Spring naar bijdragen

Zondag 18 februari


Momentum

Aanbevolen berichten

Yvonne, ik wil even reageren op jouw reactie op een berichtje van mij op de dagdraad van gisteren. Fijn dat jouw schoonzoon je oké vindt en juist daarom jammer dat je toch meent zo persoonlijk te moeten reageren. Natuurlijk was mijn berichtje grappig bedoeld, maar nu ik het teruglees is het inderdaad best flauw. Ja, flauw misschien, maar meer niet, en beslist niet persoonlijk, kwetsend of boosaardig bedoeld. Mij valt op dat mensen hier vaak nogal snel aangebrand reageren, en eerlijk gezegd vind ik jouw reactie daar een voorbeeld van. Maar het maakt verder niet uit wie gelijk heeft, in ieder geval is het niet mijn bedoeling mensen hier te irriteren. Ik zie dat dit nu toch is gebeurd. Ik was wellicht wat onnadenkend, maar ik ga hier niet schrijven met in mijn achterhoofd het idee dat iemand een onschuldig bedoelde opmerking wellicht weer verkeerd kan gaan opvatten. Dus ik zal mij verder afzijdig houden van het forum. Ik denk dat niemand me zal missen, zo vaak was ik hier niet, maar wat mij betreft is het forum verder een gesloten boek. Het forum heeft mijn leven veranderd, en ik wil iedereen bedanken die daarin een aandeel had. Het ga jullie goed allemaal.

Ps: zo belangrijk ben ik niet. Maar mocht toch iemand hierop willen reageren, dan richt de reactie niet aan mij. Ik zal het forum niet meer “openklikken”, dus ik zal het toch niet lezen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hub:

Yvonne, ik wil even reageren op jouw reactie op een berichtje van mij op de dagdraad van gisteren. Fijn dat jouw schoonzoon je oké vindt en juist daarom jammer dat je toch meent zo persoonlijk te moeten reageren. Natuurlijk was mijn berichtje grappig bedoeld, maar nu ik het teruglees is het inderdaad best flauw. Ja, flauw misschien, maar meer niet, en beslist niet persoonlijk, kwetsend of boosaardig bedoeld. Mij valt op dat mensen hier vaak nogal snel aangebrand reageren, en eerlijk gezegd vind ik jouw reactie daar een voorbeeld van. Maar het maakt verder niet uit wie gelijk heeft, in ieder geval is het niet mijn bedoeling mensen hier te irriteren. Ik zie dat dit nu toch is gebeurd. Ik was wellicht wat onnadenkend, maar ik ga hier niet schrijven met in mijn achterhoofd het idee dat iemand een onschuldig bedoelde opmerking wellicht weer verkeerd kan gaan opvatten. Dus ik zal mij verder afzijdig houden van het forum. Ik denk dat niemand me zal missen, zo vaak was ik hier niet, maar wat mij betreft is het forum verder een gesloten boek. Het forum heeft mijn leven veranderd, en ik wil iedereen bedanken die daarin een aandeel had. Het ga jullie goed allemaal.

Ps: zo belangrijk ben ik niet. Maar mocht toch iemand hierop willen reageren, dan richt de reactie niet aan mij. Ik zal het forum niet meer “openklikken”, dus ik zal het toch niet lezen.

 

Nou ja zeg

Dit is ook vluchtgedrag hè. Op andere forums schelden ze elkaar pagina’s lang verrot maar op een verslavingsforum is het direct wegvluchten als het ff niet bevalt. Ik heb dat hier al meerdere malen gezien.

Ik vertoon zelf ditzelfde gedrag ook, op mn werk bijvoorbeeld.

Ach ik zeg niet dat schelden beter is maar ik vind het een interessante observatie. 

Gewoon laten waaien had ook gekund. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Jim, wie kaatst kan de bal verwachten, en als hij dan wat harder aankomt dan je dacht gelijk de wijk te nemen.....  
Dat is nergens voor nodig, maar goed, we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde ;)

Jij de koffie, ik de thee Lars, eerlijk verdeeld dan toch? 
Steek je inmiddels weer wat beter in je vel? Ik schrok best wel van wat je vertelde over hoe je je voelde... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel begrijpelijk Lars. 
Bolletje ook goedemorgen. 
En Fleur ook natuurlijk, en nee, volgens mij heeft Francoise niet aangegeven op
vakantie te gaan. 
Ik heb overigens geen zoon voor jou in de aanbieding, jammer, had ook best jouw 
schoonmoeder willen zijn:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We leren van jongs af aan om zelfstandig te zijn Lars en nu moet je het weer opgeven. Dat is moeilijk, maar zolang je zelf nog mee kan beslissen is het goed.

Bij mij op de dagbesteding zit iemand die 100% bij volle verstand is maar helemaal niets meer kan. Dus wordt er voor hem beslist, of hij nu wil of niet. Dat is verrekte moeilijk voor die man.

Moghu meisie

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...