Antoinnette Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Heel veel plezier Nancy en gefeliciteerd met je man nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Kerstversiering? Is je man de kerstman @nancy? @Antoinnette leuk feest gehad? @NickyLJ80 veel plezier in de sauna. @Francoise veel plezier op de vakantie en alle anderen ook veel plezier vandaag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Wat een activiteit al bij velen op de zaterdag....hier is de vakantie begonnen....de schoolvakantie...heerlijk. En ja @bolletje hier is het ook warm Ik kan het goed hebben. Dacht gister ook nog aan de sauna @NickyLJ80. In mijn favo sauna is een actie, 2e persoon voor 1 euro binnen. Alhoewel ik het juist in mijn eentje zo fijn vind....Lijkt gek, met die warmte naar de sauna...maar ik vind het zó ontspannend..en dan lekker de hele dag in je blootje...geniet ervan Nicky! Goed om jezelf dit cadeau te doen. Ik kijk uit naar de weken waarin niks hoeft...en tegelijk weet ik dat het ook lastig is. Minder structuur...opletten dat ik niet alleen maar aan het 'faciliteren' ben voor de kinderen..ofwel..ook zelf in beweging...dingen doen die ik fijn vind. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Was leuk feestje Lars. Vandaag weer lekker genieten van het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Fijn @Antoinnette ik ga straks eerst de hokken verschonen verder zien we het wel weer vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Ik word zo blij van je @Antoinnette. Het moet heerlijk zijn voor je. Goedemorgen allen! Vandaag veel dingetjes. Leuke dingetjes. En ik ga zo een bh kopen. Ik hoop op uitverkoop....Gisteren de versnelling van mijn fiets gerepareerd (laten doen) , nuttig en nodig. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Veel plezier @nancy, BBQ, geen trigger voor Je? @NickyLJ80, heerlijk sauna, vooral de opgietingen en klankschalensessies. Echt doen hoor zo ontspannend en natuurlijk gefeliciteerd. Ik hier weer aan het inpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 @fleurtjegefeliciteerd met de voetbaloverwinning! @NickyLJ80heerlijk sauna, en wauw 11 maanden al, bijna een jaar. Fantastisch! @Francoise sterkte met de vakantiestress. Ik herken dat, inpakken vind ik echt een ramp, weet nooit wat ik mee moet nemen en al dat geregel voor je weg kan. Je zou bijna vergeten dat je dit voor je lol doet haha. Maar straks lekker genieten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Hahaha Lars, dat deed de automatische corrector, grrrrr....heb het al veranderd nu. En Françoise, nee, een bbq is voor mij geen trigger. Nu ik erover nadenk triggert niks mij meer eigenlijk....maar ik sta dan ook al bijna 4 jaar droog. Nee, ik had niet eens aan de alcohol gedacht eigenlijk, alleen voor de gasten . Ik ga weer verder versieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Ik ga voor de vreterij, hahaha, kijk maar op de Kilokiller! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Wat een drukte en een vrolijke stemming hier! Allemaal een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 (bewerkt) Lente als een konijntje de hond heel dicht bij zich laat komen kijk dan uit. Met dit weer krijgen konijntjes vaak last van myxomatose. Dan worden ze loom en krijgen ontstoken oogjes. Je hondje kan het niet krijgen maar wel mee dragen naar andere plekken. Het is vreselijk besmettelijk en de diertjes lijden erg. 7 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Ik weet niet wanneer je precies op vakantie gaat Francoise, maar ik wens je een hele mooie vakantie toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 3 uur geleden zei Antoinnette: Ik weet niet wanneer je precies op vakantie gaat Francoise, maar ik wens je een hele mooie vakantie toe Vannacht @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2018 @NickyLJ80 gefeliciteerd en @Francoise fijne vakantie. Hier rustig dagje gehad en nu droog naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden