Spring naar bijdragen

Woensdag 21 maart 2018


Aanbevolen berichten

Het gaat er ook niet om of het boeit, ik gaf gewoon antwoord op een vraag die gesteld werd.

Hoe gaat het trouwens met jouw werk, Gypsy. Je bent erg zwijgzaam als het om jou zelf gaat. Lukt het je bijvoorbeeld om je drankgebruik te minderen
of zelfs te stoppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kohtje:

Het gaat er ook niet om of het boeit, ik gaf gewoon antwoord op een vraag die gesteld werd.

Hoe gaat het trouwens met jouw werk, Gypsy. Je bent erg zwijgzaam als het om jou zelf gaat. Lukt het je bijvoorbeeld om je drankgebruik te minderen
of zelfs te stoppen?

Met werk gaat het wel goed. Ik ben niet erg spraakzaam over mezelf nee en zal dat ook niet worden. Minderen lukt, zoals bekend is, stoppen is niet mijn doel zoals bekend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lars:

Vanavond naar de aa toe spannend 

Goede stap, Lars. En ik weet dat we niet verder moeten willen kijken dan vandaag, maar toch adviseer ik je in dit geval om wat verbindinkjes proberen aan te gaan, zodat het een volgende keer wat gemakkelijker gaat. Want je weet ook wel dat AA niet iets is wat wonderen doet waar je aan één keer genoeg hebt.
Nou ja, het doet eigenlijk wél wonderen, bij mij en vele anderen, maar dat zijn van die wondertjes die zich zo heel langzaam voltrekken.
Over je handicaps:  maak er een sterk punt van. Dat je tussen de woorden tijd nodig hebt om goed na te kunnen denken over de volgende,  bijvoorbeeld. Ik weet niet of ik nou wat stoms zeg....  Misschien zie je op die groep ook wel mensen die een papiertje en een pen bij zich hebben (zoals ik ook  vaak) om met wat steekwoorden een verhaal samen te stellen, of om een notitie te maken van wat ze van een ander horen wat voor hen van belang kan zijn.
Maar je hoeft niemand te zijn, niets te doen. Je hoeft er alleen maar te zijn.
Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid.
En gewoon een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je jowan ik heb er zin in. Zin om aan de slag te gaan en ook wel zin om andere mensen te ontmoeten. Natuurlijk ook wel spanning maar meteen vanavond open zijn en dan moet het goed komen. Niet heel mijn leven hoeft meteen op tafel maar inderdaad wel de dingen benoemen waar ik tegen aan kan lopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hé Gyps,

In het begin had ik die dromen vaak maar gelukkig nu veel minder. In het begin stond ik ook veel dichter bij de alcohol dan nu. Maar dan komt er weer zo'n droom en dan merk ik dat de alc. nog steeds een rol speelt al ben ik er ruim 8 jaar vanaf.:sun:

Zo, ben net thuis, dus kan ik niet koken. Veel te moe:wacko::blink: heb zo ontzettend hard dagbesteding gedaan;)   Duhus? Ik heb een shoarmaschotel besteld.

Erg vervelend maar het is niet anders.:P

AAAAAAANNNNVVVVAAAALLLLLLHHHHHHUUUUUUUU.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een fijne avond gehad. Soms moet je over een drempel heen. Met 2 mensen telefoonnummer uit gewisseld. De 1 komt mij volgende week halen de ander wilde wel een keer wat met mij doen een wandeling maken of iets anders. Vond de opkomst redelijk groot. Volgende week weer. @moderator wat leuk dat je het uit wilt zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...