Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
7 minuten geleden zei NickyLJ80:

Ik niet Sandro, want ik schaar het ook niet onder onvolwassenheid. Wel dat hengelen naar complimenten, dat vind ik dan wel weer onvolwassen gedrag. Waarom ik daar zo allergisch voor ben weet ik niet, maar ik slecht tegen mensen die steeds maar weer die bevestiging nodig hebben. Maar dat zegt dan weer meer over mij dan over die persoon natuurlijk. Eigenlijk weet ik het dus ook gewoon niet en roep ik maar wat:D

Haha, beetje kinderachtig is het steeds bevestiging nodig hebben misschien wel ja ;) Of een laag zelfvertrouwen, om welke reden dan ook.

9 minuten geleden zei NickyLJ80:

Hoe gaat het nou met je ouders nu de scheiding rond is? 

Weer een stapje genomen, maar er moet nog veel gebeuren voordat ze echt los van elkaar zijn, op praktisch gebied (huis verkopen, nieuw huis huren/kopen) en emotioneel gebied (zichzelf opnieuw "uitvinden" zonder partner). Zware weg. M'n moeder verandert erdoor.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kohtje:

Daar kan ik in meegaan, Lars. Maar ik denk dat, als ze dit leest, ze uitgebreid gaat vertellen waarom ze NIET volwassen is... :huh:

Nee dat ze mij toen altijd vertelde of altijd is ook overdreven dat ik een verwend jochie was en volwassen moest worden 

Geplaatst

Fijne draad om gelezen. Lang ook... en stof tot nadenken. 

Heb een mooie dag achter de rug en net een hele mooie opname van concert van Nick Cave gezien. In de bioscoop. Stil van en wakker en blij en geraakt. 

Borrel met werk. Wat stinken mensen uit hun mond met drank op! Bah!! Nooit opgemerkt. Vreselijk.

en @Lars ik bedoelde geen ijsbeer , maar ijscobar. Winkel. Ijswinkel.

@Quinn gaat het?

slaap lekker allen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...