Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen. Regen, regen, regen. Ik ga niet vaak naar de huisarts, maar als ik ga...... dan regent het! 

Afspraak vanochtend dus. Voor de hielspoor. 

Fijne dag allen.

Geplaatst (bewerkt)

Goemorgen allen. Nog geen dagpact? Nou dan hieronder  alvast een begin ( onversierd, dat weer wel) 

bewerkt door Herstel
Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Het regent :D.... 
Maar gelukkig hebben we hier allemaal een plekje waar we droog kunnen zitten... 
En een bakje 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola
We hebben mazzel... 

Geplaatst

Goedemorgen dit keer vanuit de dagbesteding. Weer idioot laat wakker vanmorgen. Yvonne ik ga de lampjes inderdaad doen zoals jij zei

Dagpact:

Herstel

Harold

Lars

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen!

Heb me verslapen, nu snel naar werk, fijne dag allemaal!.

Laat het zonnetje in je hart schijnen nu de echte zich even niet laat zien!

bewerkt door Bobje
Spelfout
Geplaatst

Zo, hier nog even een koffie maken en dan naar mn koor. Eindelijk weer eens. Dat voelt goed om weer dingen te kunnen oppakken. Morgen haakclubje en 's avonds de andere aa- groep. Fijn als dat weer kan. Ik hoop op weer zo'n droge dag met meer rust in mijn kop, zoals gisteren. Dat is ronduit prettig.

fijne dag allemaal.

Geplaatst

Goeie morgen iedereen,

Het is hier nog echt donker. Heb me verslapen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat het laatst gebeurd is.:)

Verder de hele dag regen, maar eind januari hebben we al een uur langer licht. 2 min. per dag. Lekker vooruitzicht.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Net terug van de halfjaarlijkse controle bij de tandarts en de mondhygiëniste. Die laatste begon lekker te plukken en schrapen met van die
gouwe haakies, toen kwam halverwege de tandarts even een blik werpen.. "zie geen bijzonderheden".. en weg was ze weer. Toen de hygiëniste
weer verder plukken en schrapen.. 't Is nogal een gezellige kletstante. Dacht nog: 'je had beter kapster kunnen worden, dan kun je leuke
gesprekjes voeren. Nu kan ik alleen maar een beetje terug huhhuh-en, soms een korte volzin als ze even een ander haakje moest pakken..'
Maar aan de andere kant, als ze kapster was geworden was ik haar nooit tegengekomen.. ben al zo'n vijfentwintig jaar niet bij een kapper
geweest... :huh:. En nu laat ze me met haar 'talent om gezelligheid te creëren' zelfs dat rottige schoonbikken als bijna plezierig ervaren...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...