Lars Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedemorgen. @Lente fijne vakantie. @Kohtje ben je niet al terug? Het lijkt mooi weer buiten Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedemorgen! @Lente Fijne vakantie maak er wat van! Voor iedereen die het nodig heeft: Sterkte Fijne moederdag. Het weer valt mee ja @Lars Beter dan voorspelt maar vanmiddag wordt slecht schijnt. Nu nog maar even genieten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Lopen met je verliefdheid @Gypsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 @Lars Nee vandaag niet hij gaat naar zijn moeder en die woont niet heel dichtbij. Ik zie hem morgen weer op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Oke werk is zo wel leuker of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Nou dat zeker! Heb jij nog op sites gezeten waar normale mannen zitten? Of ben je meteen afgeschrikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Nee ik doe dat niet weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Kan ik me voorstellen! Is er geen leuke groep in de buurt met een hobby of zoiets? Een vereniging of wat dan ook. Dan kom je wat andere mensen tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Geen idee maar ik kan daar niet heel makkelijk heen Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goeie morgen lieve mensen. Lente een supervakantie toegewenst meis. Maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedemorgen @bolletje nog wilde plannen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Had ik Lars ik wilde de grasmatten gaan leggen maar als ik nu naar buiten kijk denk ik dat het beter is als ik m'n kop niet buiten steek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Nee het gaat hier zo ook regenen zo jammer dat word een dagje binnen zitten ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Denk het ook maar ik vermaak me toch altijd wel hoor. Vind zo'n beetje alles leuk om te doen. Wat ga jij doen vandaag? Ja aan Gypsy hoef ik dat niet te vragen. Die zit vandaag in de wolken. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik ga lezen over mijn foto toestel hoe ik hem kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Fijne vakantie Lente Moederdag vandaag. Zal wel hoop commentaar krijgen zo. Ik zit al beneden aan de koffie maar mijn dochter ligt nog te pitten En de laatste vakantiedag alweer. We gaan er lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Moederdag mis het mens absoluut nier blij dat ze er niet meer is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedemorgen frummers, Gisteren de hele poppenkast afgekeken, wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende uitslag Waylon had veel hoger moeten eindigen.... En dan dus pas na 1 uur te bed, pfffff, dat hakt er in bij dit oudje.... Eerst maar een bakje dus. smart en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Ik mis mijn moeder nog steeds wel af en toe, maar niet op dit soort dagen. Deden nooit veel aan dit soort dagen. Maar dat mijn dochter al 2 weken in spanning zit omdat ze het op school geknutselde cadeautje zo graag wil geven..dat vind ik dan wel weer heel aandoenlijk. Dan is de 'grote meid' toch weer even klein En ik heb net een dagje sauna te pakken voor 12 euro. Lekker dagje rust opzoeken volgend weekend dus. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Leuk Nicky, geniet er maar van. Hier vandaag even heerlijk rustig, kinderen zitten of héél ver weg of hebben een ander 'feessie' en dat vind ik prima, ik weet dat de intentie er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Fijne vakantie @Lente ! Heerlijk genieten van alle excursies, het andere eten en de omgeving. Heb je verdiend! Moederdag, mixed feelings...Mijn moeder leeft al 11 jaar niet meer. Kanker. Op zo'n dag als deze wil ik zo graag even bij haar langs! Mijn vader is hertrouwd en heeft alle banden met zijn kinderen en familie verbroken. Ben wees ondanks dat ik nog een vader heb. Dus dankbaar voor mijn heerlijke kinderen vandaag, maar onderhuids verdrietig vanwege mijn moeder en boos vanwege mijn vader. Loslaten is zo "piep" moeilijk. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) ik had al een heel bericht getypt op mijn laptop, crasht de boel weer. (ben toe aan een nieuwe laptop) . Oke, nog een keer: wat een lieve wensen. ben dr stil van.Zo warm!!!!! ik ben mijn nervositeit kwijt. heb erg goed geslapen (en lang), koffer en handbagage staan klaar, stok, jas. En straks word ik opgehaald door de taxi, op het vliegveld in Rotterdam (lekker klein en overzichtelijk) krijg ik assistentie, evenals op Malaga. Hoe luxe!!!! Hondje heeft het erg goed bij de vriendin, dus ik ga genieten! Heel bijzonder dat dit kan!!! ik bedacht me vannacht dat ik zeer waarschijnlijk niet of weinig me hier kan melden. dus ook niet voor het dagpact. Ik wil er zonder meer een droge vakantie van maken, dus bedacht mij dat er ook een weekpact hier is. dus ik ga mij daar zo direct melden. hier is het wat druilerig, maar wel droog. Ieder een mooie (moeder-) dag vandaag. Lars, leuk alvast de mogelijkheden bestuderen van je camera.Bolletje, dat gras moet maar even wachten , denk ik Gypsy, lekker in hogere sferen? !Quinnn, waar ben je?????? ieder die - al dan niet vanwege Moederdag- het moeilijk heeft wens ik veel sterkte. Hou het droog. Niets is het waard het met alcohol te dempen. Vorig jaar zat ik in zak en as op Moederdag vanwege belabberd (zeer zacht uitgedrukt) contact met zoon en vanwege de afschuwelijke omstandigheden van mijn hoogbejaarde moeder. die ik wel bezocht maar wat een droevige dag werd. Ik laat het los waar ik kan. Ik kan beide situaties niet veranderen. het loslaten begint wat beter te lukken. misschien deze week nog even hier, anders tot over een week. 13 mei 2018 bewerkt door Gast foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Fijne vakantie Lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden