Kohtje Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 18 minuten geleden zei rosa45: Kohtje, waarom zie je er de meerwaarde niet meer van in? Of ik me nu wel of niet op het dagpact zet, ik drink toch niet. En de lijst hier op het forum vind ik meer decor dan helpend. Ik. Vind ik. Voor mezelf. Is geen oordeel over het dagpact maar zegt wat het met mij doet. Met mijzelf, met ik. Niet met jullie dus. Voor de duidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Tjonge die franse beignets zijn snelle donders Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Ik ga ook @jopie spannend hoor @fleurtje maar ze redden het niet de belgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Maar de Belgen spelen beter! Volwassen nuchtere Lars: fleurtje en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Lars proficiat ik huppel lekker achter je aan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Hup @fleurtjes!!!!!!!!! Lars en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 lady jane en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Kijk: team België mijn team Lars, kruidenthee67 en fleurtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Wat ben je toch een heerlijk mens @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Wij heerlijke mensen kennen elkaar hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Wanneer gaan we eigenlijk op vakantie met onze Fleur? Ik ben er alweer aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 En hier is een bloemetje voor @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 En..dagpact weer geslaagd Welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 26 minuten geleden zei Reacher: Wij heerlijke mensen kennen elkaar hartje Astemblief he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 23 minuten geleden zei Reacher: Wanneer gaan we eigenlijk op vakantie met onze Fleur? Ik ben er alweer aan toe. Alleen als ge er als lars uitziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 @Lars!!!! 8 maanden. Wow. Dat doe je heel goed. Van harte. Morgen lesje geven en dingetjes afronden op het werk. Dingetjes die ik prima vind. En ik heb gewoon het hele voetbalgebeuren gemist. Bijna geheel aan me voorbij gegaan. Gelukkig hield @fleurtjeme nog een beetje op de hoogte. slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2018 Gefeliciteerd Lars! Hier voetbal gekeken met een groepje bierdrinkers, ik vier mee met mijn landgenoten met een heerlijke kop thee (sorry fleurtje ). Dagpact weer geslaagd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden