Spring naar bijdragen

Zondag 13 mei 2018

Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Gisteren de hele poppenkast afgekeken, 
wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende uitslag :angry:
Waylon had veel hoger moeten eindigen.... 
En dan dus pas na 1 uur te bed, pfffff, dat hakt er in bij dit oudje.... 

Eerst maar een bakje dus. 
1122248.jpg  Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis mijn moeder nog steeds wel af en toe, maar niet op dit soort dagen. Deden nooit veel aan dit soort dagen. Maar dat mijn dochter al 2 weken in spanning zit omdat ze het op school geknutselde cadeautje zo graag wil geven..dat vind ik dan wel weer heel aandoenlijk. Dan is de 'grote meid' toch weer even klein:heart:

En ik heb net een dagje sauna te pakken voor 12 euro. Lekker dagje rust opzoeken volgend weekend dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne vakantie @Lente ! Heerlijk genieten van alle excursies, het andere eten en de omgeving. Heb je verdiend!

Moederdag, mixed feelings...Mijn moeder leeft al 11 jaar niet meer. Kanker. Op zo'n dag als deze wil ik zo graag even bij haar langs! Mijn vader is hertrouwd en heeft alle banden met zijn kinderen en familie verbroken. Ben wees ondanks dat ik nog een vader heb. Dus dankbaar voor mijn heerlijke kinderen vandaag, maar onderhuids verdrietig vanwege mijn moeder en boos vanwege mijn vader. Loslaten is zo "piep" moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had al een heel bericht getypt op mijn laptop, crasht de boel weer. (ben toe aan een nieuwe laptop) .:angry: Oke, nog een keer:

wat een lieve wensen. ben dr stil van.Zo warm!!!!!:heart:

ik ben mijn nervositeit kwijt. heb erg goed geslapen (en lang), koffer en handbagage staan klaar, stok, jas. En straks word ik opgehaald door de taxi, op het vliegveld in Rotterdam (lekker klein en overzichtelijk) krijg ik assistentie, evenals op Malaga. Hoe luxe!!!! Hondje heeft het erg goed bij de vriendin, dus ik ga genieten! Heel bijzonder dat dit kan!!!

ik bedacht me vannacht dat ik zeer waarschijnlijk niet of weinig me hier kan melden. dus ook niet voor het dagpact. Ik wil er zonder meer een droge vakantie van maken, dus bedacht mij dat er ook een weekpact hier is. dus ik ga mij daar zo direct melden.

hier is het wat druilerig, maar wel droog. Ieder een mooie (moeder-) dag vandaag. Lars, leuk alvast de mogelijkheden bestuderen van je camera.Bolletje, dat gras moet maar even wachten , denk ik

Gypsy, lekker in hogere sferen? !Quinnn, waar ben je??????

ieder die - al dan niet vanwege Moederdag-  het moeilijk heeft wens ik veel sterkte. Hou het droog. Niets is het waard het met alcohol te dempen. Vorig jaar zat ik in zak en as op Moederdag vanwege belabberd (zeer zacht uitgedrukt) contact met zoon en vanwege de afschuwelijke omstandigheden van mijn hoogbejaarde moeder. die ik wel bezocht maar wat een droevige dag werd. Ik laat het los waar ik kan. Ik kan beide situaties niet veranderen. het loslaten begint wat beter te lukken.

misschien deze week nog even hier, anders tot over een week.

bewerkt door Gast
foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...