Spring naar bijdragen

24 januari 2018


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Ach Bor, mocht je in de buurt wonen dan fiets ik wel even naar hem toe hoor
Het is tenslotte mijn werk :D

Maar Bor, ik denk dat jij toch wat directer moet zijn tegen hem;
Nee pa, ik douche je niet, dat komt de thuiszorg doen, het wordt echt allemaal teveel voor me !

En dat stug volhouden he, het dan ook echt niet doen, ook niet morgen of overmorgen
De thuiszorg inlichten, dat jij het echt niet meer doet, zodat de zorg dat ook tegen je vader kan zeggen
Want het zal best een lieve man zijn, maar ook een dwingelandje zo te horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kloten griep. Vorige week al paar dagen ziek met koorts. Nu opeens gisteren weer hoge koorts en vooral een hoofd vol snot en keelpijn. Maar ik mag naar de fysio en arm weer beginnen te bewegen. Probeer het zelf al een beetje maar is nog pijnlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Momentum:

Het gevaar is geweken,dagpact geslaagd. Fijne avond iedereen. 

Was er gevaar @Momentum? Overheen gelezen ben ik bang . Goed dat je droog bent gebleven dan in ieder geval. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Lars. En beterschap.
M'n vrouw is vandaag ook ziek thuis gebleven... die blijft eigenlijk nooit thuis van haar werk als ze niet lekker is maar ze heeft het flink te pakken
dit keer.
Zelf was ik na vorige week weer goed opgeknapt maar voel me ook weer gloeierig en rommelig in de ingewanden. Raar griepje of wat het ook is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baal enorm. Steeds dan maar weer dat hoesten of benauwd zijn en pufje helpt weinig. Heb nooit gerookt dus daar ligt het niet aan. En koorts en lamlendig kan amper kwartier op zijn en dan moet ik weer liggen. ben bijna in staat om morgen fles cognac te kopen en daar 2 van te nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoop ik, lieve Lars, dat je je morgen nóg lamlendiger voelt en helemaal je bed niet uit wilt komen. Tot die rare drang weer weg is.
Cognac is geen medicijn. Geen apotheek of drogist zal het in z'n assortiment hebben. En op recept is het ook niet verkrijgbaar.
(Denk ik toch ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Bor, zwaar ja. Hou je taai meid!!

Lars beterschap. 

Zware dag vandaag. Weer allemaal van die gesprekken op het werk in het kader van de ziektewet etc. Wel goed geregeld in Nederland, maar ik kan niet meer wat ik kon. Dat is pijnlijk en blijft soms pijnlijk. Anderzijds doe ik ook niet meer wat ik deed. Dat is fijn. En ach......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Bor dat valt niet mee! Sterkte hoor! :heart:

En ook een :heart: onder de riem voor jou Lars. Gedoe , die griep. Ik hoop dat je arm gauw weer goed mobiel is.

En Lika, helaas heel herkenbaar wat je schrijft. Het is rouwen he? Ook al wil je niet meer wat je deed, niet meer kunnen kan heel pijnlijk zijn. Dus ook jij een :heart: van mij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vanavond uit eten met een paar ex collega’s. Zij aan de wijn, ik aan de spa. Toen we af gingen rekenen kwam de serveersters met een blaadje met drie glaasjes likeur, we waren met zijn vieren. Ik keek even op en toen zei ze: u drinkt toch niet mevrouw? Dat klopt zei ik, ik drink niet. 

Leuk toch? Vond ik zo attent!

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...