Spring naar bijdragen

Woensdag 10 januari


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Lars, ik hoop dat je goed nieuws krijgt in het ziekenhuis, dat het herstel nu echt snel zal gaan. 
Maar eerst een bakje: 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Marq, misschien is de combinatie van beide wel heel fijn: 24/7 een forum waar je bij kunt praten en info kunt opduikelen
en eens per week de mogelijkheid face to face met mensen te overleggen, te luisteren enz... ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne  hmmm.... het heeft zo'n vergader/werkoverleg gehalte in zo'n kringetje zitten en om beurte je verhaal afsteken en ben best een einzelgänger dus groepen op dat gebied en had dat ooit ook op dagbehandeling bij GGZ en nooit mijn ding geweest op deze manier te werk te gaan 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allen. Eerste "rondje meer" achter de rug en lekker warm en tevreden met brinta en sinaasappel in de buik in mijn deur. Sta weer aan de rand van het water, helemaal alleen. Niet eenzaam. 

Het gaat allemaal niet vanzelf maar als ik wat doe dan werkt t ook. Nog. En dat is rijkdom. En niet vanzelfsprekend. 

Morgen wellicht wat de onlanden in, afhankelijk van wat t lijf zegt. Een voorzichtige duik in het koude water trekt me ook, maar staat me uiteraard ook gigantisch tegen. En fietsen. 

Kortom: mogelijkheden genoeg. 

Maar eerst een boek. De rust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bor:

Dagpact:

Lars

jowan

MarQ

Amethist

Kohtje

Bor

Francoise

Oeps stond er nog niet op haha. Mijn nicht (dochter van mijn overleden broer) was net hier en wilde van mij weten hoe me dat gelukt is , stoppen met drinken.  Ze wilde ook graag stoppen . Zo blij dat ze het zelf inziet en dat ik haar kan helpen natuurlijk.  Wel gezegd dat ik op een forum zat, maar dat dat misschien niet zo' n goed idee is dat zij hier ook is . Aan de andere kant denk ik , tja waarom eigenijk niet.  Wat denken Jullie?  Ook aangegeven dat ik met haar mee zou gaan naar een soort van AA groep hier in de buurt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei fleurtje:

T is maar waar je jezelf comfortabel bij voelt @Francoise. Moest mijn nichtje hier komen schrijven zou ik me toch geremd voelen in dat wat ik neerschrijf. Soms is t net fijn persoonlijke en gevoelige onderwerpen op t forum te zwieren, bij toch nog steeds vreemden. 

Maar dat is persoonlijk.

Ja dat denk ik dus ook @fleurtje. Maar ze is zelf ook niet van gisteren dus zou hier toch kunnen meelezen nu ze weet van een forum en sowieso, wij hebben het ook allemaal gevonden.  Dan vind ik het wel fijner dat ze zich gewoon voorstelt en ook met de billen bloot gaat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Amethist:

Het lijkt me ook een beetje afhankelijk van wat voor een band je hebt met je nicht @Francoise. Maar het klinkt of je daar ook wel over nagedacht hebt. 

Ik heb haar net de link doorgestuurd.  Ik hoop dat ze net zoveel aan het forum heeft als ik . Ze zal nu ook wel snel doorhebben wie ik ben als ze even meeleest . We gaan er voor en zitten hier voor hetzelfde dat schept sowieso een band . Band met haar is prima 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...