Yvonne Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen frummers, Nog heerlijk koel buiten nog even, dus alle ramen en deuren open nu. Inmiddels staat koffie en thee klaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen @Yvonne lekker zo vroeg een bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen Lars, ja, en zo heerlijk dat het nog lekker koel is nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Ja heb mijn raam ook goed open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 We gaan er maar een heel rustig dagje van maken met al die warmte weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Ja ik ook hier. We worden constant belaagd met kannen water en ranja hier doodsbang dat we uitdrogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 KOOOOOFFIEEEEEEEEEEE Een goeie morgen allebei. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen lieve @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 hahaha... jij hebt er zin in Bol.... ook een goedemorgen... En ja Lars, genoeg drinken is heel belangrijk met dit weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goeie morgen lief vriendje Ja Von. Wil weer veel doen vandaag maar alles heel rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen allemaal Werd een uur geleden wakker gemaakt door een kacheltje. Dochter stond op met 39.3. Ik loop vandaag dus ook af en aan met limonade en waterijs. En verder doen we dus niks vandaag, dat is duidelijk Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 En goed drinken @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Beterschap voor je dochter @NickyLJ80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen Ach das ni fijn @NickyLJ80 Hier dadelijk weer naar de fitness. Ik heb een vreemd vlekje op mijn neus. Ik heb een afspraak bij de dermatoloog maar dat is pas voor midden juli. Ik twijfel of ik niet moet proberen een vroegere afspraak te krijgen via t ziekenhuis maar wil ook niet (weer) zo een panisch mens zijn met haar honderdste hypogondrische gedachte. Het wordt altijd nogal vlug groot in mijn hoofd. Letterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Dus ik ben in dubio. Het is overigens geen vraag hoor. Ik moet daar sowieso mijn brein eerst over breken. Hoort bij t proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Ik zen er vandeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Dagpact: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 37 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen Ach das ni fijn @NickyLJ80 Hier dadelijk weer naar de fitness. Ik heb een vreemd vlekje op mijn neus. Ik heb een afspraak bij de dermatoloog maar dat is pas voor midden juli. Ik twijfel of ik niet moet proberen een vroegere afspraak te krijgen via t ziekenhuis maar wil ook niet (weer) zo een panisch mens zijn met haar honderdste hypogondrische gedachte. Het wordt altijd nogal vlug groot in mijn hoofd. Letterlijk Je kan toch ook telefonisch even contacten om advies te vragen? Als je het niet vertrouwd... gewoon doen! Daarvoor zijn ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen allemaal Nu al warm in huis maar niet klagen het is mooi weer! Gisteren 10.000 stappen vandaag minder denk ik. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 goeie nige morgen weer frummers als er toch geen koffie was..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedesmorregens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer een uurtje werk erop zitten Heerlijk, deze temperaturen Van mij mag het het hele jaar zo zijn Straks even stofzuigen en een beetje strijken, dan is het ook weer netjes Vanmiddag treinen naar zusje, alwaar de hele familie er is voor verjaardag ook gezellig, en ze hebben een heerlijke tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden