Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Wat een warme nacht was dit. Niet veel geslapen.

Dagpact:

Nietmeer

Gisteren last van graving. Beetje uit verveling eigenlijk omdat het te warm was om leuke dingen te gaan doen. Maar niet aan toe gegeven dus nu wel tevreden daarover. Vandaag nog zo’n warme lange dag dus even plannen hoe daar mee om te gaan.

fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Nietmeer en alle frummers. 
Ja, het was een warme nacht.
Goed dat je niet hebt toegegeven gisteren, maar wel vervelend dat je er zo'n last van had. 
Ik heb trouwens het idee dat je alleen nóg maar meer last krijgt van de warmte als je met zulk weer drinkt. 
Vandaag hier maar weer heel rustig aan, schijnt nog heftiger te worden dan gisteren... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ik ben dol op mooi weer maar dit is me een beetje te. Het was hier erg onrustig vannacht de slaapwacht heeft weinig geslapen denk ik nog een warme dag en dan hopelijk een beetje koeler zelfs de vogels zijn rustig 

Dagpact:

Nietmeer

lente

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Nietmeer ik hoop dat je vandaag geen last krijgt van craving  het is toch iedere keer weer heel erg vervelend.

Lente jij heel veel sterkte en kracht vandaag. Gaat er nog iemand met je mee?

Moghu Von, mag ik een sterk bakkie met veel slagroom a.u.b.

Lars heb je wel geprobeerd de vogeltjes te sproeien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Tja, die warmte, en dan vooral ook 's nachts nog, is slopend voor de noordelijke volkeren. Ik hoorde gisteren een Marokkaanse
vrouw tijdens het lopen met m'n hond net iemand vertellen dat ze al 38 jaar in Nederland woont en net een beetje begon te wennen
aan het Nederlandse weer... krijg je dit!! :D Ze had het er moeilijk mee... goed geïntegreerd volgens mij.. :face-icon-small-shocked:

Iedereen die zin heeft om het op een drinken te zetten (alcohol), heel veel sterkte gewenst met het NIET doen. Je zult jezelf
heel dankbaar zijn als je nu niet drinkt... want o wee, wat weet ik nog goed hoe warm ik het dáár destijds altijd van kreeg...

Lente, jij bovenal héél veel sterkte gewenst met je gang door de onderzoeksmolen. Die onzekerheid over uitslagen is zenuwslopend..
Buiten het feit dat de onderzoeken zelf verre van fijn zijn. K.M.W.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet net de stofzuiger klaar om nog een keer door het huis te gaan voor we morgen op vakantie gaan... die stofzuiger staat daar en ik neem gauw nog even
een kop koffie en zit nog heel even achter m'n laptop.. om maar niet te hoeven beginnen aan dat stofzuigen. Ooooohhh... zó geen zin in stofzuigen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Redelijke nacht maar te weinig geslapen wederom.

@Lente, komt goed! Ik voel t in mijn water. 

Ik moet zelf, en is totaal geen vergelijking uiteraard, naar de dermatoloog. Twee sproetjes laten wegsnijden. De warmte, t weinige slapen in combo met de ziekenhuisomgeving zorgen nu al voor stress wat op zijn beurt resulteert in t voor mij spijtig genoeg bekende paniekgevoel. Dus ik overweeg straks een angstremmer te nemen. Knauw in mijn zelfvertrouwen. Ik neem dit miss één tot twee keer per jaar. Als ik, zoals nu, al op voorhand van een mug een olifant maak. Maar die één tot twee keer geven me t gevoel te falen.

Soit...t is maar een pilletje. Ik zie wel. Misschien voel ik me straks sterker. 

Moet ik dat waarschijnlijk nog zeggen ook tegen dienen dermatoloog. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij óók heel veel sterkte, fleur. Want ook al is het één niet te vergelijken met het ander, relatief zijn al die bergen waar we tegenop  zien even hoog.. té hoog, soms.
Ik heb dat met dat stofzuigen en  dat heeft niets te maken met ziekenhuizen en doktoren maar met bergen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...