Kohtje Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 1 uur geleden zei nancy: En het goede antwoord is: het op tijd rijden zorgt voor de meeste werkdruk . Ik ga nu naar binnen.....Noord/Zuidlijn gaat overigens erg snel, wel prettig! Noord-Zuidlijn gaat snel, maar voor het personeel is het dus beter dat ze niet op tijd rijden..? Psychologie. Niet niks, nancy. Vind het knap dat je zo'n studie oppakt. Heel veel succes, niet alleen met dit tentamen maar ook met je hele studie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Ennnnn....geslaagd, met een 7! Maarrehhhh....geen enkele vraag over die buschauffeurs gehad rapilos, Kohtje, Lika en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Dankjewel allemaal! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 gefeliciteerd!!!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Toppie! Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Klasse Nancy!! Hier in de trein naar huis. Met een bak toko eten en 2 zakken kroepoek. Vandaag en morgen niet koken in deze hitte maar wel lekker eten natuurlijk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Klasse Nancy!! Hier in de trein naar huis. Met een bak toko eten en 2 zakken kroepoek. Vandaag en morgen niet koken in deze hitte maar wel lekker eten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Kijk ik even uit t raam en t giet!!! Jippie straks door de regen fietsen weer voor de 2e x binnen 2 dagen. Nooit gedacht daar nog eens blij mee te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 (bewerkt) Regen ,,? Hier nog steeds niets, maar wel gerommel in de verte als ook een giga donkere lucht op komst Hoop op regen, want was om acht uur nog 35 graden En het gras hier lijkt de Sahara wel 26 juli 2018 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Gerommel hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Kinderen zijn nu 1 dag weg. Ik mis ze. ( eigenlijk heel erg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 Ik ben nog niet herl ver in het boek @Francoise ( iets met weinig tijd en beperkte concentratie), maar zeker een aanrader tot nu toe. Mooie stijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2018 (bewerkt) Gefeliciteeeeeeerd @nancy Kan me voorstellen dat zoiets pijn doet. En t is een ietsiepietsie moeilijk niet persoonlijk te nemen als t persoonlijk wordt natuurlijk. Sommige mensen staan er gewoon niet bij stil denk ik. Mijn dochter oogt voor sommigen marokkaans en als ik dan mensen hoor praten over dienen bruine (algemene platte en niet zo aardige term voor mensen van vooral marokkaanse origine) hier en dienen bruine daar zonder de mensen zelfs te kennen moet ik echt heeeeeeel hard op de tong bijten. Ze zouden t zo over mijn dochter kunnen hebben. En dat gebeurde ook wel eens toen ze jonger was. Maar ook ik ben zelf niet vrij van oordelen, uiteraard. T is hier pokkewarm!! Ik verzette net een been en verloor een liter zweet. Not funny. T wordt een lange nacht 26 juli 2018 bewerkt door fleurtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 15 minuten pauze na 4 uur rijden?? Das wel heel mager. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 De ANWB adviseerde destijds (jaren 70 of zo al) 2 uur rijden, half uur rust. En toen was het nog rustig op de weg... Jopie, ik ben vóór de chauffeur en tégen de baas van de chauffeur. O zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Fijne vakantie @Kohtje. ongelofelijk @jopie. Wat een regime. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden