jowan Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact jowan Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen jowan, Antoinnette en ieder die volgt: Dagpact jowan Antoinnette Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen wakker maar daar is ook alles mee gezegd. Eindelijk goed geslapen maar blijkbaar heel diep Dagpact jowan Antoinnette Lente Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ook hier wakker, maar eerder " nog steeds" wakker. Ik slaap momenteel bijzonder slecht. Moe en veel lichamelijke pijn, dus de afleiding vanochtend van mijn schilderles zal me goed doen. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Fijne dag @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goeiemorgen. @lente wat vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt en spierpijnen hebt. Zijn dat nog ontwenningsverschijnselen denk je? Ga naar de dokter en bespreek het en neem vitamine B en regelmatig paracetamol en nog steeds veel water. Jij bent toch al even droog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen allemaal Toch maar weer eens kijken hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Moghu Supertjes, Lente bijna iedereen heeft last van slecht slapen in het begin. Met drank op val je in een soort namaakslaap, nu moeten je leren om ( normaal) te leren om te slapen. Dat heeft z'n tijd nodig. Vandaag gaat het gips er af. Heeeeerlijk. nancy, Kohtje en Liefje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Niet lekker slapen is ook voor mij herkenbaar. En moe moe moe zijn. Nu stuk minder last van gelukkig, maar heeft flink wat geduld gekost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goeiemorgen brombeer Lars Heb je goed geslapen, is het te diep Nee, geintje...ik herken het wel...slecht slapen is niet fijn. Zelf moet ik toch best wel wennen aan dat uur. Ik ben ook redelijk vroeg wakker...vanochend ook maar op gestaan. Is ook wel weer lekker. Moet ik wel 's avond s op tijd gaan slapen Fijne dag allemaal Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ik weet dat dat slapen tijd kost, evenals de hersenschudding waar ik nog van bijkom. Komt goed. Ik moet geduld hebben ( das voor een alcoholist vaak lastig ) En ik neem thiamine ( b1) en paracetamol 3 x per dag. Vandaag inderdaad ook de HA voor controle. Dus druk voor mijn doen. Fijn @bolletje, dat t gips eraf mag. Vast een opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Jij ook thee! Ik heb lekker een week vrij nu. Pas vrijdag weer werken. Heb echt een vakantiegevoel Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Lekker vakantie! Geniet ervan. Ik heb geen vakantie, wel redelijk rustige week voor de boeg...maar wat ik vooral ervaar is dat ik meer 'rust' kan voelen. In de dingen die ik doe. Voor mij absoluut een gevolg van langere tijd (nou ja...7 mnd) droog staan. Nieuw evenwicht ontstaat. Zoiets. O, en heus niet allemaal rozegeur en manenschijn. Maar nuchter wordt alles wat 'objectiever'...Geen troebele bril meer. jowan, Lars en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen frummers. Hier ook heerlijk geslapen. Na de zonnige lentedag van gisteren nu weer druilerige regen... Maar binnen is het droog en lekker warm en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Vandaag geen dagopvang maar dus wel een kop koffie van @Yvonne elk nadeel heeft zijn voordeel Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Nieuw evenwicht inderdaad. Ik voel me ook evenwichter nu ik niet meer drink. Minder schommelen in emoties. Ik was ook zó ontevreden toen ik dronk, jeetje... ik vond overal wel wat van en dat was niet altijd positief. Nu hoef ik ineens niet meer overal een mening over te hebben, voelt dus een stuk rustiger. Gewoon weer goede zin hebben in het leven, het is zoals het is enzo. Ja ik kan hier wel aan wennen kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goedemorgen iedereen. En verder ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Een goede vrijdag @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Een goede Goede (beste?) vrijdag gewenst iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 kruidenthee67 en Liefje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goeiemorgen allemaal Gisteravond genoten van de Passion. Ik ben 2 jaar geleden naar een life optreden geweest in den Haag van Jesus Christ superstar met de echte "Jesus" oftewel Ted Neely uit de rockopera van meer dan 40 jaar geleden. Dat was echt onwijs mooi...ik heb de hele uitvoering zitten snotteren. Hij komt dit weekend in Amsterdam maar de kaartjes zijn vrij duur dus ga ik deze keer niet. Ik heb in plaats daarvan de dvd besteld voor 9,95. Ik vraag me af hoe het met ZBB gaat...iemand iets van hem gehoord? ZBB als je meeleest...hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Lars: Ik wilde er een "like" bij zetten maar daar vond ik het te erg voor...het was inderdaad geen goede vrijdag voor deze man.. Mooi gevonden Lars! Goed om er zo ook eens tegen aan te kijken 30 maart 2018 bewerkt door kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Alcohol verandert je brein en z'n functies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden