen: hij is behoorlijk waterdicht. Best apart. Alleen op een gegeven moment PLOEP>>> M'n vrouw zegt: "Ik zie niks meer"... rechter ruitenwisser compleet weg. Meteen vol in de remmen (klein boerenweggetje waar geen kip te bekennen was), in de stromende regen stukje teruggerend (ja, ja, @jopie, dat kan ik best..) en hoeraaaa.... daar lag ie. Teruggeplaatst, ferme duw erop, en hij zit nog steeds. Goh... Niks gewonnen, zoals gebruikelijk, maar leuk dagje gehad. Ik ga Duitsland een steeds leuker/mooier land vinden. Ook best apart. Normaal altijd Frankrijk en/of Zweden. Maar emigreren doen we niet, ook geen wilde fantasieën in die richting meer... Zo, m'n zegje weer gezegd. Fijne dag allemaal. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Vandaag high tea op het strand. Kan @Lars alvast ‘n beetje wennen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Tast toe! Bloemen zijn natuurlijk voor @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik heb van die organische pindakaas op. Met zeezout. Volgens mij heeft de zee geen zout meer over, het zit allemaal in dat ene potje . Ik kan wel drie liter thee op. Of cola. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 3 uur geleden zei Sandro: Zoals mensen die geen rekening houden met mensen die graag buiten naar wat muziek willen luisteren op een mooie avond? Leven en laten leven.... Ik zeg Bluetooth hoofdtelefoons of oordopjes voor de feestganger èn voor de slapers, dan heeft iedereen het naar zijn zin. Ik zou bij de UN moeten gaan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Hey @Reacher heb een tijd geslapen nu is het een beetje wachten tot het later word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Nu ben ik in de gelegenheid, weet niet of ik vanavond nog hier kom en morgenochtend zeker niet op tijd, om @Lars alvast een héél, héél, héél fijne vakantie te wensen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dank je wel @Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 8 minuten geleden zei Reacher: Ik zeg Bluetooth hoofdtelefoons of oordopjes voor de feestganger èn voor de slapers, dan heeft iedereen het naar zijn zin. Ik zou bij de UN moeten gaan werken Je zou ook alle lucht van de aarde weg kunnen pompen en naar de maan transporteren. Geluid kan zich hier dan niet meer 'voortplanten' en wie adem wil halen kan naar de maan lopen. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 7 minuten geleden zei Lars: Hey @Reacher heb een tijd geslapen nu is het een beetje wachten tot het later word Lekker middagdutten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ja vannacht opblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 2 minuten geleden zei Kohtje: Je zou ook alle lucht van de aarde weg kunnen pompen en naar de maan transporteren. Geluid kan zich hier dan niet meer 'voortplanten' en wie adem wil halen kan naar de maan lopen. Ik weet niet of António Guterres jou aan zou nemen Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 2 minuten geleden zei Lars: Ja vannacht opblijven Nóg leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Op tv staan de winnaars van de F1 wedstrijd elkaar met Spa rood te besproeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Hoe laat zie ik je op vliegveld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden