Senna33 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Succes @bolletje x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goedemorgen opnieuw. Dat is het voordeel van de reva vroeg.. Ik ben alweer thuis en heb dus nog een hele dag voor mij. succes @bolletje en @NickyLJ80, ik weet ff niet meer wat je nwe hobby is? Straks een stukje fietsen oefenen met de elobike. Nu ff heerlijk op het balkon met koffie en krantje. Vandaag is mijn doel om geen aandacht te geven aan de 5 uurdip die ik nog steeds heb, domweg afleiden en actief zijn op dat moment. Volgens mij nu de beste manier voor mij. Craving? Ik sta het mezelf maar erns niet eens toe. Helpt me vast beter. Geniet allemaal van de mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 @Gypsy, zin om ook op het dagpact te komen? Onder het mom van " wel zelf doen, maar niet alleen?" Je zou dan het tiental al volmaken, en wie weet wie er nog bij komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Zojuist zei Lente: @Gypsy, zin om ook op het dagpact te komen? Onder het mom van " wel zelf doen, maar niet alleen?" Je zou dan het tiental al volmaken, en wie weet wie er nog bij komen. Zojuist zei Lente: @Gypsy, zin om ook op het dagpact te komen? Onder het mom van " wel zelf doen, maar niet alleen?" Je zou dan het tiental al volmaken, en wie weet wie er nog bij komen. Ok haha om het vol te maken! En dan niet mijn glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Dagpact Senna33 jowan AlJo Lente Kunsie Lars Francoise Kohtje Antoinnette Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 11 minuten geleden zei Gypsy: Ok haha om het vol te maken! En dan niet mijn glas. Zo is dat! Fijn! Met elkaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Fijn Lente, de hele dag nog voor je na de revalidatie. En ik heb diamond painting ontdekt. En ik vind het toch heerlijk om te doen. Verstand op nul en gaan. Dat past wel bij me geloof ik Bol succes in het ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 (bewerkt) 23 minuten geleden zei NickyLJ80: Fijn Lente, de hele dag nog voor je na de revalidatie. En ik heb diamond painting ontdekt. En ik vind het toch heerlijk om te doen. Verstand op nul en gaan. Dat past wel bij me geloof ik Bol succes in het ziekenhuis Leuk. Ik heb dat ook liggen. Ben afwisselend met een haakproject en diamond painting bezig. Vanmiddag weer aan de haak. Beiden vind ik heel ontspannend en rustgevend. Veel plezier. Net mijn oefenrondje fietsen gedaan, met hondje voorop. Ik heb een rustige achterafroute ontdekt naar het revacentrum. Dan ben ik er zo! Ging al best goed weer. Hoopvol! 19 april 2018 bewerkt door Gast Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 56 minuten geleden zei NickyLJ80: ]...] En ik vind het toch heerlijk om te doen. Verstand op nul en gaan. Dat past wel bij me geloof ik Haha... ja, lekker hè? Had nog nooit van diamond painting gehoord dus meteen gekoekeld en gejoetjoept.. heeft wat van ministeck. Wat je met dat diamond painting doet komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik doe met dat boek overschrijven, waar ik het laatst over had. Dat is niet hetzelfde als dagboek schrijven, maar aandachtig letter voor letter overschrijven, met aandacht voor een mooie letter.. soort kalligrafie, maar dan met een gewone vulpen en met m'n 'gewone' handschrift. Je hoeft je aandacht bij niet meer te houden dan bij die ene letter, in jouw geval dat ene steentje... de rest van de wereld draait gewoon door, maar is voor jou niet relevant op dat moment. Als die aandacht geconcentreerd is, wat een rust ontstaat er dan... Nu ik dit schrijf bedenk ik dus dat kalligrafie ook wel weer eens leuk kan zijn. Dat is denk ik zo'n 35 jaar geleden dat ik me daar mee bezig heb gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 (bewerkt) Zo'n lange lijst geeft mij dat extra saamhorigheidsgevoel en ja , dat steunt mij . Wel zelf realiseren, maar wetend dat we ( ik, jij) niet alleen staan. Ik blijf dat een mooie en steunende gedachte vinden. Goh, het dozijn al vol 19 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Kom op @Bor je bent nog een jonge meid. Lekker bezig in de tuin beetje uitrusten in de schaduw met groot glas ranja. Of op de fiets weg niet zo miepen over het weer maar geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Lekker een ijsje halen of je diepvries vol gooien met ijsjes heb je ze altijd bij de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Hahaha, 'n ex van m'n meissie zei vaak: alcoholisten zitten altijd in de schaduw, ze haten de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 44 minuten geleden zei haddock: Hahaha, 'n ex van m'n meissie zei vaak: alcoholisten zitten altijd in de schaduw, ze haten de zon. Met die ziekte verslaving (alcoholisme) ben ik dus geboren en ga ik ook weer dood... kan ik nóg zo veel en lang NIET drinken. Gelukkig is er, als de zon schijnt,meestal ook veel schaduw. 't Is niet dat ik de zon haat, maar ik hoef er niet zo in te zitten. Alleen als het bitterkoud is en de zon schijnt, dán zoek ik 'm op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 13 Graden... als dán de zon schijnt, ja dán... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Hmmm.... Adri. Nou weet ik nóg niet of ik nou wel of niet alcoholist ben of was.. de zon geeft dus geen bevestiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 11 minuten geleden zei Bor: Ik denk dat ik vanavond aan de stamppot boerenkool met worst en spekjes ga. Geen grapje hoor, dat heb ik nog in de vriezer dus.. O, dus lekker koud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Aan de pil tegen de eenzaamheid:https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180418_00060030/op-weg-naar-een-pil-tegen-eenzaamheid?hkey=6d209d6adfa7270d13e7f87b70ef64b7&utm_source=limburger&utm_medium=newsletter&utm_campaign=redactie&utm_content=https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180418_00060030/op-weg-naar-een-pil-tegen-eenzaamheid&m_i=40lm3fDM3KdAXtfp3dlV76vbSOqPopcwhi45zu9OJHayzuDsLXgCistzLt25plYu1NErS2DQO_PcHXyYESTBNltJveLM0tdk1k&m_i=U87DASJqZh1x%2B_Bzenw%2BQx8SIXA6M4nVlx4XSJPqN0e_NeTRxuk0xESFvEA69TXx9oLPcSgXvYoxM6CcePbS_Hyd7N5H8J6RKy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Wat een heerlijk weer vandaag ga denk ik nog een stukje fietsen kijken of er ergens een ijsje te koop is maar dat zal vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Zoals Garfield is met lasagne, zo is Lars met ijs. Vroeger of later komt het zeker ter sprake Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 3 uur geleden zei jopie: Noah... op weg naar de uitroeiing van je eigen soort? Noah redde toch juist alle soorten? Denietzobijbelvaste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Wat een fantastische zonsondergangen afgelopen dagen.....Kunstwerken...zo mooi..die kleurschakeringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 Welterusten, alvast een droge afmelding. Wat ben ik moe, morgen de wekker nog en dan weer uitslapen. Echt aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2018 Rapport Share Geplaatst 19 april 2018 (bewerkt) Trusten allen. Droge avond! Jezzzz, twee keer gefietst, en uiteraard gewandeld met hondje. Tis genoeg zo ( beetje veel zelfs), en geen steek gehaakt. wel een minimagnum gesnoept vanavond! 19 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden