bolletje Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Tja Jannigje ik zit ook een beetje zo in elkaar. Jane lieverd ik moet woensdag naar het ziekenhuis dan gaan ze een foto nemen, niet goed, mes erin. Kijk als ik m'n arm veel in de mitella draag, en op tijd paracetamol neem is het wel te doen, maar ja, ik vergeet dat. Ik kan nu wel naar de h.a.p. gaan maar dat zit hier in een grote stad 45 min. rijden vandaan en ze kunnen niets als alleen het advies paracetamol nemen. Heb ze nu voor me liggen, eierwekkertje aan zodat ik het niet vergeet. Het is bekend dat pols breken gewoon verrekte pijnlijk is. Krijg morgen extra hulp. Geweldig toch? Daar ben ik stiekumpjes toch heel erg blij mee. Maar een ding, onder de douche doe ik zelf. Iedereen blijft van m'n poepertje af. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 (bewerkt) Toch maar ff voor de zekerheid gebeld. Mevr. zijn uw vingers opgezet? "ja". Zijn ze wit en koud? "nee". Zijn ze rood en voelt het warm aan? Nee niet echt. Nou Mevr. Ik raad u toch aan om gewoon te wachten tot woensdag. Mocht u het echt niet vertrouwen mag u gerust terug bellen hoor. Heel veel sterkte, dag. Nou dat was het dan. H.A.P. hier in het dorp is het weekend gesloten Jane dus moet ik naar de grote stad. 25 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei bolletje: .Maar een ding, onder de douche doe ik zelf. Oké oké oké.. Ik draai wel weer om. Verdorie. Was net halverwege Brabant, ik zag een kans, maar nee..... Sterkte bol. Niet fijn, die pijn. Ik ga de hei van de posbank op nu. Dik ingepakt, trailvestje met extra jasje, extra muts (!), water en wat happerij. Zo mooi als vandaag is t hier zelden. Rustig aan en lekker genieten... we zien wel waar het gebied me brengt.... mijn horloge leidt me met een pijltje zo weer terug... 25 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 jammer Bollewops, bevalt me niks zoals ik je nu lees, maar als de HAP dicht is in het weekend (raar eigenlijk) dan houdt het op. Trouw je paracetamol nemen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Goeie middag Straks dag 4 op rij voor een superwandeling. Gewoon via de tuin het bos in weer. Geen muts nee; Geen gezicht Kwaitnait... bekend toaltje.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 @lady jane Het is helaas steeds normaler dat je verder moet reizen voor de hap. Daarom controle via telefoon. Ze heeft wel de juiste vragen gesteld. Alleen een beetje dik is geen reden voor de hap, hoe zorgelijk het voor sommige mensen ook over kan komen. Zodra er kleurverschil is en de temperatuur wordt echt heel anders, is het een ander verhaal. Ze zou toch terug gestuurd worden met een molletje. Het is niet anders. @bolletje Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent door het telefoontje. Aan het dikke kunnen ze nu toch ook niets doen, het is een reactie van het lichaam. Verder is het heel erg pijnlijk, helaas hoor dat erbij. Een molletje dus, of meerdere en afwachten. Heel vervelend maar het is niet anders. Zoveel mogelijk hoog proberen te houden. Naar beneden is funest. Sterkte! bolletje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 NS kon me niet naar mn volley brengen helaas, ook maar wandelen dus, zonder muts ben al genoeg muts van mezelf smart en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Goeiemiddag jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei jopie: Oké oké oké.. Ik draai wel weer om. Verdorie. Was net halverwege Brabant, ik zag een kans, maar nee..... Sterkte bol. Nou voor jou maak ik graag een uitzondering. Kun je ook een massage geven. 25 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Dank je wel voor je reactie Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Terug van heerlijke posbank. Wel een klein beetje ikeadrukte, zo op zo'n schitterende zondagmiddag maar goed.... ik heb het maar gewoon genegeerd en genoten van de werkelijk prachtige omgeving. Hardlopen ging voor geen meter dus even een lus terug naar de bus, wat kleren erbij aan en schoenen verwisselen.... wandelend verder. Óók helemaal goed. Als t nou morgen weer dit weer is nog maar een keer, maar dan zonder huilende kinderen overal of continu moeten vragen "mag ik er even langs?". We zullen t zien. Mooi stukje Nederland. Mooi stuk Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 2 uur geleden zei jopie: Terug van heerlijke posbank. Mooi stukje Nederland. Mooi stuk Nederland. Maar jammer dat zoveel mensen dat vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Ik meld me af voor het dagpact. Redelijk rustige dag gehad. Morgen maar eens kijken wat de nieuwe week weer brengt. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Naar een 'Internationale AA meeting' geweest. Cleantijden van 33 jaar, er haalt iemand zijn 18 jaar op.......er zijn nieuwkomers die nauwelijks 24 droog zijn. Mooie ervaring! Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Heel mooi Jowan. Doe je voor de rest ook nog iets? Detotaalinsignificantebelangstellende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 @Adri: De man is 88. Ikzelf ga geen 33 jaar halen zoals het er nu uit ziet. In zekere zin is het wel bijzonder, want alcoholisten, in vergelijking tot andere middelengebruikers, bereiken over het algemeen pas laat hun dieptepunt waardoor ze hulp gaan vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 34 minuten geleden zei jowan: Ikzelf ga geen 33 jaar halen zoals het er nu uit ziet. Maar jowan, waarom zou je dat willen of moeten halen als het toch gaat om wat je NU hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Maar Adri, met zóveel cleantijd bij elkaar... hou je dan nog tijd over om verslaafd te zijn geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Deze vraag was een omslachtige manier om te zeggen dat je er op je avatar jonger uitziet dan je waarschijnlijk feitelijk bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden