Spring naar bijdragen

Donderdag 5 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 

Jij lijkt me een superlieve oma @nancy

@huttula, fijne verjaardag!!!! :present: :rose: :present:

Mijn dochter is ook jarig vandaag. Moet dadelijk de vlaggetjes nog hangen en geld afhalen. Laatste is t belangrijkste. Ben gisteren nog tot 24u opgebleven om haar te feliciteren want ik heb het idee dat ze vandaag maar ff binnen en buiten springt :D. Zo gaat dat met 20 jarigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gypsy:

Goedemorgen,

@fleurtje Gefeliciteerd met jouw dochter. @huttula Gefeliciteerd!

Hier gaat het even wat minder, knallende hoofdpijn en de drang is zeer groot. Mijn sponsor komt zo even om te praten, anders sta ik echt bij de winkel. :(

Rot! Ik had zaterdag vreselijke trek! Ik stond op het punt naar de winkel te gaan. Ik zat nog in pyama dus dat weerhield me. Gelukkig kreeg ik onverwacht bezoek, samen gegeten en gezellige dag gehad. De afleiding heeft me goed gedaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu kanjers,

Fleurie van harte lieverd. 20 jaar en in de bloei van haar leven. En een moeder die niet meer drinkt, een mooier cadeau kan ze niet krijgen.:rose:

Hut. proficiat.:)

Gyps.  natuurlijk ben je sterk genoeg om niet te gaan halen. Je hebt dit zelf in de hand, je bent voor die keuze zelf verantwoordelijk. Denk aan de tijd daarna. Weer een fikse kater, weer zoveel geweld aan jezelf, weer die teleurstelling, weer een dag weggegooid. Wil je dat? Niet doen, moet jij eens kijken wat een positief gevoel dat geeft. Je hebt jezelf overwonnen. Je kan het.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers
Eerst maar even de slingers ophangen... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Hutje, van harte, maak er een mooie dag van meis.
En natuurlijk hangen ze ook een beetje voor de dochter van Fleur... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
 

en vervolgens lekker een bakje... 

 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola (Er zit nu genoeg in voor jou en Reacher Fleur, samen delen hoor) 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Quinn:

Goedemorgen mensen. Barstende koppijn en slecht geslapen, maar dat krijg je er nou eenmaal van.

Gefeliciteerd @huttula met de heuglijke dag en @fleurtje met de heuglijke dochter. En natuurlijk voor iedereen een fijne dag. Iemand @Yvonne nog gezien?

Ik ben er gewoon hoor Quinn :), was er gisteren ook ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Van ruzie zoeken, wakker liggen en uiteindelijk toch maar een fles pakken. Stom, weet ik, past niet bij het anders gaan doen hè.

Nee, Quinn, past daar absoluut niet bij. 
Je hád zo heerlijk kunnen slapen, en je hád zo lekker fris en fruitig wakker kunnen worden... 
Dat vooruitzicht heb je dus voor morgen... zal een stuk beter aanvoelen...

bewerkt door Yvonne
letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bolletje:

Moghu kanjers,

Fleurie van harte lieverd. 20 jaar en in de bloei van haar leven. En een moeder die niet meer drinkt, een mooier cadeau kan ze niet krijgen.:rose:

Hut. proficiat.:)

Gyps.  natuurlijk ben je sterk genoeg om niet te gaan halen. Je hebt dit zelf in de hand, je bent voor die keuze zelf verantwoordelijk. Denk aan de tijd daarna. Weer een fikse kater, weer zoveel geweld aan jezelf, weer die teleurstelling, weer een dag weggegooid. Wil je dat? Niet doen, moet jij eens kijken wat een positief gevoel dat geeft. Je hebt jezelf overwonnen. Je kan het.

Dank je. Mijn sponsor komt wat later, dus ik kom maar even hier voor de afleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Quinn, dom maar menselijk, we hebben het zo lang op die manier gedaan. Maar erg jammer. De volgende keer proberen om hier te komen ook al is er niemand. Schrijven is delen hé? Alles beter dan jezelf geweld aan doen. De ruzie is misschien niet opgelost, en nu zit je met een kater en misschien met schuldgevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...