Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je hoor Lars:). Heerlijk om zo'n uitstap in het vooruitzicht te hebben met allebei je meiden. Is het nog gelukt met de kerstboomlampjes?

Vervelend die hoofdpijn Lika, misschien inderdaad te diep slapen. Het werk bevalt je wel nog steeds goed hè? En bijna een jaar adb...heb je een beloning in gedachten of is een jaar niet drinken beloning genoeg?

Ik mag vandaag weer naar de mindfulness training. En daar heb ik zó geen zin in:angry: Het is gewoon mijn ding niet helemaal. Mediteren prima, maar dat getut in zo'n groep pfff.

Hoop dat iedereen een fijne dag heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Lekker geslapen en mooi vroeg wakker en ook fris. 

Koffie, boterham met kaas, en plaatje koek al op en..... niet meer koud. k Was wellicht toch ook even niet helemaal fit. 

Laatste drie werkdagen in. Ook fijn. Vrijdag looptraining. Zaterdag vliegen. Kijk ernaar uit. Rennen op een vulkaan. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Suiker.

Zie dat ook het staartje van gisteren aardig woelig is geweest. 
Herstel: je geeft in het begin van de avond al aan dat je naar bed gaat en dat het allemaal te heftig voor je is op dat moment....
Drie uur later neem je nog steeds deel aan het gesprek. Als ik heel nuchter nadenk lijkt het me dat je je vanmorgen vast een stuk 
fitter had gevoeld als je inderdaad op tijd die pc had uitgegooid en je even lekker had ontspannen nog... 

Sheila, jij gaat afscheid nemen... 
Dat is uiteraard jouw goed recht, maar eigenlijk nergens voor nodig. 
Wat mij bij jou opvalt/opviel is dat je over het algemeen heel snel een 'oplossing' of 'verklaring' voor problemen van medefrummers 
aandraagt. En daarmee kun je de plank best wel eens misslaan... zoals gisteren met het ochtendhumeur van Koh. 
Jij vond zijn 'doorgaan'  op de reden waarom jij al dan niet op het dagpact staat vervelend en bedeelde hem met een ochtendhumeur... met alle 
alle gevolgen vandien. Misschien... als je net iets meer tussen zijn regels had doorgelezen was je tot een heel andere conclusie gekomen.. 
Denk er nog maar eens over na Sheila, de mensen hier zijn zo naar nog niet. En inderdaad even afstand nemen kan ook zonder jouw account te laten wissen. 
Dat verzoek kun je altijd nog intrekken. 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Herstel:

Ik lag op bed, Yvonne, maar kon niet slapen . Dus lag te lezen ter afleiding. En ik heb me ontspannen met meditatie. Ik ga naar mn clubje. Fijne dag allen. 

Was het echt ontspannen Herstel? Ik las van alles maar dát niet... 
Fijne dag, en ik hoop dat je een 'leuke' maat krijgt.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Herstel , vervelend om te lezen dat je een pb naar je hoofd geslingerd krijgt met verwensingen , helaas weet ik al te goed hoe zulke dingen op het internet werken en zeker op een forum waar je toch anoniem bent en vraag me altijd af of zulke  mensen in het echt ook zoveel lef hebben ipv veilig achter je schermpje te keer gaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...