Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 juli 2018


Lars

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kohtje:

Wat ís er toch aan het strand, dat iedereen daar naartoe gaat?B)

Ja ik begrijp dat ook niet.  Dat zand wat overal tussen gaat zitten.  Met z'n allen op een kluitje . Zout water .  Urenlang in de file (in mijn geval) . Ik kom er nooit , alleen op vakantie ooit als ik er over struikel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook alleen in vakanties, nooit in de zomer. Alleen als de honden mee mogen en je niet over de mensen struikelt.
Maar in m'n prille jeugd gingen we altijd een maand naar een huurétage in Zandvoort, net vóór de schoolvakanties begonnen.
Tot ik zelf naar de lagere school ging in 1963.
Heb ik nog altijd leuke herinneringen aan, voor zover ik het me nog kán herinneren.
Een jaar later (halverwege 2e klas lagere school) verhuisden we naar het oosten van Nederland en gingen we helemaal nóóit meer op vakantie.
Pas toen ik 19 was ging ik voor het eerst weer op vakantie, met de vriendin waar ik toen net mee samenwoonde.
Gingen we twee weken naar Schiermonnikoog. Wéér strand... én voor het eerst kamperen. :rolleyes::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kohtje:

Wat ís er toch aan het strand, dat iedereen daar naartoe gaat?B)

Voor veel mannen en voor onze Jopske, liggen daar  vreselijk mooie billen.Plaatjes Vrouwen   Eigenlijk is dit haar vroegere tandarts maar ze leidt een dubbelleven als spion  dubbel nul 2                                        En Luilekker in het zonnetje dit is ze dan Jopske vermomd. Dit valt zo niet zo op.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lars...Hoe is het nou? 

Ik sliep moeilijk in, maar als ik één keer slaap....nou, dan slaap ik ook!

gevecht met mezelf begon vanochtend weer, maar toe ik mezelf uit de -ik ben minder waard en doe het niet zo goed- modus kreeg, zat ik heerlijk te werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Voor veel mannen en voor onze Jopske, liggen daar  vreselijk mooie billen.Plaatjes Vrouwen   

 

Die dame op het plaatje voelt zich vast beter op het strand als ze lekker gaat zitten op die billen, haar schoenen uitdoet EN AAN MIJ TERUGGEEFT!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spirit vergeleken met een dagen geleden waren er weinig kwallen;)
toen moest je er doorheen waden jaghhhh, ik moet er niets van hebben,
maar het water is heerlijk nu, 17 graden geloof ik. Volleyballen met windkracht 6
was meer comedy capers. En als we achter die bal aan moesten waaide die zo snel zo ver weg
dat we meer moe werden van het rennen dan van het ballen. Maar wel gelachen. En in de duinen
was het heerlijk zonnen. Beter dan achter de windschermen want ook daar wervelde de wind overal
in en tussen.  En voor Koh: je moet de plekjes weten, maar bij ons kun je tientallen meters afliggen van de volgende mensen.
Net als op Schier.
Bij de pier en de boulevard kun je vaak over de handdoeken struikelen. Daar hangt ook een heel andere sfeer.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei kruidenthee67:

Lika...of dat ooit over gaat? Maar..het goede nieuws is dat je er steeds sneller mee kunt dealen...dat is al winst :) Sprak zij hoopvol

Tis zeker winst. Want ik had nooit door hoe groot en alomvattend dit gevoel was. Herkennen en toelaten scheelt al zoveel. Als het er is, is het er. Dat kan. Maar ik weet nu dat het ook weer verdwijnt. En weer komt. Maar geen alcohol, of dubbel zo hard werken die dat proces beter laten verlopen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...