Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen frummers. Ziet er naar uit dat het een heerlijke dag gaat worden... Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Ik las dat Vol even binnen wipte gisteren, leuk, fijn dat het goed met je gaat. Hoop dat er vandaag goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen ☀️ Op naar een prachtige dag. Ik kan zo blij worden van vooruitzicht van al die zomerse dagen! Wel vervelend voor mensen die het te warm vinden, lijkt me pittig dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Er cirkelt een bromvlieg heel heel irritant rond mijn hoofd hier, gewoon echt agressief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen Vol, ja, ik kan ook wel blij worden van dagen met zon... maar dat erge warme hoeft van mij niet hoor. Maar goed, we kunnen het weer toch niet naar onze hand zetten, dus genieten wat we kunnen genieten... en in mijn geval betekent dat dat ik op echt hele warme dagen heel vroeg de boel lucht, het binnen zo koel mogelijk probeer te houden en buiten de parasol al heel vroeg op heb om toch af en toe even lekker in de tuin te kunnen zitten. Heel klein badje met water voor de hond en om ever af en toe een voet in af te koelen, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Mevrouw k is vannacht overleden. Zo is het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) Ja, zo is het leven. Maar wat verdrietig voor jou en de mensen om haar heen Lars, gecondoleerd. 28 juni 2018 bewerkt door Yvonne spelfout Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Dagpact ; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Lars, Gecontroleerd Dit zijn géén leuke dingen he Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Was erg vroeg wakker Al ontbeten ook, Moet zo werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Lars wat verdrietig, sterkte! Ik had ook een dagdraad geopend net een minuutje na Yvonne. Hoe verplaats ik die? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen Rapi en Nietmeer. Nietmeer, je kunt een draad niet verplaatsen, je had het Dagpact opnieuw op dit draadje kunnen zetten. Nu lijkt het me de kortste klap jouw naam onder het dagpact te zetten dat Rapi hier geopend heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Wat verdrietig Lars, sterkte Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen. Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Och...verdrietig...Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Dagpact ; Rapilos Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Er cirkelt een bromvlieg heel heel irritant rond mijn hoofd hier, gewoon echt agressief Flink hard "Boeh"roepen Von. Moghu mensen. Lars sterkte kerel. 28 juni 2018 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen. Verdrietig, Lars. Sterkte ermee. Probeer jezelf een beetje bij elkaar te houden. Heel veel kalmte gewenst. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Dagpact ; Rapilos Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact ; Rapilos Nietmeer Kohtje Francoise Goedemorgen, sterkte Lars . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 @Nietmeer, gefeliciteerd . 2 weken . Je gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Rapilos Nietmeer Kohtje Francoise Antoinnette Sterkte Lars Hier loopt deze dag helemaal anders dan gepland. Ik zou naar zwemplas vanmiddag, maar komt van alles tussendoor helaas. Morgen nieuwe kansen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Dank je Francoise, ik heb het gevierd met een ijsje. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Ach wat verdrietig @Lars. Je schreef regelmatig hoe ze je aan het lachen kon maken en dat je zo op haar was gesteld. Snap dat je dit erg raakt. Hou het droog he. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden