Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 juni


fleurtje

Aanbevolen berichten

ik was even aan het kijken of er nog 'ouwetjes' zijn. hier is het alcohol gebruik flink gedaald. zo heel af en toe ga ik nog de mist in, en voel me dan ellendig zodat ik gauw weer stop :). het smaakt me ook niet meer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yana:

Goeiemorgen Fleurtje, Igor, Gypsy en iedereen die nog komen gaat.
Ik krijg vandaag wijndrinkende vrienden te logeren, dus ik zet me de komende dagen op het dagpact voor de extra stok achter de deur.

dagpact:
Yana

Succes daarmee! Je kan het print jezelf dat goed in. Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Gypsy heerlijk dat het zo fijn gaat met je kanjer en met die stappen ben je ook lekker bezig. Ik heb het geprobeerd met een stappenteller op de smartphone, maar ik laat dat ding steeds ergens liggen dus dat werkt niet. Ik denk dat zo'n ander apparaatje ook niet echt aan me besteed is, dus ik ga toch maar niet met je mee doen. Je hebt me wel gemotiveerd om een beetje meer in beweging te komen dus ik wandel nu 's avonds een stukje.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe telt jouw stappenteller @Gypsy wordt iedere stap geteld of worden 2 stappen geteld als 1 (ajbwib)?
Die app van mij telde iedere stap, een loopje heen en weer naar de auto die een stuk verderop geparkeerd staat leverde dan al gauw 1000 stappen op, dat tikt lekker aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu iedereen,

Hé Igor, die ouwetjes zijn er nog hoor, maar ze moeten veel slapen. Ja dat heb je met die ouwetjes. Af en toe zijn ze een berichtje aan het typen en dan stopt het ineens. In slaap gevallen achter de pc. Af en toe schrijven ze wat op en kan ik er geen touw aan vast knopen. Maja ik hoor ook bij die ouwetjes.:D Kohtje, Jane, Wijfie, heel af en toe Soothe, Sowhat, Yvonne, er zijn er best nog al wat die op de achtergrond een oogje in het zeil houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Getsie, ben verkouden wakker geworden. Wilde eigenlijk naar de bioscoop om 11:30 maar als ik moet blaffen en snotteren is dat niks. Even kijken hoe het loopt. 

Telt jouw stappenteller elke stap @Gypsy? Die van mij telt 2 passen als stap. Heb hem al even niet meer gebruikt, toch maar weer eens opsnorren. Laatste weken sowieso veel binnen gehangen met de zieke dus veel beweging heb ik niet gehad. Veel gezond voer ook niet trouwens :blush::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem gelijk weer aan mijn broek gehangen nu:D

Denk overigens niet dat ik heel veel stappen zet vandaag. Heb besloten om niet weg te gaan. Morgen draait de film ook om 11 uur dus ga ik dan wel. Vandaag een beetje rommelen in huis en tuin. Even stilte om me heen. 

Hebben jullie nog plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Gypsy:

Gisteravond heerlijk met mijn kanjer op de bank gehangen lekker hoor. 14.000 stappen trouwens. 

14000 stappen tijdens het bankhangen... pffffff.......
Die kanjer van jou levert je nogal onrustige benen op zo te zien... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...