Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 25-5-2018


Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei MyBattle:

@Cyclad58 Ik zou idd lekker voorlopig die seroquel nemen, daardoor slaap je iig goed dat is echt heel belangrijk. Zoals ik al zei ik neem het ook en ook al had ik t liever niet genomen ik denk dat ik zonder veel slechter zou gaan. Ik neem de 50 XR en na inname slaap ik gewoon 8-9 uur als een blok. Zonder had ik waarschijnlijk geen oog dicht gedaan ik ben al een slechte slaper door de seroquel is mijn slaapritme wel stukken beter en het haalt denk ik ook wel een klein tikje onrust tegen. Als ik echt helemaal klaar ben en goed stabiel ben stop ik daar ook mee maar nu eerst maar die rotbenzo's. Nu dat je geen werkdruk meer hebt zal je ook beter kunnen herstellen.

Die Seroquel werkt idd wel goed vooral met afbouwen van Benzo’s het werkt op je dopamine en ook wat op je serotine neurotransmitters dus ook een lichte AD. Ik slaap er idd ook goed op, ik slik zelf 50xr bij opstaan en slapen en dan nog 25mg kort werkend voor het slapen je wordt er wat suf van die kortwerkende. Maar ik heb zelf nooit geen echte slaapproblemen gehad.

Ik blijf het na benzo ontwenning even als onderhoudsmedicijn houden. En dan tzt ook eraf. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kannietmeer:

Ik ben het met je eens. Maar vergeet niet dat ook Seroquel een afbouw syndroom heeft. Just sayin

Dat voelde ook wel die Seroquel afbouwen, 3 jaar geleden koorts/griepachtige verschijnselen en je bent wel een hele maand uitgeput continue moe moe moe. En dan wordt het weer langzaam beter..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 Ja overdag gaat het nog wel, maar ik begin wel weer een beetje terug te vallen in piekeren. Hopelijk komt er snel weer een beter nachtje.

Goed dat je de oxa laat staan! Bikkel!

@Kaida74 Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van ondanks de gezondheid. Vier het leven! 

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei doorbijter:

Morgeuh allen,

Ik denk dat jullie wat vaker van me zullen lezen op dit forum. Ik dacht t aardig onder controle te hebben, maar momenteel kan ik alleen maar janken. Vandaag naar 0,14 (lora). Ik zie er even als een berg tegenop om verder af te bouwen en te stoppen. Bang dat ik me nooit meer normaal zal voelen. Jullie kennen dat gevoel ongetwijfeld. Bah bah, baal van mezelf. 

Ik slaap de laatste dagen onrustig. Na een tijdje erg goed te hebben geslapen. Maar dat wisselt zich sinds mn medicijngebruik, of eigenlijk de afbouw daarvan, sinds een jaar dus, steeds zo af. 

Wel word ik soms zooo ontzettend moe wakker, of overdag ineens zoo onwijs moe. Dat lees ik hier verder niet, dus maak me dan weer zorgen.

Cyclad58, heb je al nagedacht over wat je gaat doen? Lastige keuze hoor. En eerlijk gezegd kan ik je niet adviseren. 

Bolletje, van airco's weet ik helaas niks, dus ook daar hebben jullie niets aan mij.

Fijne dag allen

Hier trouwens straks bewolkt. Er zijn tuinmannen die kunstgras komen leggen. Kan t er eigenlijk niet bij hebben, maar ja

Van hoeveel kom je af @doorbijter? Toepasselijke naam, want een doorbijter ben je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei doorbijter:

Bolletje,

Dank voor je bericht. Ik ben al heel lang bezig met afbouw. Dat ging allemaal redelijk goed. Maar sinds t laatste kwartje af en toe zo vreselijk moe en kortademig. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. En aangezien ik nogal een hypochonder ben, is t voor mij geel moeilijk om te accepteren dat dit van de ontwenning komt. Hoop maar dat ik me straks iets beter voel, want ik moet ook nog naar een voorstelling op school. 

Zijn er hier trouwens meer moeders met jonge kinderen. Ik voel me soms zo ontzettend schuldig tegenover mijn jongens. Zit al 3,5 jr in ellende en heb al zo veel dingen gemist. Als ik er aan denk dat ik nog maanden zo slecht ben, word ik alleen maar verdrietiger. Hoe gaan Julie hiermee om?

Ik heb twee dochtertjes. Heb mij heel lang schuldig gevoeld tegenover de oudste (en ook tegenover mijn vriend). Zusje erbij, moeder ziek en snel geirriteerd. Maar het gaat steeds beter en ik doe best leuke dingen met haar. Dus heb dat schuldgevoel niet meer.

Je wordt beter, ook voor hen! En merken zij er echt zoveel van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei GUUS:

Hallo allemaal,     Kaida  74 gefeliciteerd.  Doorbijten z.a al  telezen  is hier ,  moeheid zo herkenbaar, moe om de dag te beginnen, ik weet  kon soms niet eens opstaan van moeheid, dit sluipt er heeeeel langzaam uit,  moeheid en zere beenspieren , nu na 7 mnd. kan ik zeggen ben er nog niet maar zoveel beter, maar in die 7 mnd elke keer de goede dagen/ later weken, kan er nog steeds weleens zo n dag van moeheid,spieren tussendoor komen,  echt zenuwgestel en herstel ervan is een lang proces, maar het kan volledig herstellen, knokken meer kunnen we niet,maar elke dag al voelt het niet zo,  ik geloofde er ook niet in, maar het forum hield mij steeds  voor je komt er, en geloof mij ze hadden gelijk  komt echt goed!!!!!!!! Lieve gr voor allemaal guusje

 

He lieve @guus! Wat goed om nog wat van je te lezen. Had jij na 5 mndn ook af en toe nog terugvallen met slapen? 

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik ben het met je eens. Maar vergeet niet dat ook Seroquel een afbouw syndroom heeft. Just sayin

Tja ik weet het helaas. Maar dat zal minder zijn als met benzo's

1 uur geleden zei Deligaf1:

Die Seroquel werkt idd wel goed vooral met afbouwen van Benzo’s het werkt op je dopamine en ook wat op je serotine neurotransmitters dus ook een lichte AD. Ik slaap er idd ook goed op, ik slik zelf 50xr bij opstaan en slapen en dan nog 25mg kort werkend voor het slapen je wordt er wat suf van die kortwerkende. Maar ik heb zelf nooit geen echte slaapproblemen gehad.

Ik blijf het na benzo ontwenning even als onderhoudsmedicijn houden. En dan tzt ook eraf. 

 

Jij slikt het ook overdag, ik kan me daar niks bij voorstellen. Na inname wordt ik echt een partij suf ik heb dan echt zin om me bed in te duiken, ik zou daarmee niet goed kunnen functioneren :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MyBattle:

Tja ik weet het helaas. Maar dat zal minder zijn als met benzo's

Jij slikt het ook overdag, ik kan me daar niks bij voorstellen. Na inname wordt ik echt een partij suf ik heb dan echt zin om me bed in te duiken, ik zou daarmee niet goed kunnen functioneren :P 

 Van die xr wordt ik niet echt suf maar van die kortwerkende wel pfieuwww 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bernice:

@Kaida74 Van harte gefeliciteerd:heart:

Ik lees wel mee op het forum maar voel me vaak te beroerd om er zelf wat op te zetten.

Zit nu op 8,2 mg diazepam, iedere dag 0,1 mg eraf. Het valt me erg zwaar, zoveel spanning, angst, slecht slapen en daardoor zo moe maar mn hoofd maakt overuren. Wat zal ik blij zijn als ik de laatste heb ingenomen en dan hopelijk weer opbouwen, gaat helaas nog wel even duren.

Iedereen sterkte!

@Bernice Jij ook op de 8mg! Ik ook!  Het einde komt in zicht :) We komen er wel door heen!!! 

Fijn weekend iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Deligaf1:

Dat voelde ook wel die Seroquel afbouwen, 3 jaar geleden koorts/griepachtige verschijnselen en je bent wel een hele maand uitgeput continue moe moe moe. En dan wordt het weer langzaam beter..... 

hi Deli,

Ook hier geld: wat voor de een nog redelijk makkelijk gaat is voor de ander een ware hel. Als je googled op Seroquel afbouw, zie je dat niet iedereen zo makkelijk eraf komt. Het kan wel benzo afbouw gelijkende ontwenning geven, dus wees in ieder geval gewaarschuwd.

 

2 uur geleden zei Bernice:

@Kaida74 Van harte gefeliciteerd:heart:

Ik lees wel mee op het forum maar voel me vaak te beroerd om er zelf wat op te zetten.

Zit nu op 8,2 mg diazepam, iedere dag 0,1 mg eraf. Het valt me erg zwaar, zoveel spanning, angst, slecht slapen en daardoor zo moe maar mn hoofd maakt overuren. Wat zal ik blij zijn als ik de laatste heb ingenomen en dan hopelijk weer opbouwen, gaat helaas nog wel even duren.

Iedereen sterkte!

Lieve Bernice, Denk dat je idd te snel gaat. Ik deed ongeveer 0.04 per dag. dan kom je op 0,5 in 12 dagen. Dat is de helft zo snel. Het is geen wedstrijd he meissie. Het is niet zo dat je sneller geneest als je sneller gaat en ook niet dat je langzamer geneest als je langzamer gaat. Langzamer is vaak beter omdat het minder heftig is voor je lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dis:

Bernice, je gaat naar mijn mening nog te snel, volgens mij kan je beter 0,1 per drie dagen doen. Dat is 1mg per maand. Ben je er in 8 maanden vanaf zonder je lichaam in overtoeren te gooien. Ik heb zelf ook een grote fout gemaakt door 30 mg in drie weken af te bouwen. Wat een ellende! ik begin nu pas te stabiliseren, en dat vanaf 4 maart j.l.

Groetjes

Wat een goed nieuws Gerard dat je eindelijk wat gaat stabiliseren! Hopelijk blijft dat zo doorgaan dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...