Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Na het afmelden van t nachtpact mijn pijnstillers genomen en geprobeerd nog ff te slapen. Niet gelukt. Gaat al een poosje niet echt lekker. En dat is een grote trigger voor mij. 28 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 (bewerkt) Goedendag. 28 april 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 (bewerkt) Ik zit er enorm doorheen. Slaap slecht, erg veel pijn, beroerd, vrdriet etc. ik wil wel proberen naar de aa te gaan vanavond want ik heb t zo nodig. Ik ga nu maar es uur voor uur. Pffff. 28 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Voor jou Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Nogmaals goedemorgen. Ik denk ook aan jowan. Vind het ook een raar idee bedoel binnen enkele dagen ben ik dood. Is het al gebeurd? Of ja pfff dat zullen we nooit te weten komen. Hij zette het neer zoals hij altijd doet. De rust zelve maar is hij dat ook? Is hij bang? Heeft hij pijn? Is hij hopelijk niet alleen? Ik denk het niet hij heeft een hele goede vriendin nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Sterkte Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo Sterkte Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Sterkte Lente. Sterkte Lars. Ik denk dat jowan genoeg ervaring heeft om het 12-stappen programma óók onder deze omstandigheden toe te passen. Hij is niet een man van mooie woorden alleen, hij past ze ook toe, heeft ze zich 'eigen' gemaakt. Onder álle omstandigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ik denk ook aan hem. Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik las hem regelmatig. Ik had echt geen idee dat hij zo ziek is. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Sterkte Lente. Sterkte Lars. Ik denk dat jowan genoeg ervaring heeft om het 12-stappen programma óók onder deze omstandigheden toe te passen. Hij is niet een man van mooie woorden alleen, hij past ze ook toe, heeft ze zich 'eigen' gemaakt. Onder álle omstandigheden. Ik hoop het maar je weet het niet Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Het is wel een mooie gedachte om vast te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Ik vertrouw daar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Lente, juist als je je zo beroerd voelt kan het zo helpend zijn om naar je groep te gaan.. Misschien lukt het je vanmiddag een rustmoment te nemen? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Inderdaad thee. Daarom neem ik zeker ook geen tramadl want dan kan ik niet rijden. Ik heb net een ministukje met de hond gelopen, lopen gaat nu haast niet. Maar ze past zich zo aan, t arme beest. Ik lig weer in bed. Het is even niet anders. Hopelijk kan ik dan vanavond wel! Ik meld me vandaag wat vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo IJsvogel Oei Lente, je gaat zo goed. Pijn en niet slapen, heel zwaar Maar jij weet ook, drinken maakt het nog zwaarder, het lijkt nu niet zo maar dit is een momentopname. Er komen weer veel betere momenten, en dan kun je genieten van de kleine dingen. Kom je op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Goedemorgen! Eindelijk een dag vrij na een lange werkdag gisteren. Natuurlijk daardoor weer teveel over mijn grenzen gegaan maar goed dat zal altijd een punt van aandacht voor mij blijven. Vandaag mijn 14e droge dag. Er is weer een fundament. Dag voor dag uitbouwen:) Lente veel sterkte en idd ga juist wel naar die AA groep! Fijne dag allen. Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo Smaragd Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo IJsvogel Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Och tuurlijk. Nee t is geen momentopname. Ik zit in een al wat langere episode van o.a.de eds. Ik zet me nu op t dagpact en probeer wat te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Zojuist zei Smaragd: Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo IJsvogel Smaragd Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Heeft iemand ervaring met een osteopaat? Ik zou daar heen willen voor mijn nek ben er van overtuigd dat mijn hoofdpijn daar weg komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Zonet mijn vriend op pad gestuurd om lekkers te halen. Okee, eigenlijk zei ik vreten, veel. Met een definitie erbij, want anders komt ie terug met fruit en havermout en dat soort. Kom maar door met vet en suiker vandaag. Rustig aan vandaag @Lente, vandaar bed als het helpt of doe met mij mee en kauw chips en chocola door elkaar weg. Naar de groep gaan lijkt me een heel goed idee. Kun je anders niet met iemand mee rijden ofzo? Excuses trouwens voor mijn gevloek van gisteren, kreeg al een mailtje. @Larsgeen ervaring mee, maar wees voorzichtig met je nek. Reacher en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 (bewerkt) Dagpact: Quinn Lars Momentum MarQ Senna33 Harald Kohtje AlJo IJsvogel Smaragd Lente 28 april 2018 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Nee @quinn ik kan niet meerijden, maar evt wel de Regiotaxi, het is een halfuurtje over de snelweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden