Yvonne Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Binnen staan koffie en thee klaar. Buiten is het stil: geen zuchtje wind en ook de vogels lijken nog te slapen op een enkele duif na. 15 graden.... heerlijk om het huis even door te laten tochten en wat af te laten koelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Hier ook alles open. Lekker stil....nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen Lars en Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen, Ik ga aan de Thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen Nietmeer. Lekker hè een bakje op de (inmiddels niet meer zo) vroege ochtend... Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Wat gaat iedereen doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen Bol. Ik ga lekker in de tuin rommelen Lars. En onder de parasol lekker met een grote pot thee in een boek duiken. Wat rommelen in huis nog. En verder zie ik het wel. En jij? Bijkomen van het winkelen met dochterlief? Je hebt wel een heerlijk kind als ik dat zo lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Een druktemaker is ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Zojuist zei Lars: Een druktemaker is ze Jaja, heerlijk kind dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ja Lars een heerlijk kind!, mazzelaar!, ik ga ook wat kleine klusjes doen en een potje yoga. Daarna met de hond op stap en even samen zwemmen. Verder zie ik wel wat de dag me brengt. Yvonne bedankt voor de thee. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Goedemorgen Ik ga dadelijk naar de fitness. Daarna opruimen en den afwas, beetje stofzuigen. Daarmee klaar ga ik de bruinen zonder zon eens proberen die ik in een vlaag van puberale waanzin kocht Mijn benen blijven altijd wit. Straks waarschijnlijk oranje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Oranje booooven!!! Oh nee, beneden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 3 minuten geleden zei Nietmeer: Oranje booooven!!! Oh nee, beneden.... Ze is een belg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ben aan de beurt voor wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Oh heb ik je nu beledigd Fleurtje? Heb zelf niets met oranje of het koningshuis. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Mijn benen zijn zo wit. Zo ontzettend. En ik doe echt mijn best. Maar ik laat het nu. Ik heb. Mijn ‘oranje’ periode gehad. Kan dat niet met die cremetjes. Werd oranje met vegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 2 uur geleden zei Nietmeer: Oh heb ik je nu beledigd Fleurtje? Heb zelf niets met oranje of het koningshuis. Totaaaaaal niet Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 57 minuten geleden zei Lika: Mijn benen zijn zo wit. Zo ontzettend. En ik doe echt mijn best. Maar ik laat het nu. Ik heb. Mijn ‘oranje’ periode gehad. Kan dat niet met die cremetjes. Werd oranje met vegen.... Die vegen inderdaad Maar ik heb me voorbereid. Blijkbaar moet je een dag op voorhand je huid goed scrubben, scheren en hydrateren. Voor je t spul opbrengt je knieën, enkels en voeten beetje insmeren met lotion zodat t daar niet te fel blijft kleven. We zien wel, zei de blinde voor ie tegen de deur liep . T zijn mijn benen maar denk ik dan. In mijn gezicht zou ik t nooit durven. Stel je voor...zie je er uit als oempaloempa (ofhoenoemendieookalweer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Eerst maar eens mijn banden oppompen en de rest van de klusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 25 minuten geleden zei Francoise: Even het dagpact nieuw leven in blazen. Net 2 nieuwe daar naar toe verwezen , dus ben het beetje verplicht nu. Dagpact: Francoise Yana Goed idee Francoise, ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Dagpact: Francoise Yana Reacher Ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2018 Ik ga vandaag: niets doen. En ik ben daar nu al moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden