Lars Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen. Vandaag is mijn maatje jarig. Al bijna 2 jaar mijn maatje. Het was niet altijd makkelijk voor haar maar ze heeft me nooit laten vallen. Lieve @huttula van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dagpact: Lars smart en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen! Huttula gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed met je gaat. Lars, laat ik nou altijd gedacht hebben dat Reacher je maatje was...nou, in zekere zin zijn we eigenlijk allemaal elkaars maatje hier, toch? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 En hup, naar het werk. Fijne dag allen. @Fleurtje, hhij groeit als kool! En slaapt slaapt slaapt, haha! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen allemaal Ik meld mij ook. En gelukkig nog steeds droog. Flink trek moment van vorige week zaterdag te weten overwinnen. Het lukt, elke dag opnieuw. Iedereen een mooie dag! @zeilbootbewoner hoe gaat het nu met jou ? fleurtje en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen! Jij lijkt me een superlieve oma @nancy! @huttula, fijne verjaardag!!!! Mijn dochter is ook jarig vandaag. Moet dadelijk de vlaggetjes nog hangen en geld afhalen. Laatste is t belangrijkste. Ben gisteren nog tot 24u opgebleven om haar te feliciteren want ik heb het idee dat ze vandaag maar ff binnen en buiten springt . Zo gaat dat met 20 jarigen. Senna33, nancy, IJsvogel en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen, @fleurtje Gefeliciteerd met jouw dochter. @huttula Gefeliciteerd! Hier gaat het even wat minder, knallende hoofdpijn en de drang is zeer groot. Mijn sponsor komt zo even om te praten, anders sta ik echt bij de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 3 minuten geleden zei Gypsy: Goedemorgen, @fleurtje Gefeliciteerd met jouw dochter. @huttula Gefeliciteerd! Hier gaat het even wat minder, knallende hoofdpijn en de drang is zeer groot. Mijn sponsor komt zo even om te praten, anders sta ik echt bij de winkel. Rot! Ik had zaterdag vreselijke trek! Ik stond op het punt naar de winkel te gaan. Ik zat nog in pyama dus dat weerhield me. Gelukkig kreeg ik onverwacht bezoek, samen gegeten en gezellige dag gehad. De afleiding heeft me goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Effe wat slingertjes, voor @huttula en Fleurtjes dochter. Fijne dag iedereen Lars en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Fijn @Senna33 Rot is dat he ik baal er echt van. Het is maar goed dat mijn sponsor kan komen. Over een kwartier zijn de winkels open.... pffff, irritant is dit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Gefeliciteerd @fleurtje goedemorgen aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goedemorgen mensen. Barstende koppijn en slecht geslapen, maar dat krijg je er nou eenmaal van. Gefeliciteerd @huttula met de heuglijke dag en @fleurtje met de heuglijke dochter. En natuurlijk voor iedereen een fijne dag. Iemand @Yvonne nog gezien? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) Moghu kanjers, Fleurie van harte lieverd. 20 jaar en in de bloei van haar leven. En een moeder die niet meer drinkt, een mooier cadeau kan ze niet krijgen. Hut. proficiat. Gyps. natuurlijk ben je sterk genoeg om niet te gaan halen. Je hebt dit zelf in de hand, je bent voor die keuze zelf verantwoordelijk. Denk aan de tijd daarna. Weer een fikse kater, weer zoveel geweld aan jezelf, weer die teleurstelling, weer een dag weggegooid. Wil je dat? Niet doen, moet jij eens kijken wat een positief gevoel dat geeft. Je hebt jezelf overwonnen. Je kan het. 5 april 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 1 uur geleden zei jowan: Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Françoise Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Goeiemorgen, Huttula van harte gefeliciteerd! Fleurtje gefeliciteerd met je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers Eerst maar even de slingers ophangen... Hutje, van harte, maak er een mooie dag van meis. En natuurlijk hangen ze ook een beetje voor de dochter van Fleur... en vervolgens lekker een bakje... (Er zit nu genoeg in voor jou en Reacher Fleur, samen delen hoor) 5 april 2018 bewerkt door Yvonne Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Moghu Kuns. Quinn wat bedoel je met "dat krijg je er nou eenmaal van?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 2 minuten geleden zei bolletje: Moghu Kuns. Quinn wat bedoel je met "dat krijg je er nou eenmaal van?" Van droog bljjven, natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Van ruzie zoeken, wakker liggen en uiteindelijk toch maar een fles pakken. Stom, weet ik, past niet bij het anders gaan doen hè. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 16 minuten geleden zei Quinn: Goedemorgen mensen. Barstende koppijn en slecht geslapen, maar dat krijg je er nou eenmaal van. Gefeliciteerd @huttula met de heuglijke dag en @fleurtje met de heuglijke dochter. En natuurlijk voor iedereen een fijne dag. Iemand @Yvonne nog gezien? Ik ben er gewoon hoor Quinn , was er gisteren ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Quinn: Van ruzie zoeken, wakker liggen en uiteindelijk toch maar een fles pakken. Stom, weet ik, past niet bij het anders gaan doen hè. Nee, Quinn, past daar absoluut niet bij. Je hád zo heerlijk kunnen slapen, en je hád zo lekker fris en fruitig wakker kunnen worden... Dat vooruitzicht heb je dus voor morgen... zal een stuk beter aanvoelen... 5 april 2018 bewerkt door Yvonne letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 6 minuten geleden zei Sandro: Van droog bljjven, natuurlijk! Oh...niet dus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 15 minuten geleden zei bolletje: Moghu kanjers, Fleurie van harte lieverd. 20 jaar en in de bloei van haar leven. En een moeder die niet meer drinkt, een mooier cadeau kan ze niet krijgen. Hut. proficiat. Gyps. natuurlijk ben je sterk genoeg om niet te gaan halen. Je hebt dit zelf in de hand, je bent voor die keuze zelf verantwoordelijk. Denk aan de tijd daarna. Weer een fikse kater, weer zoveel geweld aan jezelf, weer die teleurstelling, weer een dag weggegooid. Wil je dat? Niet doen, moet jij eens kijken wat een positief gevoel dat geeft. Je hebt jezelf overwonnen. Je kan het. Dank je. Mijn sponsor komt wat later, dus ik kom maar even hier voor de afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Tja Quinn, dom maar menselijk, we hebben het zo lang op die manier gedaan. Maar erg jammer. De volgende keer proberen om hier te komen ook al is er niemand. Schrijven is delen hé? Alles beter dan jezelf geweld aan doen. De ruzie is misschien niet opgelost, en nu zit je met een kater en misschien met schuldgevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Hartstikke goed Gyps. Wat ga je vandaag verder doen? Heb je ook hobby's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden