lady jane Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik heb geloof ik "je probleem" gemist Francoise. Toch niet aan het drinken hoop ik? Of slaat je "puinhoop" op geklungel met je naam en avatar? Ik snap ut ff nie hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 16 minuten geleden zei Cleo66: ,maar denk wel weer terug te komen. You better! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Lieve Francoise, Cleo, sterkte lieve sinaasappel 25 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik ga alleen maar virtueel mee op reis hoor Liefka Ga je je huis verbouwen Fleurige? Mijn vriend wil dat ook maar kan nog niet beginnen met die eerste stap. Al die vreemde mensen over de vloer etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Weersverwachting hele week rond de 30 graden zijn 2 zwembaden en een jakouzi op het dakterras en meteen aan zee Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zei ik dat ik alleen virtueel meeging? Waar kan ik een vliegtuigticket bestellen? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 En de hele dag eten en drinken zoveel je wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gratis cola @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 IK WIL OOK MEE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zoeits denk ik Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik heb ook vervoer geregeld. Ik kom eraan! Lars en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zojuist zei Lars: Zoeits denk ik Gemenerik! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ook op strand gratis eten en drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 En in de avond langs de boulevard wandelen terras koffie drinken of coctail ja alcoholvrij voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 1 uur geleden zei Lika: @jopie ja die buien vallen hier bijv. nu ook. Even delen: oudste net : ‘ik voel me even helemaal okay.’ Zij verandert. Topwijf! Zo blij dat ik het over deze heldere boeg heb gegooid. Zo blij! Dat ik dit meemaak en er zo van kan genieten is ongelofelijk. Heerlijk om te lezen! Zulke momenten had ik ook deze vakantie. Zo fijn! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) 25 augustus 2018 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ik ga mijn lege flessen wegbrengen! *sloft droevig weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 @Lars 19 graden en regen is NET zo lekker hoor. (zegt arme Lika hardop tegen zichzelf terwijl ze denkt of ze wel sloffen, sjaals, erwtensoep en chocolademelk genoeg heeft ingeslagen voor deze week) fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 7 minuten geleden zei IJsvogel: Heerlijk om te lezen! Zulke momenten had ik ook deze vakantie. Zo fijn! Ja IJsvogel. Laten we het opmerken en niet vergeten. Ons cadeau aan onszelf IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 1 uur geleden zei NickyLJ80: Ik heb geloof ik "je probleem" gemist Francoise. Toch niet aan het drinken hoop ik? Of slaat je "puinhoop" op geklungel met je naam en avatar? Ik snap ut ff nie hier Ja daar slaat mijn puinhoop op . Hou het verder droog met dank aan het jaarpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 @Reacher, je mag met mij mee naar Sardinië joh! Of nee..toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Jankerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Strax maar eens een tosti maken, met kaas en vegetarische ham (varken heeft louter brokjes gegeten) En een uitsmijtert, omdat het kan. (vegan eggs) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Zo’n gedoetje tussen forumleden als hier soms plaatsvindt leert mij veel. Ik voel me verscheurd, onzeker en bevries dan. Wil het goedmaken. Dat ze elkaar begrijpen en weer lief vinden. Ach, wat herken ik het nu van mezelf. Ook op het werk soms. En adem uit.... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden