Spring naar bijdragen

Donderdag 26 juli


Nietmeer

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei nancy:

En het goede antwoord is: het op tijd rijden zorgt voor de meeste werkdruk :D. Ik ga nu naar binnen.....Noord/Zuidlijn gaat overigens erg snel, wel prettig! 

Noord-Zuidlijn gaat snel, maar voor het personeel is het dus beter dat ze niet op tijd rijden..? :huh:

Psychologie. Niet niks, nancy. Vind het knap dat je zo'n studie oppakt. Heel veel succes, niet alleen met dit tentamen maar ook met je hele studie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteeeeeeerd @nancy :rose:

Kan me voorstellen dat zoiets pijn doet. En t is een ietsiepietsie moeilijk niet persoonlijk te nemen als t persoonlijk wordt natuurlijk.

Sommige mensen staan er gewoon niet bij stil denk ik. Mijn dochter oogt voor sommigen marokkaans en als ik dan mensen hoor praten over dienen bruine (algemene platte en niet zo aardige term voor mensen van vooral marokkaanse origine) hier en dienen bruine daar zonder de mensen zelfs te kennen moet ik echt heeeeeeel hard op de tong bijten. Ze zouden t zo over mijn dochter kunnen hebben. En dat gebeurde ook wel eens toen ze jonger was. 

Maar ook ik ben zelf niet vrij van oordelen, uiteraard. 

T is hier pokkewarm!! Ik verzette net een been en verloor een liter zweet. Not funny. 

T wordt een lange nacht 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...