Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 januari 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Fijn @spirit, dat je in een flow zit . Ik zit daar nu ook al een tijdje en daar is het goed toeven . Ik ben toen wel het traject ingegaan voor mijn autisme diagnose en nog geen moment spijt van . Maar iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt . 

Net gebeld met tattooshop en ik kan morgen terecht.  Wil ik al 10 jaar en komt er nooit van dus nu ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Cross training, kickboksen en nu; tattoo. 

You rock girl!:D

Whaha ja ! Ik wil niet aan het eind van mijn leven spijt hebben van dingen die ik NIET heb gedaan . Dus ik ga er nu gewoon voor . Altijd alles uitgesteld . 

I 'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not . 

Dat laatste lang genoeg gedaan . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit ik hoop dat het zo voor je blijft echt van harte. Maar heb mijn vraagtekens. Je zit nu weer in een ik kan alles ik weet alles en het gaat geweldig met mij. Dit is wat er steeds gebeurt je zegt weer alles af qua hulp. Nogmaals ik gun het je van harte maar ik zie het een beetje met lede ogen aan. Maar goed jou keuze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei kruidenthee67:

Als je jezelf maar vertrouwt...succes met je eigen plan Spirit.

Niet helemáál waar denk ik: als je jezelf blijft bewegen in een omgeving die jou niet vertrouwt en je verwacht en wenst wél anders dan kan dat haast niet helpend zijn voor jezelf. 

Maar goed...dat is ook maar een algemeenheid ...

Veel geslapen vandaag, verslag van gisteren gemaakt (helpt geweldig bij loslaten) en nu naar de verjaardag. Morgen weer gewoon doen. Werken en zo. Ook fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik zo dom zijn @spirit je bent hier tenslotte nog maar 12 jaar en natuurlijk gaat het dit keer goed. Natuurlijk ken je jezelf het beste ook na 12 jaar hier. Nogmaals ik gun het je van harte en ik hoop echt dat ik hartstikke ongelijk krijg. Maar nu in 1 keer erop vertrouwen na alle keren dat het al zo goed met je ging. De vele keren dat het dit keer toch echt anders was. Halleluja voor halleluja na.  Ik denk niet dat ik negatief ben en voor de zoveelste keer ik gun het je echt. Denk meer realistisch na je eigen verhalen je eigen terugvallen. Iedere keer bij terugval roepen ik heb hulp nodig en ja dit keer echt. Ik waardeer 1 ding enorm aan jou en dat is je eerlijkheid. Ik weet daarom ook dat je je nu echt goed voelt. Ik weet dat je altijd eerlijk bent als je wel gedronken hebt. Lieve spirit laat mij ongelijk hebben. Maar pas ook een beetje op jezelf. ik bedoel daarmee dat ook jij weet dat het niet altijd halleluja blijft. Voor nu goed bezig en daarom voor jou een :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Daarom vermijd ik "deze omgeving" het forum even Jopie.

Ik heb overigens zeer veel vertrouwen in mezelf en ik ken mezelf als geen ander.

Sorry, ik ben wat feller geworden, maar dat is alleen maar goed. Niets word meer onderdrukt met pillen.

Ik ben erg direct geworden. Mijn eigen ik weer terug gevonden!

Tis wel een omgeving die het beste met je voor heeft hè, en lief en zachtzinnig is niet altijd de beste methode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Ik heb overigens zeer veel vertrouwen in mezelf en ik ken mezelf als geen ander.

Je spiegelbeeld geeft een nóg betrouwbaarder indruk. Kijk voor de aardigheid eens serieus in de spiegel die je op dit forum
wordt voorgehouden. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...