Spring naar bijdragen

Donderdag 9 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ik ben benieuwd qua regen, zie er naar uit. Goed voor de natuur. 

Ik doe mee met het dagpact. Zou fijn zijn als er weer wat meer animo voor komt. 

Dagpact:

Lars

Lente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog even een beetje lui. Aanmelding vanuit mijn bed. Hondje draaide zich net nog behagelijk om. Dus beiden even geen haast! Nu niet meer zo warm in de slaapkamer. Ik was vroeg wakker, maar lig nog lekker even wat te lezen. Vandaag helemaal geen afspraken, heerlijk even. Lekker rustig rommelen thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lente:

Goedemorgen. Ik ben benieuwd qua regen, zie er naar uit. Goed voor de natuur. 

Ik doe mee met het dagpact. Zou fijn zijn als er weer wat meer animo voor komt. 

Dagpact:

Lars

Lente

Sophie

Doe ik vandaag gezellig mee. Gisteren uitgegegleden. Maar nu ik dit opschrijf denk ik ergens valt het nog mee. Want meestal drinken we de avond voordat we die week niet gaan drinken Heeeeeel Veeeeeel en nu nog niet eens wat we normaal op een rustige avond drinken!

Er is dus vooruitgang :)

succes vandaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooooooooooooooooeie morgen,

Nou hoop ik toch zo dat iedereen wat beter geslapen heeft, of was die plaknacht nu vannacht? Mensen vanavond zwaar weer opkomst dus niet weggaan hé? Bel maar af:)

Dadelijk voor het eerst naar een andere dagbesteding een dagje mee lopen. Ben zo benieuwd. Zo gauw ff alles klaar maken en m'n minikini klaar leggen want vanavond kan ik weer zwemmen in m'n vijver:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei SophieS:

Doe ik vandaag gezellig mee. Gisteren uitgegegleden. Maar nu ik dit opschrijf denk ik ergens valt het nog mee. Want meestal drinken we de avond voordat we die week niet gaan drinken Heeeeeel Veeeeeel en nu nog niet eens wat we normaal op een rustige avond drinken!

Er is dus vooruitgang :)

succes vandaag! 

Hoe bedoel je vooruitgang Sophies, Houd jezelf niet voor de gek en praat dat niet goed. Ik weet niet met wat voor 'n doel jij hier bent minderen of helemaal stoppen maar in beide gevallen is(voorlopig) stoppen een noodzaak. Probeer dat eerst eens een jaar vol te houden, i.p.v. het goed te praten.

Heerlijk Lars vakantie, ik gun het je van harte.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie volle dagen reva, @Lars. Pittig. Maar uit ervaring weet ik dat het je ook veel kan brengen! 

Maar eerst lekker vakantie! 

@bolletje, heerlijk je eigen zwemvijver. Succes bij de nieuwe dagbesteding. 

Zo, nu ga ik eens echt opstarten:D

fijne dag, mensen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Een rustig zonnetje hier, geen wind en een bekoorlijke buitentemperatuur. 
Heb even gekeken, maar de echte regen gaat hier weer niet vallen denk ik, zullen het vanavond en vannacht met de restjes moeten doen. 
Maar goed, wie het kleine niet eert..... ;)
Eerst maar een koffie 
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor zero cola  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Hoe bedoel je vooruitgang Sophies, Houd jezelf niet voor de gek en praat dat niet goed. Ik weet niet met wat voor 'n doel jij hier bent minderen of helemaal stoppen maar in beide gevallen is(voorlopig) stoppen een noodzaak. Probeer dat eerst eens een jaar vol te houden, i.p.v. het goed te praten.

Heerlijk Lars vakantie, ik gun het je van harte.

Ik praat het zeker niet goed. Het was tegen mijn afspraak in. Alleen zie ik wel degelijk vooruitgang. Normaal zou ik na zo actie zo erg balen dat ik mij dan helemaal vol goot. Nu niet. Ik dacht onder het drinken aan de redenen. Aan hoe ik de volgende keer dit aan ga pakken. Ik heb tegen mijn man gezegd toen hij vroeg of hij nog meer moest halen (wij wonen in het centrum naast een supermarkt) dat ik niet meer wou. 

Je leest het dus niet zoals ik het ervaar. Ik wil het helemaal niet 1 jaar volhouden. Wat dan na dat jaar? Ik wil gewoon niet meer hoeven drinken. Net als dat ik nooit behoefte heb aan heroïne. Zo wil ik mij ook over drank voelen. Dat is gelukt met roken. Dag bij dag, vrij voor altijd. Ben echt gemotiveerd. Praat niets goed, maar leer dus wel van mijn fouten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei SophieS:

Ik wil het helemaal niet 1 jaar volhouden. Wat dan na dat jaar? Ik wil gewoon niet meer hoeven drinken. Net als dat ik nooit behoefte heb aan heroïne. Zo wil ik mij ook over drank voelen. Dat is gelukt met roken. Dag bij dag, vrij voor altijd. Ben echt gemotiveerd. Praat niets goed, maar leer dus wel van mijn fouten. 

Sophie, je bent gewoon goed op weg... dit gaat je ook lukken, net als het stoppen met roken. 
Komt goed meis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug in Denemarken. Via "the Bridge" dit keer. Camperplaats gevonden bij een paardenboerderij voor 120 Deense Kronen, ongeveer 16 euro. Niet meer zoals in Zweden zo vaak voor helemaal niets.. Maar wel een prachtplekje. Hier nog steeds aan de warme kant maar beter uit te houden. Morgen nog één overnachting in Denemarken  of in Duitsland en dan weer naar huis. En dan weer "gewoon" dagelijks op het forum :) Nog wat bijzonders gebeurd de afgelopen twee weken? 

Groetjes en tot over een paar dagen.

(Wel prutsen hoor, op zo'n telefoontje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val je niet aan hoor SophieS maar ik heb hier al zo vaak gezien dat mensen probeerde om (sociaal) te drinken, dat lukte niet en was het hek van de dam.

Ik bedoel met een jaar volhouden niet drinken en na een jaar proberen om af en toe een glaasje. Als dat je lukt kun je zeggen nu kan ik soc. drinken maar je bent en blijft je hele leven verslaafd en heel erg oppassen geblazen.;)

O het was leuk vandaag mensen en ga morgen beginnen.

Een keer per week.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...