Garuda Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Dagpact: Momentum Lars Kohtje Rapilos Spirit Garuda Dag 2 .. net een lange strandwandeling gemaakt, doet een mens goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 29 minuten geleden zei Antoinnette: Sorry lees je nu Jannigje, wat is er aan de hand, Ik voel me eenzaam en nogal verloren. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar dat valt regelmatig niet mee. Gedwongen rust is net persé rustig. Het is hard werken voor mij. Confronterend ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Eenzaam en verloren, Jannigje. Wat zou dat gevoel kunnen verminderen? Ik bedoel niet drank, maar dat snap je toch hopelijk wel. Dat verergert 'de boel' alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 4 uur geleden zei Reacher: @Gypsy!!!! Een maand! Hier is een cadeautje voor je. Je mag zelf verzinnen wat er in zit. @Jan1000, bedankt voor je bericht. Dank! Heel veel nuchterheid zit erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 2 uur geleden zei lady jane: NPO1 huwelijk Harry & Meghan ik geloof dat ik weer verliefd word op de Amerikaanse dominee, wat een bevlogen man! Dit moet wel een goed huwelijk worden Geen bijzondere jurk echter gemiste kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 1 uur geleden zei Jannigje: Ik voel me eenzaam en nogal verloren. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar dat valt regelmatig niet mee. Gedwongen rust is net persé rustig. Het is hard werken voor mij. Confronterend ook. Eenzaam is gevaarlijk. Meer aansluiting zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 25 minuten geleden zei Gypsy: Geen bijzondere jurk echter gemiste kans Wat was er dan zo niet bijzonder aan, Gypsy? Ik zie ze zo niet dagelijks door de stad lopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Wij zijn op pad geweest naar tuincentrum glaasje drinken gedronken. Alleen die vrouwen schieten niet op moeten bij elk plantje en bloem kijken maar was wel gezellig meteen voer mee genomen voor konijnen en parkieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Ik vond m juist prachtig! Mooie belijning en lekker eenvoudig. Mooie vrouw, heeft weinig tierelantijntjes nodig. Die sleep is al koninklijk genoeg; 5 meter lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 haha Lars, wees maar blij dat je geen kleding mee hoeft te kopen zo op naar het filmhuis, wordt een latertje vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @lady jane was dit geen bischop? Die mogen niets toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Wat was er dan zo niet bijzonder aan, Gypsy? Ik zie ze zo niet dagelijks door de stad lopen.. De jurk was saai. Uit de hema oid.Vond jij hem mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 41 minuten geleden zei lady jane: Ik vond m juist prachtig! Mooie belijning en lekker eenvoudig. Mooie vrouw, heeft weinig tierelantijntjes nodig. Die sleep is al koninklijk genoeg; 5 meter lang! te simpel lengte is niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Ik hou wel van simpel. Ben zelf ook simpel. Tierelantijn leidt af van de essentie. Saai. Och.. Ben zelf ook wel saai. Maar heb er m'n handen al vol aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Smaken verschillen Gypsy gelukkig maar. Ja Lars bisschop idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Kohtje, daar hoef je geen zorgen over te maken. De gedachten zijn er wel, maar meer is en wordt het niet. Gelukkig maar. @Gypsy, het gevoel van eenzaamheid zit van binnen, dan lukt het me (soms) niet om aansluiting te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 19 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Dagpact geslaagd Vroeg naar bed vanavond morgen weer een drukke dag. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Toch goed om te weten wat jij er van vindt, @Bor. Dat geeft alvast houvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 (bewerkt) Zal ik het nog effe aan ze doorgeven? Dan hebben ze zelf ook wat feedback. p/a Buckingham Palace London UK zal wel aankomen. 19 mei 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Denk dat die Harry een leuker leven heeft dan die William Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Ik meld me droog af voor deze dag. Op tijd naar bed gegaan, nog even lezen. Morgen vroeg naar de airport en dan na een meer dan geweldige week naar huis. Mijn eerste geheel droge vakantie sinds heel lang. Trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Droge afmelding @Jannigje ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen ik heb met je te doen Momentum en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Slaap goed allen. Lieve @Bor, wat lief wat je zoon zei door de telefoon. Ik voel een diepe onrust en rotgevoel. Bah. Heen en weer gaat het bij mij. Ik krijg het heen en weer van mezelf. Nou ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden