Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
42 minuten geleden zei fleurtje:

Nou als ik een worst zie lopen mep ik erop. Kan me ni schelen vanwaar ze komt 

Nou als ik een worst zie lopen wordt het hoogtijd dat ik me eens goed na laat kijken.Wormen Plaatjes

Geplaatst

Ik heb ooit een tijd biologisch-dynamische tandpasta gebruikt. Lekker zout. Lekker antroposofisch. Had toen een antroposofische partner.
Na een jaar of zeven zijn we uit elkaar gegroeid. Of beter gezegd: ik begon uit elkaar te groeien... snapte er niets meer van. En zo zout heb
ik daarna nooit meer m'n tanden gepoetst.

Geplaatst
3 minuten geleden zei bolletje:

Nou als ik een worst zie lopen wordt het hoogtijd dat ik me eens goed na laat kijken.Wormen Plaatjes

Dan wél door iemand die hopelijk beter ziet dan jij... :P

Geplaatst (bewerkt)

Bolletje, heb je wel eens met tempera geschilderd? Mooie verf is dat. Zelf maken. Met eigeel. Was de voorloper van olieverf.

bewerkt door Kohtje
Geplaatst

Nee Koh. nog nooit van gehoord maar ik kan me voorstellen dat met eigeel fijn schilderen is. Heb dat wel eens gedaan in de tijd dat ik nog zoop. Werd toen gelijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar de crisisdienst.:wacko:

Geplaatst
50 minuten geleden zei kruidenthee67:

Misschien wordt het eens tijd voor een adb schilder workshop:D

Als jij zegt hoe ik dat moet doen wil ik best wel wat advies geven. Moet toch te doen zijn?

Geplaatst

Okee, dan ook maar even weer mijn fleesboek voerverhaal.

Chili CC, tweede keer deze week, vandaag opwarmmeuk.

En Koh, ik denk dat ik die pasta ken, Parodontax ofzo, roze en zout...

Geplaatst
2 uur geleden zei bolletje:

Nee Koh. nog nooit van gehoord maar ik kan me voorstellen dat met eigeel fijn schilderen is. Heb dat wel eens gedaan in de tijd dat ik nog zoop. Werd toen gelijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar de crisisdienst.:wacko:

Vreemd antwoord. Ik ben bang dat ik nú degene ben die even de mop niet snapt..

Geplaatst
1 uur geleden zei Asterix:

En Koh, ik denk dat ik die pasta ken, Parodontax ofzo, roze en zout...

Ja, dat was die zoute.. en ook nog spul van Weleda. Dat was nóg biologisch-dynamischer.. :D

Geplaatst

Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig.:lips:

Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube.;)

Geplaatst (bewerkt)

De biologisch-dynamische worst was heerlijk, de biologisch-dynamische komkomkommer en de biologisch-dynamische bosvruchten yoghurt ook!

bewerkt door Lika
Geplaatst
3 minuten geleden zei bolletje:

Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig.:lips:

Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube.;)

Dan zou je júist eens zelf ei-tempera moeten gaan maken en ermee schilderen, meelbietje ;). Kun je ook m.b.v. youtube leren.

Geplaatst
5 minuten geleden zei spirit:

Net een man voor me bij de Appie met 9 halve liters bier en een pak vuilniszakken :face-icon-small-shocked:

Die 9 halve liters bier nam ie vast omdat ie zich schaamde voor dat pak vuilniszakken.
Ik had dat vaak net andersom.. nam ik vuilniszakken (of iets anders wat ik niet echt nodig had) mee om die fles port die ik elke dag haalde te 'verdoezelen"..

:P;):huh::(

Geplaatst

Ik heb hier nog een echte Bolletje aan de muur hangen. Denk 1 van haar jongere werken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...