Kohtje Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Het gaat er ook niet om of het boeit, ik gaf gewoon antwoord op een vraag die gesteld werd. Hoe gaat het trouwens met jouw werk, Gypsy. Je bent erg zwijgzaam als het om jou zelf gaat. Lukt het je bijvoorbeeld om je drankgebruik te minderen of zelfs te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Zojuist zei Gypsy: Waarom boeit dat? Ik vind dat interresant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Zojuist zei Kohtje: Het gaat er ook niet om of het boeit, ik gaf gewoon antwoord op een vraag die gesteld werd. Hoe gaat het trouwens met jouw werk, Gypsy. Je bent erg zwijgzaam als het om jou zelf gaat. Lukt het je bijvoorbeeld om je drankgebruik te minderen of zelfs te stoppen? Met werk gaat het wel goed. Ik ben niet erg spraakzaam over mezelf nee en zal dat ook niet worden. Minderen lukt, zoals bekend is, stoppen is niet mijn doel zoals bekend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 1 minuut geleden zei Lars: Ik vind dat interresant Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Daarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Ok, heel erg nietszeggend ok dan vertel je het niet ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Mooi, Gypsy. Een duidelijk succesverhaal dus. Daar kunnen anderen nog veel van leren. Dank je wel. Gypsy, Lars, jowan en 1 andere reageerden hierop 1 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Waarom moet alles een reden hebben dan? Ik vind het gewoon interresant om te weten hoelang het forum al bestaat wat is daar mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Er zit altijd wel een reden achter dieper liggend of niet. Maar goed, historisch gezien interessant dan houden we het daarop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Zo is dat! Maar werk bevalt goed en minderen gaat ook goed? Goed bezig! Hoeveel uur werk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Ik werk zolang als ik wil/volhou het gaat op zich goed. Ze bemoeien zich niet veel met mij dus dat is prettig. Minderen gaat goed. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Fijne berichten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Ja gaat lekker wel vermoeiend. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 2 uur geleden zei Lars: Vanavond naar de aa toe spannend Goede stap, Lars. En ik weet dat we niet verder moeten willen kijken dan vandaag, maar toch adviseer ik je in dit geval om wat verbindinkjes proberen aan te gaan, zodat het een volgende keer wat gemakkelijker gaat. Want je weet ook wel dat AA niet iets is wat wonderen doet waar je aan één keer genoeg hebt. Nou ja, het doet eigenlijk wél wonderen, bij mij en vele anderen, maar dat zijn van die wondertjes die zich zo heel langzaam voltrekken. Over je handicaps: maak er een sterk punt van. Dat je tussen de woorden tijd nodig hebt om goed na te kunnen denken over de volgende, bijvoorbeeld. Ik weet niet of ik nou wat stoms zeg.... Misschien zie je op die groep ook wel mensen die een papiertje en een pen bij zich hebben (zoals ik ook vaak) om met wat steekwoorden een verhaal samen te stellen, of om een notitie te maken van wat ze van een ander horen wat voor hen van belang kan zijn. Maar je hoeft niemand te zijn, niets te doen. Je hoeft er alleen maar te zijn. Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid. En gewoon een fijne avond! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Dank je jowan ik heb er zin in. Zin om aan de slag te gaan en ook wel zin om andere mensen te ontmoeten. Natuurlijk ook wel spanning maar meteen vanavond open zijn en dan moet het goed komen. Niet heel mijn leven hoeft meteen op tafel maar inderdaad wel de dingen benoemen waar ik tegen aan kan lopen kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Kijk! Dit is al weer zo'n verandering waar je het onlangs over had! Dat moet welhaast toch goed voelen? Groot gelijk: niet alles hoeft ineens, stapje voor stapje. Luister maar een paar avond naar de anderen, dan hoor je hetzelfde. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Ik ga stemmen en dan loop ik naar m'n NA clubje, beweging voor de geest en het lijf. Misschien tot later vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 (bewerkt) Hé Gyps, In het begin had ik die dromen vaak maar gelukkig nu veel minder. In het begin stond ik ook veel dichter bij de alcohol dan nu. Maar dan komt er weer zo'n droom en dan merk ik dat de alc. nog steeds een rol speelt al ben ik er ruim 8 jaar vanaf. Zo, ben net thuis, dus kan ik niet koken. Veel te moe heb zo ontzettend hard dagbesteding gedaan Duhus? Ik heb een shoarmaschotel besteld. Erg vervelend maar het is niet anders. AAAAAAANNNNVVVVAAAALLLLLLHHHHHHUUUUUUUU. 21 maart 2018 bewerkt door bolletje Asterix en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Lars, je klinkt goed. Wat fijn. Ik hoop dat je het goed hebt vanavond. Bolletje....Ik krijg honger van je. Spaghetti hier . Bolognese. ook heeeeeel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 @Lars Goede vraag waar ik je helaas niet meteen een antwoord op kan geven. Ik ga het voor je uitzoeken! Met vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Kijk, dat vind ik nou leuk, de moderator die antwoord geeft En ook ik ben wel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Meld me droog af voor vandaag Fijne avond nog iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Heb een fijne avond gehad. Soms moet je over een drempel heen. Met 2 mensen telefoonnummer uit gewisseld. De 1 komt mij volgende week halen de ander wilde wel een keer wat met mij doen een wandeling maken of iets anders. Vond de opkomst redelijk groot. Volgende week weer. @moderator wat leuk dat je het uit wilt zoeken. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Fijn hoe je dat gedaan hebt, Lars. Je doet waar je goed in bent: communiceren. Ik meld me droog en schoon af voor de dagpact. Ik had een fijne NA bijeenkomst, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden