Momentum Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Yvonne, ik wil even reageren op jouw reactie op een berichtje van mij op de dagdraad van gisteren. Fijn dat jouw schoonzoon je oké vindt en juist daarom jammer dat je toch meent zo persoonlijk te moeten reageren. Natuurlijk was mijn berichtje grappig bedoeld, maar nu ik het teruglees is het inderdaad best flauw. Ja, flauw misschien, maar meer niet, en beslist niet persoonlijk, kwetsend of boosaardig bedoeld. Mij valt op dat mensen hier vaak nogal snel aangebrand reageren, en eerlijk gezegd vind ik jouw reactie daar een voorbeeld van. Maar het maakt verder niet uit wie gelijk heeft, in ieder geval is het niet mijn bedoeling mensen hier te irriteren. Ik zie dat dit nu toch is gebeurd. Ik was wellicht wat onnadenkend, maar ik ga hier niet schrijven met in mijn achterhoofd het idee dat iemand een onschuldig bedoelde opmerking wellicht weer verkeerd kan gaan opvatten. Dus ik zal mij verder afzijdig houden van het forum. Ik denk dat niemand me zal missen, zo vaak was ik hier niet, maar wat mij betreft is het forum verder een gesloten boek. Het forum heeft mijn leven veranderd, en ik wil iedereen bedanken die daarin een aandeel had. Het ga jullie goed allemaal. Ps: zo belangrijk ben ik niet. Maar mocht toch iemand hierop willen reageren, dan richt de reactie niet aan mij. Ik zal het forum niet meer “openklikken”, dus ik zal het toch niet lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen. Verhoging, zweten, snot, malaise. Maar een goed gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen! Dagpact: Momentum jowan Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 1 uur geleden zei hub: Yvonne, ik wil even reageren op jouw reactie op een berichtje van mij op de dagdraad van gisteren. Fijn dat jouw schoonzoon je oké vindt en juist daarom jammer dat je toch meent zo persoonlijk te moeten reageren. Natuurlijk was mijn berichtje grappig bedoeld, maar nu ik het teruglees is het inderdaad best flauw. Ja, flauw misschien, maar meer niet, en beslist niet persoonlijk, kwetsend of boosaardig bedoeld. Mij valt op dat mensen hier vaak nogal snel aangebrand reageren, en eerlijk gezegd vind ik jouw reactie daar een voorbeeld van. Maar het maakt verder niet uit wie gelijk heeft, in ieder geval is het niet mijn bedoeling mensen hier te irriteren. Ik zie dat dit nu toch is gebeurd. Ik was wellicht wat onnadenkend, maar ik ga hier niet schrijven met in mijn achterhoofd het idee dat iemand een onschuldig bedoelde opmerking wellicht weer verkeerd kan gaan opvatten. Dus ik zal mij verder afzijdig houden van het forum. Ik denk dat niemand me zal missen, zo vaak was ik hier niet, maar wat mij betreft is het forum verder een gesloten boek. Het forum heeft mijn leven veranderd, en ik wil iedereen bedanken die daarin een aandeel had. Het ga jullie goed allemaal. Ps: zo belangrijk ben ik niet. Maar mocht toch iemand hierop willen reageren, dan richt de reactie niet aan mij. Ik zal het forum niet meer “openklikken”, dus ik zal het toch niet lezen. Nou ja zeg Dit is ook vluchtgedrag hè. Op andere forums schelden ze elkaar pagina’s lang verrot maar op een verslavingsforum is het direct wegvluchten als het ff niet bevalt. Ik heb dat hier al meerdere malen gezien. Ik vertoon zelf ditzelfde gedrag ook, op mn werk bijvoorbeeld. Ach ik zeg niet dat schelden beter is maar ik vind het een interessante observatie. Gewoon laten waaien had ook gekund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen frummers. Kkkkkkoud.... buiten, maar wel lekker koud. Hoewel de katten het maar niks vinden, kopje even buiten de deur en gelijk rechtsomkeer weer naar binnen.... Binnen lekker warm en hier staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen. Wakker worden met kop koffie van @Yvonne wat wil een mens nog meer. Dagpact: Momentum jowan Tessa1987 Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Tsja Jim, wie kaatst kan de bal verwachten, en als hij dan wat harder aankomt dan je dacht gelijk de wijk te nemen..... Dat is nergens voor nodig, maar goed, we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde Jij de koffie, ik de thee Lars, eerlijk verdeeld dan toch? Steek je inmiddels weer wat beter in je vel? Ik schrok best wel van wat je vertelde over hoe je je voelde... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen Is @Francoise met vakantie of heb ik gewoon over haar gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Ik heb het lastig maar het gaat wel wat beter. Vooral proberen te kijken wat ik nog wel kan en daar mijn kracht uit halen. Het is steeds een stukje inleveren en dat gaat sneller dan we verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Ja, kan me indenken dat dat moeilijk is Lars en dat dat je af en toe naar de strot vliegt. Maar goed dat je op zo'n fijne plek woont met vertrouwde mensen om je heen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goeie morgen mensen, ZBB goed dat je je op het dagpact gezet hebt. Sterkte vandaag, het gaat je lukken. Lars een dikke virtuele knuffel voor jou. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Zeer zeker en het is ook samen kijken wat kan je wel en wat kan je met misschien wat hulp erbij. Maar dat is en blijft toch een lastig punt voor mij. Accepteren en aan geven dat je die verrekte hulp soms nodig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Heel begrijpelijk Lars. Bolletje ook goedemorgen. En Fleur ook natuurlijk, en nee, volgens mij heeft Francoise niet aangegeven op vakantie te gaan. Ik heb overigens geen zoon voor jou in de aanbieding, jammer, had ook best jouw schoonmoeder willen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 (bewerkt) We leren van jongs af aan om zelfstandig te zijn Lars en nu moet je het weer opgeven. Dat is moeilijk, maar zolang je zelf nog mee kan beslissen is het goed. Bij mij op de dagbesteding zit iemand die 100% bij volle verstand is maar helemaal niets meer kan. Dus wordt er voor hem beslist, of hij nu wil of niet. Dat is verrekte moeilijk voor die man. Moghu meisie 18 februari 2018 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 @Francoise, lig je nog in bed? OPSTAAAAAAAN!! Doemme, dat is spijtig vonneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Lika, beterschap trouwens, en vandaag ook nog maar heel rustig aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goedemorgen, het is gelukt... helaas niet kunnen slapen dus nu erg duf. Zo maar even wandelen, het is mooi weer. Niets in huis en ik denk dat ik ook niets ga halen. Hoop wel te slapen.. Beterschap Lika lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Jammer dat je niet hebt kunnen slapen Gypsy. Misschien vandaag even op de bank onder zeil? En gewoon niets halen... niet overwegen om niets te halen, maar besluiten niets te halen... dan maak je het voor jezelf een stuk makkelijker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Ja, ga nog ff proberen op de bank te slapen.... en nee, ik ben niet van plan wat te halen.... ik moet het kunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Dagpact: Momentum jowan Tessa1987 Zbb Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2018 Goeie morgen Gypsy. Zorg dat je vandaag een volle maag blijft houden, dat vermindert de trek. Vandaag maar lekker rustig aan doen niet teveel prikkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden