Lars Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Goedemorgen het is weer woensdag dus vanavond naar de aa en vanmiddag niet naar de psycholoog gelukkig vandaag kan de korte broek aan @rosa45 Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 1 uur geleden zei Lars: Dagpact: Lars Francoise Goedemorgen Lars . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Drukke dag voor de boeg. Maar ik ben voorbereid. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Hier ook in korte broek, geitenwollen sokken en kistjes, en bovenstuk bikini ook met bloemetjes. Ik was van plan om zo maar naar de dagbesteding te gaan. Moet kunnen hé? Goeie morgen allemaal. Lars en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Ik doe sokken aan in mijn sandalen moet ook kunnen of niet @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Allemaal met geitenwollen sokken in sandalen, korte broek en bikinitopje de dag beginnen? Prima Maar eerst een bakje uiteraard 6 juni 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Goedemorgen Hier ook lekker zomers gekleed, maar wél wollen sokken aan. Loop straal voor gek maar ben gewoon thuis dus ach En grote zorgen over dochter inmiddels. Ze knapt masr niet op. Vanmorgen gelijk 39.5 koorts. Straks contact met de huisarts. Dit duurt echt te lang zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 goedemorgen Dagpact: Lars Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Busje komt zo oh busje komt niet die staat met pech ergens nou jammer dan dat word thuis blijven vanmorgen heerlijk Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Duurt inderdaad lang @NickyLJ80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 'Ze' komen straks onze ene Dyane ophalen met een autoambulance. Daarna gaat ze (Dyane) linea recta naar de boot naar Amerika (New York). Ruimte in de garage!! Voor eventjes, de volgende 'aanwinst' is al weer in aantocht. Als de Dyane straks weg is en ik boodschappen gedaan heb ga ik, denk ik, maar helemaal bloot... op één geitenwollen sok na, voor als er plotseling iemand aan de deur zou staan... want ik ben en blijf preuts... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Iedereen is in rep en roer hier geweldig om te zien. @Kohtje van de week stond hier zo auto in de straat een zacht gele met open dak. Gelukkig ga je niet op 1 sok boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Beetje laat, maar ik ben erbij vandaag, oooraah Dagpact: Lars Francoise Kohtje Ridder Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 20 minuten geleden zei Ridder: Dagpact: Lars Francoise Kohtje Ridder Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Is weer een stralende dag vandaag ! Alweer een uurtje gewerkt, en straks heerlijk met vriend wat ondernemen Nicky, Zeker, nu snel de dokter bellen Sterkte ! Laat je nog weten, wat de uitslag is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Ja heb al gebeld. Vorige week dinsdag geweest en afgelopen vrijdagavond nog op de huisartsenpost geweest met haar. Koorts was toen 40.7. Maar ze kunnen niks vinden. Het leek weer even beter te gaan. Nu dus weer mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 4 minuten geleden zei NickyLJ80: Ja heb al gebeld. Vorige week dinsdag geweest en afgelopen vrijdagavond nog op de huisartsenpost geweest met haar. Koorts was toen 40.7. Maar ze kunnen niks vinden. Het leek weer even beter te gaan. Nu dus weer mis. Ik snap dat je ongerust bent Nicky, die koorts komt toch ergens vandaan? En als ze s'ochtends al zo hoge koorts heeft .....jeetje. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Ik zo meteen met deze warmte peentjes zweten op de pijnbank. Word de laatste hand aan mijn tattoo geslagen , tenminste , ik denk dat ie dan helemaal klaar is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Arme jullie @NickyLJ80, wat zei de huisarts? Heeft je dochtertje verder nog klachten zoals keelpijn en hoesten? Dit is voor jullie (voor haar lichamelijk en voor jou geestelijk) ook een uitputtingsslag! Laat je straks nog even weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Succes @Francoise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Ik ga vandaag in Demis Roussos tuniek. Om een beetje tegenwicht te bieden voor alle luchtige kleding hier Met daaronder een harige panty kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Die zijn echt te koop Om griezels mee af te weren. En Bokito mee te lokken. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Spannend Bor, snap dat je pas weer lekker zit als hij met beide pootjes op de grond staat. Hoop dat hij een leuke tijd heeft gehad! Dochter is 7 en huisarts heeft inmiddels terug gebeld. Die vertrouwt het ook niet meer dus we moeten zo urine inleveren en bloed prikken voor een uitgebreid bloedonderzoek. Dag 12 met koorts nu. Vanaf vandaag ook keelpijn en al die tijd al hoofdpijn. En sinds gisteren hangt er een zwavellucht om haar heen. Ben echt niet vies van mijn kind maar man man wat een lucht Verder mankeert ze niks, daarom is het ook zo gek. Want waarom dan die hoge koorts steeds. Nou ja, vrijdag uitslag en voor nu doormodderen met nurofen. Mussen vallen van het dak en zij ligt met shirt én vest onder een dekentje op de bank want "koud". Bah, ben liever zelf ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2018 Oe...nee, klinkt niet fijn Nicky..duurt ook lang. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden