Sandro Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 7 minuten geleden zei NickyLJ80: Ik niet Sandro, want ik schaar het ook niet onder onvolwassenheid. Wel dat hengelen naar complimenten, dat vind ik dan wel weer onvolwassen gedrag. Waarom ik daar zo allergisch voor ben weet ik niet, maar ik slecht tegen mensen die steeds maar weer die bevestiging nodig hebben. Maar dat zegt dan weer meer over mij dan over die persoon natuurlijk. Eigenlijk weet ik het dus ook gewoon niet en roep ik maar wat Haha, beetje kinderachtig is het steeds bevestiging nodig hebben misschien wel ja Of een laag zelfvertrouwen, om welke reden dan ook. 9 minuten geleden zei NickyLJ80: Hoe gaat het nou met je ouders nu de scheiding rond is? Weer een stapje genomen, maar er moet nog veel gebeuren voordat ze echt los van elkaar zijn, op praktisch gebied (huis verkopen, nieuw huis huren/kopen) en emotioneel gebied (zichzelf opnieuw "uitvinden" zonder partner). Zware weg. M'n moeder verandert erdoor.
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Als ik aan volwassenheid denk dan denk ik altijd aan @lady jane Reacher en smart reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Daar kan ik in meegaan, Lars. Maar ik denk dat, als ze dit leest, ze uitgebreid gaat vertellen waarom ze NIET volwassen is...
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Daar kan ik in meegaan, Lars. Maar ik denk dat, als ze dit leest, ze uitgebreid gaat vertellen waarom ze NIET volwassen is... Nee dat ze mij toen altijd vertelde of altijd is ook overdreven dat ik een verwend jochie was en volwassen moest worden
Kohtje Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Oh, bedoel je zo... haha... Maar toch kan ik meegaan in hoe ik eerst dacht dat je het bedoelde. Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 En nu ben ik een volwassen man eindelijk
lady jane Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 een mooie volwassen man ben je geworden Lars Reacher en Lars reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 en eigenlijk best kort gepuberd hier op t forum Lika en Lars reageerden hierop 1 1
jowan Geplaatst 12 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 april 2018 IK meld me kalm, sereen, dankbaar, blij en droog af voor de dagpact, welterusten.
Lika Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Fijne draad om gelezen. Lang ook... en stof tot nadenken. Heb een mooie dag achter de rug en net een hele mooie opname van concert van Nick Cave gezien. In de bioscoop. Stil van en wakker en blij en geraakt. Borrel met werk. Wat stinken mensen uit hun mond met drank op! Bah!! Nooit opgemerkt. Vreselijk. en @Lars ik bedoelde geen ijsbeer , maar ijscobar. Winkel. Ijswinkel. @Quinn gaat het? slaap lekker allen. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 april 2018 Rapport Geplaatst 13 april 2018 @Lika het gaat. Lika reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Geplaatst 13 april 2018 @hub je hebt zoveel bij te dragen aan het forum. Je droge humor maar je kan ook mooie adviezen geven en dingen delen blij dat je niet weg gaat Reacher reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Geplaatst 13 april 2018 @Lika ik dacht het al dat het ijssalon moest zijn maar begon te twijfelen omdat er een boek is van Lars de ijsbeer
Lika Geplaatst 13 april 2018 Rapport Geplaatst 13 april 2018 Dank @Lars ijssalon . Ik kwam nou maar niet op dat woord...... Lars reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden