Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Dagpact: MarQ Reacher Rosa Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 @lady jane @Yvonne Hallo , de strekking van die uitdrukking is wil je grote stappen maken of iets bereiken wat bijna onmogelijk is of lijkt dan moet het stapje voor stapje en de Engelse variant vond ik erg mooi ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Zo. Klaar. De mindfulness training zit er op nu. Ik zou het bijna willen vieren. Het is niet mijn ding hoor. Dus blij dat het erop zit. En nu eens bedenken wat ik ga doen. Hele middag voor me! Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 1 uur geleden zei MarQ: @lady jane @Yvonne Hallo , de strekking van die uitdrukking is wil je grote stappen maken of iets bereiken wat bijna onmogelijk is of lijkt dan moet het stapje voor stapje en de Engelse variant vond ik erg mooi ! Hoi Marq... de strekking was ons echt helemaal duidelijk hoor, alleen.... een olifant schieten en eten... .. ook al is het figuurlijk gesproken... wíj vonden de Engelse variant dus iets minder 'mooi' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Nu vind ik dat er wel genoeg op MarQ is ingehakt. Ik heb ook wel eens mijn bedenkingen bij sommige van de de Treffende Uitspraken die er bij Tips en Adviezen worden gezet, maar daar zet ik dan ook geen commentaar onder. Gewoon doorscrollen als het jouw ding niet zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Bob... het is absoluut níet de bedoeling geweest om op Marq in te hakken... Maar wat mij betreft... ook klaar dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 13 minuten geleden zei Yvonne: .... een olifant schieten en eten... .. dat schieten moet ik even teruglezen of dat er wel stond..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 idd , verder met de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Eet jij muggen, Bor? Foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 ja en de laatste uit zn mouw geschut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Even de tanden op elkaar en muggen eten hoeft niet Bor, zelfs niet als je heeeel hard fietst.. ziften noemen ze dat. Aan de andere kant, mits goed bereid, misschien wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goedemorgen allen. Ik zie tot mijn verbazing dat het half 3 Is, echt geen ochtend meer en ook niet een beetje. Geen flicflacs hier dus. Niet echt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ondanks al mijn stoere praatjes nu toch wel heel erg geniet van mijn infraroodpaneel en een gewoon elektrisch kacheltje wat ik aan kan zetten hoor. Dat Is dat tientje per nacht tóch wel even waard. Buitengewoon waardevolle maar ook vermoeiende dagen achter de rug. Dankbaar. Dat t mocht. Dat t kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goeiemiddag Draad weer opgepakt. Bor hoe citeer je via de mobiel? Doe mee aan Dagpact iig Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Grijns. Spirit ik beschouw mezelf toch als redelijk sterke sportieve oma maar na 2 dagen ben ik óp hoor!! Grijns. En over de olifant nog even dit: als je alleen maar hapje voor hapje eet, zie je dus niet meer dat je een olifant eet. Wat je nou net niet wilde. Voor mij Is deze uitspraak dus juist het perfecte voorbeeld van jezelf verliezen in een missie omdat je niet even een stap achteruit doet om te kitkatten: "waar sjin we nou helemaal mee besjig????" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 8 minuten geleden zei jopie: En over de olifant nog even dit: als je alleen maar hapje voor hapje eet, zie je dus niet meer dat je een olifant eet. Wat je nou net niet wilde. Daarom kun je hem het beste ook maar in één hap doorslikken. Wel even goed kauwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Spirit, komt ie z'n kind pas ophalen als ie een nieuwe auto heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Zou Lars ziek zijn of zo? Ik vind het niks voor hem om hier zo'n tijd niet te verschijnen. Onderweg naar Oostenrijk, toch? Als 'leader of the pack'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Als je niet tegen voormannen en bazen kunt zou je zelf baas moeten worden. Maar ja, je hebt altijd weer baas boven baas dus lijkt me dat voor een 'gewone' Rotterdamse jongen nog een hele kluif. Jij in elk geval sterkte er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Als je zelf baas bent is de bank je baas en dat is nog veel vervelender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 En als je dan bank bent wordt er weer op je gehangen... ook niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Mmm klinkt alsof ze niet al te happy zijn met hun nieuwe kindje, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Nondeju zeg! Ik heb mezelf nu al voor de tweede keer een blauw oog gegeven. Had ik nooit voor in mijn zuipperiode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 1 minuut geleden zei fleurtje: Nondeju zeg! Ik heb mezelf nu al voor de tweede keer een blauw oog gegeven. Had ik nooit voor in mijn zuipperiode. Hoe doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden