fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ok star trek begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Geweldig!! Zit hier hardop te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Gelukkig @bolletje schrok er echt van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Veel plezier, ik zet Netflix aan. En laat nog eens weten welke generatie van Star Trek je hebt gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik vind startrek niets aan nou nu is het helemaal met me gebeurd denk ik smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 @zeilbootbewoner vandaag weer een droge dag? Welterusten voor straks @Larshartje. Niet teveel koffie voor het slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 3 minuten geleden zei Lars: Ik vind startrek niets aan nou nu is het helemaal met me gebeurd denk ik Op sommige onderwerpen kun je beter in de kast blijven @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik kijk graag natuurfilms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Sommige natuurfilms zijn gaaf. Ik zag laatst iets over bidsprinkanen die me sterk deed denken aan buitenaards leven. Zijn we weer terug bij Star Trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 op duh, je doelt op ander soort films. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Boefje Ik ga Netflix kijken. Tot later! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedenavond allemaal. Ik lees nog wel mee,maar heb niets toe te voegen,hier gaat het zijn gangetje. Maar klopt het dat ik al een hele tijd niets meer van Rapilos heb gelezen,is alles goed met haar? smart en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 28 minuten geleden zei Reacher: @zeilbootbewoner vandaag weer een droge dag? Welterusten voor straks @Larshartje. Niet teveel koffie voor het slapen. Hier nog steeds droog Verder weet ik eigenlijk niet of het verstandig was om al te gaan werken. Ben behoorlijk depressief,zeker na wat er tijdens me laatste terugval allemaal is gebeurd. Maar denk dat met thuiszitten ik ook niet verder kom. Heb wel voor de dag na thuiskomst gelijk een afspraak met de psycholoog gepland. En tijdens mijn werkperiode houden we telefonisch contact. Veelste bang dat ik weer de fout ingaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Snap dat dat er behoorlijk in heeft gehakt Zbb. Niks aan te doen. Goed dat je die afspraak hebt gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Rapilos was er afgelopen dinsdag nog, ik heb het even uitgezocht Leuke avatar heb je Rosee. Daar is Jopie gelukkig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goed gedaan @zeilbootbewoner. Depressie is heel erg, vaak ook na ernstig drankmisbruik nog even wat duisterder. Ik hoop dat je je snel een beetje blij gaat worden over jezelf. Ik geloof in je! Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 @bolletje Je bent helemaal in het nieuw! Mooi en zelf gemaakt begrijp ik. Wow.... @zeilbootbewoner houd het roer recht. Het beste dat je nu voor jezelf kunt doen ( en de mensen om je heen) doe je. Goed dat je morgen de psych belt. Sterkte. Vakantie geboekt. Iets met kant en klare tenten. Bijna alles alweer vol. Ik boek of zoek altijd vakanties als ik me niet goed in mijn vel voel steken. Is dat ook iets? Duur in elk geval. Maar ja. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Weer een droge dag hier....veel geklust in huis, dingen die al lang afmoesten heb ik eindelijk gedaan. Ik ga moe maar voldaan zo naar bed Slaap lekker allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 3 uur geleden zei Reacher: Veel plezier, ik zet Netflix aan. En laat nog eens weten welke generatie van Star Trek je hebt gezien. Euhm ik denk diene waar @Quinn vorige keer van sprak. Met Nero de Romulan en den originele Spock die ondertussen vree oud is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Maar daar kwam toch wat denkwerk bij te pas zenne. Vermoordde Nero de vader van Kirk gewoon omdat hij tot de federatie behoorde of zat er meer achter? Ik was nogal in de war maar dat ligt vast aan mij.. Slaaptijd nu smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Hoi, een late aanwezige hier. Tegenwoordig is het weer wat drukker op de dagdraad; 8 pagina's... poehh. (vandaag nog niet gelezen) Ik hoorde Lika om me roepen (HOI!!) dus ik typ maar eens weer wat. Bij mij nogal wat lichamelijke klachten de laatste tijd, pijntjes en sjaggerijn ook wel daardoor. Zit nu ook onder de rode lamp Tol mens. Allemaal tollende vragen over ander werk (dichterbij) en soms ook nogal mbt tot blij voelen: hoe doe je dat ook al weer... Ben het even wat kwijt. Bijna 65. Mag die aow leeftijd terug svp? Smeek... Gelukkig lees ik Reacher en Fleurtje en daar knap ik van op. Gekke meiden!! (humor is zoooo belangrijk!) Ik wil hierbij alle nieuwkomers een flink hart onder de riem steken: voel je welkom en meng je in het gezelschap: goed volk! En zet m op. En tegen de bekende knokkers zeg ik hetzelfde: drank voegt niets toe.... dat is een GEDACHTE, iets ouds wat ergens nog in je koppie zit. Er zijn teveel sferische knopjes.... Maar daar hoef je niet op te drukken hoor! Niet drukken brengt rust. (...) Fijn dat Quinn er ook weer is! Welterusten allemaal een medeknokkert Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 2 uur geleden zei fleurtje: Euhm ik denk diene waar @Quinn vorige keer van sprak. Met Nero de Romulan en den originele Spock die ondertussen vree oud is Nee joh, ik praat nooit over Star Trek, dat is Reacher. Hé, daar was @smart, goed dat je er bent. Nou, de natuurfilms heb ik wel weer gezien, ook maar naar bed. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 5 uur geleden zei fleurtje: Euhm ik denk diene waar @Quinn vorige keer van sprak. Met Nero de Romulan en den originele Spock die ondertussen vree oud is O ja. Dat is die aflevering waar ze op zoek gaan naar die planeet waar zich logisch denkende vrouwen zouden hebben ontwikkeld. (Hoe verzinnen ze het). Gelukkig kwam Spock er bijtijds achter dat het allemaal een waandenkbeeld was dat zich alleen in hun brein afspeelde. Als het echt was geweest had het de ondergang van het hele zonnestelsel betekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Dat is nu weer jammer dat je meteen vertelt hoe het afloopt Hub Ha lieve Smart Bedankt Fleurtje, ik kan het nu even niet plaatsen maar ik ga ook pas aan na 9:00 uur in de ochtend. 6 april 2018 bewerkt door Reacher Akelige spelfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden