Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Fijn Bor, wat een lolbroek met zijn "Ik niet":D. Geniet van de verhalen straks. Leuk zo'n enthousiast kind!

Ooo broodje filet. Nou ben ik jaloers:blush:

Drinken geef ik veel en gaat er gelukkig in Rosa, dat is tenminste iets. O en net wat chocoladerozijntjes. Gezond..mwah..maar geeft wel energie. Die lege maag kan ook niet goed zijn zo lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net dat een meerderheid van de 2e kamer positief gereageerd heeft op een voorstel van de VVD om de alcoholwet te verruimen.  Zodat bijvoorbeeld bij de kapper ook wijn geschonken kan gaan worden etc . 

Pfff , waarom raakt me dat nu zo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou voor wie het interesseert mijn tattoo is klaar . Tis een heel schilderij geworden aan de rechter zijkant van mijn romp van mijn heup tot aan de BH band.  Ff wennen ; maar ben er blij mee , this is me 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat zit er dan ook mooi op francoise:D Letterlijk en figuurlijk. Fijn dat je er blij mee bent.

Alcoholwet verruimen snap ik ook niet. Snap ook niet waarom er zo'n verschil is tussen het beleid qua roken en alcohol. Gelukkig hoef ik niet meer. Morgen alweer 10 maanden besefte ik me net. 

En ik word kriegel van de zorgen om dochter. Ze had net 40.8 koorts. Ze is zó ziek. En ik kan niets doen om te helpen. Ben er echt verdrietig van. Bloed en urine is in het lab maar ik vind het zo eng worden nu. Wát is er nou aan de hand:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Temp is gedaald en heb haar net wakker gemaakt. Ze is alert, niet warrig en was goed wakker te krijgen. Geen pijn. Ze is niet slechter nu. Ik durf het aan vannacht maar morgen móet ze door een arts worden gezien. Uitslagen zou ik vrijdag van mijn eigen huisarts krijgen, maar dan kijkt een andere arts ze maar na. Het zou morgen bekend moeten zijn. Je zou er overspannen van raken zeg:angry:

Ik ben zó blij dat ik niet meer drink. Kan op elk moment nuchter acteren als er nood is. Er echt zíjn als ze me nodig heeft. Heb ook veel meer vertrouwen in mijn eigen oordeel gekregen hierdoor. Wat een winst hè. 

En nu eerst even een noodtasje klaar leggen en dan kruip ik naast haar. Ze vindt zichzelf al een hele dame maar ze is nog zo klein nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee gelukkig niet. Geen vlekjes, geen nekkramp. CRP waarde is al wel 2x geprikt, geen bacterie. 2 artsen hebben haar al gezien afgelopen week en ook meningokokken uitgesloten. Oren schoon, longen schoon, keel is rustig. Hart klinkt goed. Buik is soepel. Alles al 2x nagelopen. Lijkt het meest op griep, maar daar duurt t te lang voor. Maar ook ik kreeg het ff benauwd van dat nieuwsbericht vd week ja. Nare ziekte brrr.

Ik sluit af nu. Begin me moe te voelen eindelijk, gauw ogen dicht dus hier. Fijne avond nog iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei harald:

Goed om te horen Francoise dat je er blij mee bent. Roept eigenlijk om een FOTOOO!!:D

En pas maar op, tattoo's nemen kan ook verslavend zijn hoor;)

Ja haha, als ik dat zou kunnen deed ik het.  Maar ik doe wel stoer @harald met tattoo en kickboksen , maar ben toch 52 en niet opgegroeid met computers zeg maar. Ik ben echt een digibeet in dat soort dingen . 

Ik heb altijd gezegd , ik doe het 1x en dan meteen goed.  En dat was het . Punt erachter   ik hoef en wil er niet meer   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...