Spring naar bijdragen

Donderdag, 22 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

@jopie Je zou eens een boek moeten schrijven, je kan alles zo mooi verwoorden.

Hier begint het weekend voor mij, besloten morgen niet te gaan werken. Het is even genoeg voor deze week, ben zo moe. Volgende week ga ik weer verder. Ze zijn wel tevreden over me, dus dat is wel lekker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kohtje:

Nee, gewoon LEZEN..  GOED lezen eventueel. Ik begrijp wel wat er geschreven wordt maar ik lees het niet goed.

 

Dear Kohtje,

Were getting older buddy :(

Ik heb voor de laatste keer br. bonensoep gemaakt. En raadt eens wat, ik heb het gegeten met m'n gipshand. Ging goed dus slabbertje weer in de kast voor de vogende keer, en minder was. Yes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei bolletje:

Dear Kohtje,

Were getting older buddy :(

Ik heb voor de laatste keer br. bonensoep gemaakt. En raadt eens wat, ik heb het gegeten met m'n gipshand. Ging goed dus slabbertje weer in de kast voor de vogende keer, en minder was. Yes.

Nog even volhouden en dan  hopelijk er vanaf. Neem aan nog een foto voor controle? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Ik hoop het ook Gyps. Volgende week vrijdag mag het er misschien af. Ze zullen inderdaad nog wel een foto nemen. Ben benieuwd of alles netjes aan elkaar zit. Heb nog wel knap last van m'n duim en bij bepaalde bewegingen.

Oh, dat is wel minder dan. Klinkt niet heel erg goed, maar ik heb er geen verstand van. Nog contact gehad met een arts erover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spierenherstel kan ik me voorstellen, maar de basis moet wel goed zijn. Ooit een kat gehad in het gips en toen zag het er al niet goed uit, maar hun zeiden dat het goed was. Het is nooit goed gekomen. Hij kon wel lopen, maar liep als een neger. Met zo'n nep mank been.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei moderator:

@Lars, je vraag heeft een boel Tactus-hersens aan het kraken gezet. Niemand die het met zekerheid wist te zeggen vandaag. Maar het profiel van de moderator bestaat sinds 15 maart 2005 dus dat moet maar zijn :)

 

Ik dacht al wat kraakt dat forum vandaag toch. Fijn dat het forum er is. Denk dat jullie trots mogen zijn. We proosten maar met kinder champagne nog op vele jaren en dat velen de weg naar dit forum mogen vinden en er hopelijk veel steun uit halen. 

images?q=tbn:ANd9GcQC0n_1UPhxmKC0zvTyLRm

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voor mij Bor, was de enige manier om te stoppen met roken; niet meer drinken. En zonder roken ging niet drinken weer gemakkelijker. Gek genoeg, was voor mij  de beide verslavingen tegelijk aanpakken de enige werkende manier zonder smoesjes en gesjoemel met mezelf. Gewoon: nee,  wat ik er ook van dacht of vond. Deur dicht. Opeens lukte dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...