Momentum Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Wat een rust hier nog. Buiten wordt het al licht, het heeft gesneeuwd, maar heel weinig, het mag eigenlijk geen naam hebben... Binnen is het al weer lekker warm en staan koffie en thee klaar. Ik zat net even te kijken naar gedenkwaardige gebeurtenissen op 10 februari in het verleden... Precies 9 jaar geleden hield Postbank op te bestaan en ging het op in ING. Precies 59 jaar geleden kwam het boek 'Eenzaam maar niet alleen' uit ... een titel die mij van kinds af aan geboeid heeft... En in het kader van 'vroeger was alles beter' en 'waar moet het naar toe met deze wereld' : Precies 760 jaar geleden verwoestten Mongolen Bagdad en nemen de stad in waarbij 800.000 burgers worden gedood..... Laten we er maar een mooie 10 februari 2018 van gaan maken... 10 februari 2018 bewerkt door Yvonne Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen weer eens ! Van onder de airco in weekendverblijf in Togo .. 2e werkweek hier zit er op, nog 1 week te gaan. Dat is ook al een gedenkwaardige gebeurtenis op 10-febr ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen allen.... Mist hier, benieuwd hoe dat straks op hei en in bos is. Hoop dat t niet al te glad wordt..... 10 februari 2018: er is er maar één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 44 minuten geleden zei Yvonne: Precies 9 jaar geleden hield Postbank op te bestaan en ging het op in ING. En niet met mijn hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 (bewerkt) Dagpact: Momentum jowan Francoise Kohtje Goedemorgen allemaal. 10 februari 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Een hele goede morgen allemaal, Was al vroeg wakker, maar vond 5.55 toch nog een beetje te vroeg om op te staan 6.30 eruit, en al lekker veel gedaan Heerlijk, kom ik straks in een opgeruimd en schoon huis terug, want heb straks 2 werk adresjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Hier ook mistig , grauw en koud Pfff, wanneer wordt het ooit zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goeie morgen iedereen, Over airco gesproken Vol. Zijn hier ook mensen die een airco in de slaapkamer hebben? Ik meen dat Lars dat wel eens geschreven heeft. En hoe was die ervaring? Het slechte slapen bij mij heeft hoofdzakelijk te maken met de temp. in de slaapkamer. Wil dus een airco kopen maar wat en waar. Misschien dat iemand mij daar mee kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen bolletje en rapilos. Gelukkig geen autoruiten meer krabben rapilos. Alleen tijdens vakanties ervaring mee bolletje. Hoe komt het dat het daar zo warm is in je slaapkamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Ik kan je niet helpen Bol Mijn slaapkamer is altijd ijskoud, zeker in de winter Ligt op het noord-oosten, ook nooit geen zon Is jou slaapkamer in de winter ook zo warm dan ?? Nee, geen ruiten krabben gelukkig Antoinette Ga, trouwens op de fiets straks Is nog geen kilometer naar werk, dus ben er zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Hier schijnt de zon, maar het is wel koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Mijn slaapkamer is niet zo warm Raps. maar ik. En hij is klein dus zo verwarmd. Ja en als je dan gedoucht hebt ook nog eens erg vochtig. Kijk je uit op de fiets? En je handschoenen niet vergeten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Moghu Antoinette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Thanks Bol En ja, mijn slaapkamer is ook klein, en vochtig na het douchen Voor ik ga slapen zet ik altijd de verwarming een uurtje aan Maar dan krijg ik het in de winter nog niet warmer dan 16 graden Dus , doe vaak lekker een kruik in mijn bed. Maar goed, ben nu echt weg Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen allemaal, Geniet nog van mijn staartje griep, veel hoesten en weinig lucht. Maar zit progressie in, nog even en ik heb weer praatjes Dagpact: Momentum jowan Francoise Kohtje Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Mogguh, Wij hebben een airco, Bolleke. We hadden vroeger een mobiele voor in de woonkamer, maar die maken vaak een bak herrie. Nu heb ik een zogenaamde split airco op de slaapkamer, dus met zo'n bak aan de buitenmuur. Ideaal, mooi stil, maar er hangt wel een prijskaartje aan, reken op €1500. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 2 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Ik zat net even te kijken naar gedenkwaardige gebeurtenissen op 10 februari in het verleden... Precies 100 jaar geleden werd mijn heit geboren. Precies 4 jaar geleden stierf de echtgenoot van mijn vriendin. Hij stierf op 53 jarige leeftijd op mijn vader zijn 96e verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Dagpact: Momentum jowan Francoise Kohtje Amethist Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Dank je Asterix voor je reactie. Mijn slaapkamer ligt aan de weg dus zal zo'n bak niet mogen denk ik. Hoe is het verder met je? En met moeders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2018 Bolletje, met airco wel weer oppassen voor je luchtwegen.. droge lucht is ook niet altijd prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden