bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Dank jullie wel. Ja Bob olieverf en dan nat op nat. Dat vind ik fijner schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 42 minuten geleden zei fleurtje: Nou als ik een worst zie lopen mep ik erop. Kan me ni schelen vanwaar ze komt Nou als ik een worst zie lopen wordt het hoogtijd dat ik me eens goed na laat kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik heb ooit een tijd biologisch-dynamische tandpasta gebruikt. Lekker zout. Lekker antroposofisch. Had toen een antroposofische partner. Na een jaar of zeven zijn we uit elkaar gegroeid. Of beter gezegd: ik begon uit elkaar te groeien... snapte er niets meer van. En zo zout heb ik daarna nooit meer m'n tanden gepoetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 3 minuten geleden zei bolletje: Nou als ik een worst zie lopen wordt het hoogtijd dat ik me eens goed na laat kijken. Dan wél door iemand die hopelijk beter ziet dan jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Bolletje, heb je wel eens met tempera geschilderd? Mooie verf is dat. Zelf maken. Met eigeel. Was de voorloper van olieverf. 23 augustus 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Misschien wordt het eens tijd voor een adb schilder workshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nee Koh. nog nooit van gehoord maar ik kan me voorstellen dat met eigeel fijn schilderen is. Heb dat wel eens gedaan in de tijd dat ik nog zoop. Werd toen gelijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar de crisisdienst. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 50 minuten geleden zei kruidenthee67: Misschien wordt het eens tijd voor een adb schilder workshop Als jij zegt hoe ik dat moet doen wil ik best wel wat advies geven. Moet toch te doen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Wij gaan poffertjes eten. Omdat we natuurlijk wel ook wat gezond moeten eten krijgen we eerst groentesoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @bolletje ik kan er niet bij dat je die schilderijen daadwerkelijk kunt MAKEN. Ben er stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Okee, dan ook maar even weer mijn fleesboek voerverhaal. Chili CC, tweede keer deze week, vandaag opwarmmeuk. En Koh, ik denk dat ik die pasta ken, Parodontax ofzo, roze en zout... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 13 minuten geleden zei Asterix: Parodontax ofzo Of was het toch Panoramix? Die kon zoiets in ieder geval vast wel brouwen. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @spirit Rot nieuws. En dat kan ik me goed voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 2 uur geleden zei bolletje: Nee Koh. nog nooit van gehoord maar ik kan me voorstellen dat met eigeel fijn schilderen is. Heb dat wel eens gedaan in de tijd dat ik nog zoop. Werd toen gelijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar de crisisdienst. Vreemd antwoord. Ik ben bang dat ik nú degene ben die even de mop niet snapt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 1 uur geleden zei Asterix: En Koh, ik denk dat ik die pasta ken, Parodontax ofzo, roze en zout... Ja, dat was die zoute.. en ook nog spul van Weleda. Dat was nóg biologisch-dynamischer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig. Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) De biologisch-dynamische worst was heerlijk, de biologisch-dynamische komkomkommer en de biologisch-dynamische bosvruchten yoghurt ook! 23 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 3 minuten geleden zei bolletje: Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig. Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube. Dan zou je júist eens zelf ei-tempera moeten gaan maken en ermee schilderen, meelbietje . Kun je ook m.b.v. youtube leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 5 minuten geleden zei spirit: Net een man voor me bij de Appie met 9 halve liters bier en een pak vuilniszakken Die 9 halve liters bier nam ie vast omdat ie zich schaamde voor dat pak vuilniszakken. Ik had dat vaak net andersom.. nam ik vuilniszakken (of iets anders wat ik niet echt nodig had) mee om die fles port die ik elke dag haalde te 'verdoezelen".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik heb hier nog een echte Bolletje aan de muur hangen. Denk 1 van haar jongere werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden