Spring naar bijdragen

Donderdag 19 april


nancy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goedemorgen opnieuw. Dat is het voordeel van de reva vroeg.. Ik ben alweer thuis en heb dus nog een hele dag voor mij.

succes @bolletje

en @NickyLJ80, ik weet ff niet meer wat je nwe hobby is? 

Straks een stukje fietsen oefenen met de elobike. Nu ff heerlijk op het balkon met koffie en krantje. 

Vandaag is mijn doel om geen aandacht te geven aan de 5 uurdip die ik nog steeds heb, domweg afleiden en actief zijn op dat moment. Volgens mij nu de beste manier voor mij. Craving? Ik sta het mezelf maar erns niet eens toe. Helpt me vast beter. 

Geniet allemaal van de mooie dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lente:

@Gypsy, zin om ook op het dagpact te komen? Onder het mom van " wel zelf doen, maar niet alleen?" Je zou dan het tiental al volmaken, en wie weet wie er nog bij komen. 

 

Zojuist zei Lente:

@Gypsy, zin om ook op het dagpact te komen? Onder het mom van " wel zelf doen, maar niet alleen?" Je zou dan het tiental al volmaken, en wie weet wie er nog bij komen. 

Ok haha om het vol te maken! En dan niet mijn glas.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei NickyLJ80:

Fijn Lente, de hele dag nog voor je na de revalidatie. En ik heb diamond painting ontdekt. En ik vind het toch heerlijk om te doen. Verstand op nul en gaan. Dat past wel bij me geloof ik:lol:

Bol succes in het ziekenhuis 

 

Leuk. Ik heb dat ook liggen. Ben afwisselend met een haakproject en diamond painting bezig. Vanmiddag weer aan de haak. Beiden vind ik heel ontspannend en rustgevend. Veel plezier. Net mijn oefenrondje fietsen gedaan, met hondje voorop. Ik heb een rustige achterafroute ontdekt naar het revacentrum. Dan ben ik er zo! Ging al best goed weer. Hoopvol! 

 

bewerkt door Gast
Typfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei NickyLJ80:

]...] En ik vind het toch heerlijk om te doen. Verstand op nul en gaan. Dat past wel bij me geloof ik:lol:

Haha... ja, lekker hè? Had nog nooit van diamond painting gehoord dus meteen gekoekeld en gejoetjoept.. heeft wat van ministeck.
Wat je met dat diamond painting doet komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik doe met dat boek overschrijven, waar ik het laatst over had.
Dat is niet hetzelfde als dagboek schrijven, maar aandachtig letter voor letter overschrijven, met aandacht voor een mooie letter.. soort kalligrafie,
maar dan met een gewone vulpen en met m'n 'gewone' handschrift. Je hoeft je aandacht bij niet meer te houden dan bij die ene letter, in jouw geval
dat ene steentje... de rest van de wereld draait gewoon door, maar is voor jou niet relevant op dat moment. Als die aandacht geconcentreerd is, wat
een rust ontstaat er dan...
Nu ik dit schrijf bedenk ik dus dat kalligrafie ook wel weer eens leuk kan zijn. Dat is denk ik zo'n 35 jaar geleden dat ik me daar mee bezig heb
gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n lange lijst geeft mij dat extra saamhorigheidsgevoel en ja , dat steunt mij . Wel zelf realiseren, maar wetend dat we ( ik, jij) niet alleen staan. Ik blijf dat een mooie en steunende gedachte vinden. 

Goh, het dozijn al vol:)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei haddock:

Hahaha, 'n ex van m'n meissie zei vaak: alcoholisten zitten altijd in de schaduw, ze haten de zon.

Met die ziekte verslaving (alcoholisme) ben ik dus geboren en ga ik ook weer dood... kan ik nóg zo veel en lang NIET drinken.
Gelukkig is er, als de zon schijnt,meestal ook veel schaduw. 't Is niet dat ik de zon haat, maar ik hoef er niet zo in te zitten.
Alleen als het bitterkoud is en de zon schijnt, dán zoek ik 'm op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten allen. Droge avond! Jezzzz, twee keer gefietst, en uiteraard gewandeld met hondje. Tis genoeg zo ( beetje veel zelfs), en geen steek gehaakt:D.

wel een minimagnum gesnoept vanavond! :)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...