Lars Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goedemorgen. Vanmorgen rustig aan doen moet straks weer naar het ziekenhuis. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goeiemorgen Lars. Ziekenhuis: moet je geen gewoonte van maken. Daar liggen niet de beste mensen..... Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Moet voor controle heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 sterkte & beterschap Lars hier weer vrolijk op dagpact en eigenlijk vind ik dit form dat je zo 24/7 kan bekijken en op reageren vele malen fijner dan een AA meeting eens per weer op een vaste tijd. Dagpact: Lars jowan MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goedemorgen frummers. Lars, ik hoop dat je goed nieuws krijgt in het ziekenhuis, dat het herstel nu echt snel zal gaan. Maar eerst een bakje: Marq, misschien is de combinatie van beide wel heel fijn: 24/7 een forum waar je bij kunt praten en info kunt opduikelen en eens per week de mogelijkheid face to face met mensen te overleggen, te luisteren enz... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goeie morgen beste mensen, Sterkte maar weer Lars. Hoop dat je een beetje beter bericht krijgt, dat geeft weer wat hoop. Dadelijk weer zoeeeeef weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 @Yvonne hmmm.... het heeft zo'n vergader/werkoverleg gehalte in zo'n kringetje zitten en om beurte je verhaal afsteken en ben best een einzelgänger dus groepen op dat gebied en had dat ooit ook op dagbehandeling bij GGZ en nooit mijn ding geweest op deze manier te werk te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 @MarQ: mijn advies zou zijn om dan toch eens rond te kijken naar andere AA / NA groepen. Mijn ervaringen zijn best dynamische groepen waar een hoop gebeurt. Zelf vind ik het geen probleem om te reizen, binnen 100 km heb ik keuze uit talrijke groepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen, Succes in het ziekenhuis Lars Dagpact: Lars jowan MarQ Amethist Maak er een mooie dag van iedereen. Hier hoost het, dus hopelijk bij jullie beter weer! 10 januari 2018 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Dagpact: Lars jowan MarQ Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Mooi Bor voor je heit! Die gaat zich echt beter voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Goedendag allen. Eerste "rondje meer" achter de rug en lekker warm en tevreden met brinta en sinaasappel in de buik in mijn deur. Sta weer aan de rand van het water, helemaal alleen. Niet eenzaam. Het gaat allemaal niet vanzelf maar als ik wat doe dan werkt t ook. Nog. En dat is rijkdom. En niet vanzelfsprekend. Morgen wellicht wat de onlanden in, afhankelijk van wat t lijf zegt. Een voorzichtige duik in het koude water trekt me ook, maar staat me uiteraard ook gigantisch tegen. En fietsen. Kortom: mogelijkheden genoeg. Maar eerst een boek. De rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Fijn Bor, dat het toch gebeurd is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Bor mijn vader had boezemfibrilleren en een lekkende hartklep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 6 uur geleden zei Bor: Dagpact: Lars jowan MarQ Amethist Kohtje Bor Francoise Oeps stond er nog niet op haha. Mijn nicht (dochter van mijn overleden broer) was net hier en wilde van mij weten hoe me dat gelukt is , stoppen met drinken. Ze wilde ook graag stoppen . Zo blij dat ze het zelf inziet en dat ik haar kan helpen natuurlijk. Wel gezegd dat ik op een forum zat, maar dat dat misschien niet zo' n goed idee is dat zij hier ook is . Aan de andere kant denk ik , tja waarom eigenijk niet. Wat denken Jullie? Ook aangegeven dat ik met haar mee zou gaan naar een soort van AA groep hier in de buurt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 T is maar waar je jezelf comfortabel bij voelt @Francoise. Moest mijn nichtje hier komen schrijven zou ik me toch geremd voelen in dat wat ik neerschrijf. Soms is t net fijn persoonlijke en gevoelige onderwerpen op t forum te zwieren, bij toch nog steeds vreemden. Maar dat is persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 14 minuten geleden zei fleurtje: T is maar waar je jezelf comfortabel bij voelt @Francoise. Moest mijn nichtje hier komen schrijven zou ik me toch geremd voelen in dat wat ik neerschrijf. Soms is t net fijn persoonlijke en gevoelige onderwerpen op t forum te zwieren, bij toch nog steeds vreemden. Maar dat is persoonlijk. Ja dat denk ik dus ook @fleurtje. Maar ze is zelf ook niet van gisteren dus zou hier toch kunnen meelezen nu ze weet van een forum en sowieso, wij hebben het ook allemaal gevonden. Dan vind ik het wel fijner dat ze zich gewoon voorstelt en ook met de billen bloot gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 en je gunt haar natuurlijk ook gewoon al het helpends wat je hier zelf ook vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 6 minuten geleden zei lady jane: en je gunt haar natuurlijk ook gewoon al het helpends wat je hier zelf ook vindt Ja dat dus lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Het lijkt me ook een beetje afhankelijk van wat voor een band je hebt met je nicht @Francoise. Maar het klinkt of je daar ook wel over nagedacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Controle goed verlopen @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 48 minuten geleden zei Amethist: Het lijkt me ook een beetje afhankelijk van wat voor een band je hebt met je nicht @Francoise. Maar het klinkt of je daar ook wel over nagedacht hebt. Ik heb haar net de link doorgestuurd. Ik hoop dat ze net zoveel aan het forum heeft als ik . Ze zal nu ook wel snel doorhebben wie ik ben als ze even meeleest . We gaan er voor en zitten hier voor hetzelfde dat schept sowieso een band . Band met haar is prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden