Spring naar bijdragen

Zondag, 26 november 2017


Lika

Aanbevolen berichten

Even een kort teken van leven. Vrijwel ontkleed liggend in het zand naast mijn tentje. Winderig maar warm en droog. En vrijwel alleen, niets te zien behalve wat bergen in de verte die als solitaire abcesssen uit de aarde lijken te zijn gekomen.

Heel onwerkelijk jullie over snert te horen spreken. Grappig weer hoe waar je inzit toch, zelfs al ben je het je bewust, je beleving bepaalt.

De kop Is eraf en het ís nu gewoon doen. Vanochtend de Was gedaan in de oceaan en de voorraad drinkwater aangevuld. Buiten met stenen een vuurplaats gemaakt (koken bij windkracht 5 Is anders echt onmogelijk) en met grote keien met tent wat gestabiliseerd. Mijn wakawaka hangt in de zon. Wat heb je nodig? Water, stroom, een kaart en.....koffie. 

Maar..... ook hier een ritme, net als thuis. Een dut dus nu. In t zand, in de zon. Mooie tocht voor daarna in t vooruitzicht. 

Wat een vreemd, mooi, lelijk, kaal, divers landschap hier. 

@kunsie :heart: denk maar niet dat ik jouw tocht vergeten Was inderdaad! Lief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag, wat een lekkers allemaal :)
Hier aan de praat gehouden door de wordfeud dus hoogste tijd om actief te worden.
Ramen lappen (die zon he...), misschien koekjes bakken (heel verantwoord) en nog
een paar uren werken.

Jeetje Jopie! Voorzichtig doen hoor!

fijne zondag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Ja zover ik weet wel maar ze had heel goed een man kunnen zijn ik ben homo 

Ja sorry hoor , ik weet het bij sommigen niet vandaar.  Ben jij Homo Lars of is dat een grapje . Wij autisten snappen vaak niet wanneer iets een grap is en wanneer niet . Nu word het wel erg ingewikkeld zo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lars:

Ik maak geen grapje. Ben alleen nog niet zolang uit de kast

Ow oké, 1 van of de reden van je alcoholprobleem?! Mijn homoseksuele broer uit een streng katholiek gezin is gestorven op 48 jarige leeftijd aan de gevolgen van alcohol 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...