Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 juli


Aanbevolen berichten

Wat een activiteit al bij velen op de zaterdag....hier is de vakantie begonnen....de schoolvakantie...heerlijk.

En ja @bolletje hier is het ook warm:D Ik kan het goed hebben.  Dacht gister ook nog aan de sauna @NickyLJ80. In mijn favo sauna is een actie, 2e persoon voor 1 euro binnen.  Alhoewel ik het juist in mijn eentje zo fijn vind....Lijkt gek, met die warmte naar de sauna...maar ik vind het zó ontspannend..en dan lekker de hele dag in je blootje...geniet ervan Nicky! Goed om jezelf dit cadeau te doen. 

Ik kijk uit naar de weken waarin niks hoeft...en tegelijk weet ik dat het ook lastig is. Minder structuur...opletten dat ik niet alleen maar aan het 'faciliteren' ben voor de kinderen..ofwel..ook zelf in beweging...dingen doen die ik fijn vind. 

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtjegefeliciteerd met de voetbaloverwinning! @NickyLJ80heerlijk sauna, en wauw 11 maanden al, bijna een jaar. Fantastisch! @Francoise sterkte met de vakantiestress. Ik herken dat, inpakken vind ik echt een ramp, weet nooit wat ik mee moet nemen en al dat geregel voor je weg kan. Je zou bijna vergeten dat je dit voor je lol doet haha. Maar straks lekker genieten!!!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Lars, dat deed de automatische corrector,  grrrrr....heb het al veranderd nu. En Françoise, nee,  een bbq is voor mij geen trigger. Nu ik erover nadenk triggert niks mij meer eigenlijk....maar ik sta dan ook al bijna 4 jaar droog.  Nee, ik had niet eens aan de alcohol gedacht eigenlijk, alleen voor de gasten :D. Ik ga weer verder versieren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente als een konijntje de hond heel dicht bij zich laat komen kijk dan uit. Met dit weer krijgen konijntjes vaak last van myxomatose. Dan worden ze loom en krijgen ontstoken oogjes.

Je hondje kan het niet krijgen maar wel mee dragen naar andere plekken. Het is vreselijk besmettelijk en de diertjes lijden erg.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...