Spring naar bijdragen

Goede Vrijdag, 30 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Lars:

Daarom is het ook goede vrijdag

Haha, zoveel invloed had ik mezelf niet toegedicht. Gaaf. Het gaat, tja, ik adem nog gewoon. Verder had ik het plechtige voornemen alleen in te loggen in broodnuchtere staat. Maar ach, principes en voornemens zijn stom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lars:

dat betekent... dat het niet heel goed gaat?  

Klopt. Maar het feit dat ik dat toegeef, zou weer een stapje de betere kant op kunnen zijn. Het gaat niet geweldig, nee. Zou stoppen met drinken helpen? Niet stoppen helpt in elk geval nog steeds niet.

Zojuist zei Liefje:

En dat wist jij niet dat je zoveel invloed had.. haha.. die gemaakte bescheidenheid siert je hoor ;-) blij dat je terug bent echt waar

Dank, dank. Nieuwe naam Lieve?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, wist mijn paswoord niet meer en wilde op het forum na uitglijder en natuurlijk ging dat niet meteen zo vlot, ik weet dat liefje niet echt passend is voor mij, maar ja we doen het ermee. Inderdaad Lars en ik hebben het echt wel regelmatig over je gehad. Het gaat niet geweldig? Wil je er meer over kwijt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, bepaald niet passend ;) maar wel herkenbaar, dat is ook wat waard.

Ik drink met enige regelmaat, dat wil zeggen, elke dag. Niet elke dag waanzinnig veel, maar geregeld wel. Werk is moeizaam, ze verwachten daar ineens van alles van me. Tragisch, die wisselingen in teams enzo.

En jullie? Ik heb alles net asociaal op markeer als gelezen gezet, dus ben tamelijk blanco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gypsy:

Ik ben moeilijk maar waarom doe jij heel makkelijk om grapjes over mij te maken? Ben jij zo onzeker?

Omdat het zo makkelijk is. En ook onzeker, ja. Maar anderen mogen best grapjes over me maken. Doen ze ook wel.
Ik maakte trouwens geen grapje over jou maar over iets wat je gezegd had. Vond ik wel grappig toen.
Maar als jij daar niet tegen kunt zal ik het niet meer doen. Okee?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig Lars, dat is een heel leven al haast. Fijn dat je woonplek goed bevalt, het was een nieuw iets toch? En ik zag net iets over een konijn voor Pasen, wat beter bij kerst. 

Wat betreft wegblijven, ik zal m'n best doen, okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Goed bezig Lars, dat is een heel leven al haast. Fijn dat je woonplek goed bevalt, het was een nieuw iets toch? En ik zag net iets over een konijn voor Pasen, wat beter bij kerst. 

Wat betreft wegblijven, ik zal m'n best doen, okee?

Ja wonen er nu sinds september. Fijn concept alles is in huis geregeld. Er zijn meerdere huizen maar eigen dagbesteding eigen thuiszorg. Zo heb je niet met steeds verschillende mensen te maken en ze zijn hier heel liefdevol en met veel respect naar ons toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weer een uitglijder gemaakt, paar dagen flink wat wijn naar binnen gewerkt. Mijn werk vraagt veel te veel van me, lange dagen en leg mijn lat weer te hoog. Waarschijnlijk mede

daardoor weer beginnen drinken. Op mijn werk is het trouwens ook heel normaal om eens gezellig te gaan lunchen met wijn erbij.. 's avonds nog eens gaan stappen.. etc. Dus zou veel beter iets anders gaan doen, maar zo simpel is dat niet hé als je niet zoveel kunt ;-) 

Hoe is het met je vriend en je vriendin en met de tweeling? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Kohtje:

Hoi Quinn. Goed dat je de weg naar dit forum nog weet wanneer je denkt het weer nodig te hebben.
Ga je nu je best doen om weer weg te blijven dan? Of om niet weg te blijven?
 

Om in elk geval niet zomaar weg te blijven, maar belofte maakt schuld, dus dat doe ik liever niet.

51 minuten geleden zei Lars:

Ja wonen er nu sinds september. Fijn concept alles is in huis geregeld. Er zijn meerdere huizen maar eigen dagbesteding eigen thuiszorg. Zo heb je niet met steeds verschillende mensen te maken en ze zijn hier heel liefdevol en met veel respect naar ons toe. 

Klinkt goed! 

24 minuten geleden zei Liefje:

Ik weer een uitglijder gemaakt, paar dagen flink wat wijn naar binnen gewerkt. Mijn werk vraagt veel te veel van me, lange dagen en leg mijn lat weer te hoog. Waarschijnlijk mede

daardoor weer beginnen drinken. Op mijn werk is het trouwens ook heel normaal om eens gezellig te gaan lunchen met wijn erbij.. 's avonds nog eens gaan stappen.. etc. Dus zou veel beter iets anders gaan doen, maar zo simpel is dat niet hé als je niet zoveel kunt ;-) 

Hoe is het met je vriend en je vriendin en met de tweeling? 

Ja, iets anders gaan doen valt flink tegen. Met iedereen voor zover ik weet wel goed. Eerlijk is eerlijk, het contact is wat oppervlakkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt volledig, ik ben nu weer in mijn compensatie periode na mijn uitglijder. Probeer het nu allemaal nog beter de doen en ben mezelf daardoor weer aan het wegcijferen, terwijl ik dat eigenlijk beter niet zou doen. Overweeg je weer (of nog) om te stoppen met drinken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drank is inmiddels geen vriend meer van me. Herken wel wat je zegt en ben ervan overtuigd dat er zeker weer momenten gaan komen dat ik het mis. Als ik eraan denk dat ik nooit meer kan drinken is het nu echt niet zo dat ik daar een blij gevoel van krijg hoor. Het idee dat ik in de toekomst op café alleen nog maar een alcoholvrije cocktail kan vragen is echt een * idee hoor, maar het kan gewoon niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...