Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 augustus 2018

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ladies. 

Beetje, Bolletje, beetje. Maar ik denk dat half nederland slecht slaapt op dit moment. Toch? Komt vanzelf wel goed. 

Ik zag dat ik een waarschuwing van de moderator heb gehad. Geen strafpunt. Moet mn taalgebruik kuisen:D. Ik dacht dat ik best braaf was eigenlijk:blush:

leuke plannen voor dit weekend dames? 

Ik heb vanmiddag voor t eerst buiten de meeting om een afspraak met mn sponsor. Fijn. Vorige week moest ik afzeggen omdat ik niet fit was. ( zeg ik dat netjes toch?:D)

fijne dag. Ik hou het verder heel rustig vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, spirit als ik het weer ga zeggen , dan heb ik misschien wel een strafpunt. :blush:maar t was te piep voor woorden, vond ik zelf. 

Maar gauw doen dan dat schriftelijke gedoe. Want je rijdt wel volledig onverzekerd nu. Ik zou het persoonlijk niet doen. Ook als er iets buiten jouw schuld zou gebeuren dan ben je totaal niet verzekerd. Misschien voor veilig gaan voor jezelf en andere weggebruikers. Maar ja, zo zit ik in elkaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei jopie:

Nee @spirit je kan theoretisch iemand of iets anders beschadigen. En dan ben je niet verzekerd!

Stom, impulsief en onnadenkend. En....vooral: "i want it all, i want it now"

Even die paar dagen of weken wachten kan je niet? 

Gezellig...nu zit ik met da lieke in mijne kop :angry: :P :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, Fleurtje je moet maar denken het houdt je van de straat, misschien ook een tip voor Spirit om koffiescrub te gaan maken i.p.v rond te gaan toeren onverzekerd op een brommertje.

ik ga proberen een dutje te doen.

fijne vakantie Sandro en alle anderen ook een fijne dag verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is iedereen braaf, lijken wel volwassen. Wat is er nou leuker dan stiekem op een brommer rijden met dit weer. Tuurlijk zijn er regels en stel dat je iemand aanrijdt of dat je onder een auto komt dan....oei dan. Maar misschien is stiekem brommerrijden zonder rijbewijs wel veel leuker dan met, gewoon lekker puberaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...