Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Nou @Bor Je klinkt als mij Het was heel aangenaam vandaag. Ik ga altijd in de pauze naar buiten, zodat ik niet in de drukke kantine hoef te zijn en hij kwam erbij staan. Hij vroeg of ik zin had een stukje te gaan lopen dus dat hebben we gedaan. Eerst vond ik het moeilijk met hem te praten maar hij was heel begripvol en rustig dus uiteindelijk best aardig aan het kletsen geweest. Hij vond dat we dit maar vaker moesten doen. Goed voor de stappen zei hij want hij zag mijn stappenteller. Die staat nu dan ook op 19.000!!! Oei echt de kriebels heb ik nu! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Klinkt goed @Gypsy! En goed voor de conditie zo'n man Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei Rosee: Klinkt goed @Gypsy! En goed voor de conditie zo'n man Ja daar mag hij wel wat aan doen haha. Hij rookt wel blijkbaar dat vind ik wat minder. Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Gewoon maar afwachten dan @Rosee en hopelijk ook onbezorgd even weg. Gaat wel lukken toch? Geniet van de kriebels @Gypsy Hier een aardig productieve dag. Voornamelijk veel lijsten en opsommingen gemaakt. Hopen dat het op papier, uit het hoofd is. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 7 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen, Wat een heerlijke verhalen allemaal weer. Wens je veel succes @Gypsy! Ik heb een weekje vakantie en ga er morgen met de jongste zoon opuit en nachtje hotel. Oudste van 15 mag dan voor het eerst thuisblijven met max twee vrienden logeren. Hoop dat het huis nog overeind staat als we terugkomen. Wat leuk joh! Lekker erop uit. Oei 15 jaar het zal mij benieuwen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 6 minuten geleden zei Quinn: Hier een aardig productieve dag. Voornamelijk veel lijsten en opsommingen gemaakt. Hopen dat het op papier, uit het hoofd is. Dat hoop ik met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Leuk voor je Gypsy. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik had een stevige maar goede revamiddag. Ik ervaar steun, voel me gezien en gehoord. Daar en ook door de oncoloog wordt/ werd meegedacht over medicatie. Vooral met de fysiotherapeut vandaag een fijn gesprek en goede uitleg gehad tijdens de behandeling. Ik ben nog niet zo fit, pijn wordt over meegedacht en dus over beter functioneren. Dat is fijn. ik voel me weer in staat vanavond weer 'mijn' aa groep te bezoeken, ik heb er zin in. Alvast een mooie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 4 minuten geleden zei Momentum: Leuk voor je Gypsy. Vind ik ook. Gaaf hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 In het kader van belangrijke mededelingen: we eten vanavond tomatenrijst. Een favoriet van de kinderen en ja, zo smaakt het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Krieltjes sla en hamburger heb net eieren zitten te pellen voor de sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Tomatenrijst?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 5 minuten geleden zei nancy: Tomatenrijst?? Jep. Je kookt rijst met diepvries doperwten, gewoon samen, want het smaakt straks toch allemaal hetzelfde. Bakt gemarineerde speklapjes en snijdt die in stukjes. Ver weggieten, stukjes spek teruggooien in de pan. Pakje soffritto erbij. Rijst met doperwten erbij gooien. Wat sambal en Maggi voor de smaak en laten stoven. Godzijdank morgen asperges. nancy en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei Quinn: Jep. Je kookt rijst met diepvries doperwten, gewoon samen, want het smaakt straks toch allemaal hetzelfde. Bakt gemarineerde speklapjes en snijdt die in stukjes. Ver weggieten, stukjes spek teruggooien in de pan. Pakje soffritto erbij. Rijst met doperwten erbij gooien. Wat sambal en Maggi voor de smaak en laten stoven. Godzijdank morgen asperges. Waar komen de tomaten dan? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Jonge capucijners (uit blik van AH, die zijn niet zo knetterdroog) met verse soepgroenten en uitgebakken spekblokjes. Bord vol, daarover een flinke lepel piccalilly. Toetje: zie gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Niet, die zijn gepureerd en gezeefd in de soffritto. Klinkt smerig? Valt mee, maar wel enigszins smaakloos. Ik wil ijs toe, bedenk ik net. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Goeiemiddag, nog net. Vroeg op stap..net thuis...eten en dan zo naar AA groep Spaghetti..saus stond al klaar, simpel...rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Nou Quinn, las ik toch eerst dat tomatenrijst naar kinderen smaakt Hier volkoren penne pasta. Met saus van kipfilet, bak champignons, ui, knoflook, groene pesto en een lepel crème fraiche. Op het bord nog een flinke hand rucolamelange erdoor en wat pijnboompitjes. Ben geen pasta-eter, maar op deze manier gaat het er wel in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Hier inmiddels aan de sla, komkommer, tomaten, olijven, croutons, met een filetlapje en drie rostirondjes. Dubbelvla toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik eet taart. Zo niet dan toch. smart en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 ik heb zo’n horloge dat mijn fitheid analyseert. Daarnet heeft het ding zijn analyse afgerond en ik ben.... lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 @Gypsy wat een mooi plaatje/ symbooltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Dat had ik je zonder analyse kunnen vertellen @Reacher, je lijkt op je huisbazen @nancy ik weet eerlijk niet hoe mijn kinderen smaken, maar hun smaakpapillen zijn bagger. Mooie avatar @Gypsy! Zo, ik kookte, dus vriendin ruimt de zooi op. Koffie! Reacher en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik zou het horloge af kunnen doen maar daar heb ik te weinig fut voor. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Praat het horloge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden