smart Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Alleen-voor-Vandaagpact Lars Bobje Kohtje Bor Francoise smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 2 uur geleden zei Spud: Ik zit er gewoon een beetje op te broeien dat ik er nu al vanuit ga dat het weer mis gaat, ik vertrouw mezelf niet. Daarmee laat ik een hele grote achterdeur open zodat het weer mis kan gaan. Ik kan beter nu bezig zijn met kijken hoe het per dag gaat en per dag inspelen op situaties die zich kunnen gaan aandienen, in plaats van dat ik nu al bezig ben met plannen te bedenken voor over 3 maanden of een jaar of whatever, zo ver is het nog helemaal niet, ik ben nu gestopt en zou graag gestopt willen blijven. Dus moet ik nu bezig zijn met dat doel en de rest effe achterwegen laten. Ik schreef het al eerder aan Bumperjim toen die zijn twijfels uitte voorafgaand aan een zakenreis naar een ver land: Je mindset bepaalt uiteindelijk of het gemakkelijk wordt of een strijd. Niet helpend, zijn gedachten als: "Ik ga het moeilijk krijgen, straks is er allerlei verleiding, ik weet niet of ik dat wel ga kunnen". De juiste mindset zegt: ik wil dit kunnen, dus ik bereid me er op voor en zorg dat ik gereedschap klaar heb liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Bob, gisteren was ik wat geïrriteerd door je. Maar je bent best een aardige vent. Zo heb ik je destijds ook ervaren op die ene forummeeting. Excuus voor m'n reaktie gisteren. Ik zal proberen het nooooiiit meer te doen, zo geïrriteerd raken. Wilde ik even gezegd/geschreven hebben. (dit zeg ik niet omdat ik ook nog een sinterklaasgedicht voor je moet maken, want dát is niet zo.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Zijn jullie ook weer vriendjes?? Ja he? Goedemiddag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Hahahaa.... volgens mij is Kohtje bang dat Bob voor hem een gedicht moet maken Jannigje ........ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Dank je wel, Kohtje. Ik knalde die tekst er op een verkeerde manier in. Heel begrijpelijk die irritatie die je voelde. Maar ook fijn wat je nu schrijft. Respect! En dat staat inderdaad ook voor mij los van Sinterklaasgedichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 18 minuten geleden zei Yvonne: Hahahaa.... volgens mij is Kohtje bang dat Bob voor hem een gedicht moet maken Jannigje ........ Oeps, nu je het zegt.... nu word ik wel bibberig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Spirit vandaag nog op pad geweest of gebeld voor een afspraak voor je financiële situatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Oeps, nu je het zegt.... nu word ik wel bibberig.... Vreest niets.. Yvonne, Lars, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Ha,ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Hij is mooi Asterix Spirit, ik begrijp helemaal niets van jou. Het ene moment ben je diep en diep in de put, de financiën lopen giga uit de klauw , je kunt de huur niet meer betalen, het lukt je niet de bende op te ruimen, daar heb je hulp bij nodig en nog geen dag later is het allemaal weer zonnig, valt het allemaal wel mee en red je het wel... rapilos en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Asterix,hoe gaat het bij jou thuis en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Je blijft me ook een beetje verbazen spirit ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 (bewerkt) 14 minuten geleden zei spirit: Goed hé? Voel me zo opgelucht! Hm. Nou. Ik voel me vooral genaaid. 4 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 1 minuut geleden zei jopie: Hm. Nou. Ik voel me eerder genaaid. Wolfroepen. Uhm? Wat bedoel je Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 7 minuten geleden zei Sowhat: Asterix,hoe gaat het bij jou thuis en met jou? Mevrouw Asterix schiet nog niet erg op, is met name 's morgens nog erg angstig en daar onder moe. Ze moet nog steeds van de med af, maar dit is nu even on hold, anders heeft ze het gevoel gek te worden. Top medicijnen, echt een aanrader, not. En ik, ach, door blijven ademen hè. Wel droog, dat dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Ik ga nog even aan het werk lieve mensen Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Sorry spirit volgende keer ga ik er ook niet meer op reageren. Natuurlijk fijn dat het opeens mee valt en je vast binnenkort niet op straat staat nu. Ben jij wel eens getest op manisch depressief? Of ga je er nog steeds voor wat ik heb? Had er wat over geschreven op mijn eigen draad misschien zinvol om dat even te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Moeilijk Asterix. Moeilijk voor mevrouw Asterix, maar ook een enorme klus voor jou. Petje af man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Yvonne dat verhaal ken je toch wel,van het jongetje dat steeds Wolf roept,waarop een ieder in paniek raakt. Bij zijn laatste roep Wolf reageert niemand meer en dan blijkt er echt een wolf te zijn die het menneke opvreet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Ik ben er nooit over begonnen, maar de term manisch depressief is de afgelopen jaren met regelmaat bij me opgekomen, bij heel veel verschillende gelegenheden. Kees, mijn partner is manisch depressief, dus ik weet een beetje waar ik over praat. Er zijn geen twee MD'ers hetzelfde, maar er zijn zeker overeenkomsten. Spirit, het gaat niet alleen om de afgelopen week, dit is al jaren zo, eigenlijk al vanaf het moment dat ik hier op het forum kwam. En je er op laten testen???? Ben je dan ook bereid om de gevolgen onder ogen te zien? Bereid om je te laten helpen/begeleiden? Want je hebt in de afgelopen jaren ook al meerdere malen psychische hulp ingeroepen, maar op het moment dat er dingen aan de orde komen die jou niet bevallen haak je acuut af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Wolfroepen.... jaaaaaa. het duurde even maar het kwartje viel uiteindelijk... Zal de leeftijd wel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 (bewerkt) Goed gedaan Spirit. Applaus. Ik vind dat we best ook wat aandacht mogen hebben voor wat Spirit vandaag WEL gedaan heeft. 4 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 En nou heb ik nóg mijn gedicht niet af..... .... gelukkig heb ik nog tot morgen de tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Ik denk niet dat iemand perse denkt dat je een leugenaar bent spirit. Wat mij persoonlijk opvalt bij jou is dat je één moment heel euforisch kan zijn en een dag later heel zwartkijkerig. Zo komt t toch over. En dat gevoel is best oprecht geloof ik maar niet echt in balans denk ik soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden