Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Nee, gewoon LEZEN.. GOED lezen eventueel. Ik begrijp wel wat er geschreven wordt maar ik lees het niet goed. Maar ging ik niet stofzuigen?? O ja. Doeidoei.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Hup zuigen @Kohtje Zo middagdut gedaan nu kijken of er thee is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemiddag, @jopie Je zou eens een boek moeten schrijven, je kan alles zo mooi verwoorden. Hier begint het weekend voor mij, besloten morgen niet te gaan werken. Het is even genoeg voor deze week, ben zo moe. Volgende week ga ik weer verder. Ze zijn wel tevreden over me, dus dat is wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Bedankt lieverds! En die verwarring neem ik jullie uiteraard niet kwalijk. Ik ben namelijk ook actief in het benzo forum liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 5 uur geleden zei Jannigje: Goedemorgen, ik ben al een paar dagen niet in orde. Zwak, veel pijn, erg moe, ik schrik ervan. O jee, wel even de dokter ingelicht? Veel beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 3 uur geleden zei Kohtje: Nee, gewoon LEZEN.. GOED lezen eventueel. Ik begrijp wel wat er geschreven wordt maar ik lees het niet goed. Dear Kohtje, Were getting older buddy Ik heb voor de laatste keer br. bonensoep gemaakt. En raadt eens wat, ik heb het gegeten met m'n gipshand. Ging goed dus slabbertje weer in de kast voor de vogende keer, en minder was. Yes. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Jannigje, je kunt daar toch ook wel een dokter laten komen hoop ik? sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 43 minuten geleden zei bolletje: Dear Kohtje, Were getting older buddy Ik heb voor de laatste keer br. bonensoep gemaakt. En raadt eens wat, ik heb het gegeten met m'n gipshand. Ging goed dus slabbertje weer in de kast voor de vogende keer, en minder was. Yes. Nog even volhouden en dan hopelijk er vanaf. Neem aan nog een foto voor controle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik hoop het ook Gyps. Volgende week vrijdag mag het er misschien af. Ze zullen inderdaad nog wel een foto nemen. Ben benieuwd of alles netjes aan elkaar zit. Heb nog wel knap last van m'n duim en bij bepaalde bewegingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 1 minuut geleden zei bolletje: Ik hoop het ook Gyps. Volgende week vrijdag mag het er misschien af. Ze zullen inderdaad nog wel een foto nemen. Ben benieuwd of alles netjes aan elkaar zit. Heb nog wel knap last van m'n duim en bij bepaalde bewegingen. Oh, dat is wel minder dan. Klinkt niet heel erg goed, maar ik heb er geen verstand van. Nog contact gehad met een arts erover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ook na gips heeft het tijd nodig @bolletje Mijn arm is ook nog steeds niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Spierenherstel kan ik me voorstellen, maar de basis moet wel goed zijn. Ooit een kat gehad in het gips en toen zag het er al niet goed uit, maar hun zeiden dat het goed was. Het is nooit goed gekomen. Hij kon wel lopen, maar liep als een neger. Met zo'n nep mank been. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik heb voor kerst mijn elleboog gebroken maar nog steeds kan ik mijn arm niet helemaal strekken en buigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 De elleboog lijkt me ook vrij lastig, maar ik ben geen dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 En @Bor de dag rook en alcoholloos door gekomen tot nu toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Mooi knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Gewoon minder denken en jezelf belonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 @Lars, je vraag heeft een boel Tactus-hersens aan het kraken gezet. Niemand die het met zekerheid wist te zeggen vandaag. Maar het profiel van de moderator bestaat sinds 15 maart 2005 dus dat moet maar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 2 minuten geleden zei moderator: @Lars, je vraag heeft een boel Tactus-hersens aan het kraken gezet. Niemand die het met zekerheid wist te zeggen vandaag. Maar het profiel van de moderator bestaat sinds 15 maart 2005 dus dat moet maar zijn Ik dacht al wat kraakt dat forum vandaag toch. Fijn dat het forum er is. Denk dat jullie trots mogen zijn. We proosten maar met kinder champagne nog op vele jaren en dat velen de weg naar dit forum mogen vinden en er hopelijk veel steun uit halen. moderator en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Zal ik dan dat plaatje maar voor 1x door de vingers zien? Dank je wel voor je mooie woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Hier ook droog naar bed Welterusten .. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Jannigje, ik hoop dat je je heel snel beter voelt. Geldt ook voor jou Bor. Weggeweest vanavond. Hard op mijn arm gevallen net. Doet pijn. Zal wel blauw zijn morgen. Slaap lekker alle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 En voor mij Bor, was de enige manier om te stoppen met roken; niet meer drinken. En zonder roken ging niet drinken weer gemakkelijker. Gek genoeg, was voor mij de beide verslavingen tegelijk aanpakken de enige werkende manier zonder smoesjes en gesjoemel met mezelf. Gewoon: nee, wat ik er ook van dacht of vond. Deur dicht. Opeens lukte dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden