Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2018

nancy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Cocootje:

[...] Mijn naam "Coco" kon ik niet meer invoeren. Die is in gebruik? Nou ja, het zal wel. Door mijzelf waarschijnlijk, maar niet meer hetzelfde mailadres.. Dus dan ben ik toch nu Cocootje... haha. :P  [...]

Je had je ook Kohkoh kunnen noemen, die is er ook nog niet... maar toch wel blij dat je voor Cocootje hebt gekozen.
Kan me je naam nog wel herinneren, maar verder niet. Sorry hoor. Maar niet erg, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Yvonne, ik ook niet. Ik smeer me eigenlijk nooit in.. blijf liever zoveel mogelijk in de schaduw.
Zie ze hier langs de IJssel ook liggen, vol in de zon op een handdoekje... Mij kun je na een half uurtje zo in de zon oprollen en weggooien.
Je ziet ze ook zwemmen in de IJssel.. gewoon midden in, tussen de schepen door. Die hebben waarschijnlijk ook te lang in de zon gelegen...:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cocootje:

[...] Praat MET mij. Dat is het beste! Het hielp mij gigantisch toen en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Dus...ik weet nog niet wat ik zo ga doen...:blush:

Praten MET jou gaat het best als je niet gedronken hebt, Cocootje. Niet dat praten onder invloed niet kan, maar onder invloed is menige mening toch anders
dan een nuchtere mening.
(Daarom hebben we achteraf vaak zo'n spijt van dingen (óók, of juist voorál de meest fantastische dingen) die we onder invloed verkondigd hebben.)

Je hebt je hier weer aangemeld, je wilt je dus eigenlijk niet meer volgieten. Waarom dan die aankondiging van die taxi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

[...] eigenlijk ben ik ook wel preuts :blush:

Ik ook. Of erger nog: ik ben niet 'eigenlijk' ook wel preuts, maar ik ben gewoon 'gewoon' preuts.. Nou ja, sommige dingen kan ik met de beste wil
van de wereld niet veranderen.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreg nau wat. Co? Cocootje, serieus???????? Cocootje wat...……... tja...…………… ik zou haast zeggen "fijn" dat je je neus laat zien maar er zal wel een rede zijn. Heb die nog niet gelezen maar dat komt wel, voorlopig een hele dikke knuffel voor jou:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Coco!
Ja Bol, weet je nog; Co je eerste carnaval zonder bier? Ging je maar foto's maken en zag mooi hoe de mensen en voorheen jij ook dus,
iets minder fotogeniek werden;)

en ik heb jarenlang jouw onderschrift geleend: inzicht zonder handeling, brengt geen verandering.
Die mag je wel weer terug nu, ik heb mn lesje geleerd en jij kunt m vast nog gebruiken weer.
Nog vaak aan je gedacht.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor. 'Geiten' was leuk zo op z'n tijd. En zelfs zo bij het forum horend dat we, toen we elkaar voor het eerst zouden ontmoeten op
Utrecht Centraal voor m'n eerste forummeeting (was de 2e forummeeting ooit) en elkaar dus van gezicht helemaal niet
kenden, afgesproken hadden dat we elkaar zouden opzoeken met de vraag of ze ook van de "Geitenvereniging" waren...
Menigmaal vragend opgetrokken wenkbrauwen :huh: gezien, die dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei nancy:

@Lars    ik heb net een maandje geleden een week mijn vader en stiefmoeder meegenomen naar Tenerife. Ik wilde zoooooo graag nog een keer met mijn vader op vakantie en hij wilde graag naar Tenerife maar durfde niet meer zo goed alleen met zijn vrouw. We hebben een geweldige week gehad, twee appartementen maar toch samen. Zo waardevol, gewoon om bij elkaar te kunnen zijn. Zo intens genoten allemaal!  Dit wens ik jou ook toe met je dochter. Een menigeen zou er een moord voor doen, op vakantie met een volwassen kind :heart:

Ik wil ook wel en ik ga ook wel maar ik kan niet alles meer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foei, wat was het warm vandaag... 
Maar een mooie dag hier op het forum. 
En jaaa, dat wisselen van de naamplaatjes kan ik me ook nog wel herinneren. 
Dat van de 'geitenvereniging' had ik nog niet eerder gehoord, schitterend. 
Ik duik mijn bed in mensen en meld me droog af. 
Lekker slapen... tot morgen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bor:

Ja lieve jongens en meisjes ik heb alles gelezen. Maar het was niet mijn bedoeling om onrust oid te veroorzaken met mijn beide postings van zaterdagavond. 

Ik ben er nog steeds en heb ook niet gezegd dat ik weg ging. Wel heb ik gezegd dat ik het overwogen had maar daar op terug gekomen ben en dus gewoon blijf. Ook zei ik dat ik weleens wat forum moe wordt van al die draadjes en geen zin meer heb om alles te volgen daardoor. 

Dat was alles, meer zei ik niet. En ik ben ook niet weg geweest en ben dat dus ook niet van plan. 

Gelukkig ik zou je vreselijk missen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...